De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 04 feb 2021, 06:56 Een jaar nadat de technische blamage Bjorn Johnsen AZ voor Zuid Korea verliet is de Noorse Amerikaan weer aan een nieuw avontuur begonnen dit keer in Canada/MLS bij het hernoemde CF Montreal(voorheen Montreal Impact).
Misschien kan Johnsen, in Canada overstappen op ijshockey of curling, dat ligt hem vast beter dan voetbal :mrgreen:
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Vandaag Druijf bij een 0-0 stand in de 77ste minuut ingevallen in de wedstrijd tegen Cercle. Uiteindelijk nog 0-1 gewonnen door een doelpunt van zijn concurrent voor de positie van diepe spits De Camargo.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Guy schreef: 06 feb 2021, 19:30 Vandaag Druijf bij een 0-0 stand in de 77ste minuut ingevallen in de wedstrijd tegen Cercle. Uiteindelijk nog 0-1 gewonnen door een doelpunt van zijn concurrent voor de positie van diepe spits De Camargo.
Gefeliciteerd Guy. Extra druk van Ferdy leverde dus resultaat op!? :wink:

Jullie gaan lekker zo.

Wij wonnen uit bij Emmen in een moeizame wedstrijd, waarbij wij Ferdy wel hadden kunnen gebruiken.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

De resultaten zijn goed, maar het spelniveau is de laatste weken behoorlijk gezakt. Maar goed, het zijn de punten die tellen. Gefeliciteerd met jullie winst ook trouwens.
Volgens mij gaan jullie Druijf volgend seizoen gewoon terug kunnen inzetten, want ik heb het idee dat onze coach er niet veel vertrouwen in heeft.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Guy schreef: 06 feb 2021, 20:50 De resultaten zijn goed, maar het spelniveau is de laatste weken behoorlijk gezakt. Maar goed, het zijn de punten die tellen. Gefeliciteerd met jullie winst ook trouwens.
Volgens mij gaan jullie Druijf volgend seizoen gewoon terug kunnen inzetten, want ik heb het idee dat onze coach er niet veel vertrouwen in heeft.
Vraag de coach eens of we niet nu al Boadu kunnen ruilen voor Druijf. Boadu schijnt de beste spits van de wereld te zijn (volgens een aantal fanpage fans) :wink:
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Ferdy, met het nummer 9, lag wel mee aan de basis van de goal.
https://www.instagram.com/p/CK_IE6IHyWR ... rrzhcipzto
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferdy matchwinner, dat zien we graag.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 14 feb 2021, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

En jawel! Ferdy in de 78ste minuut ingevallen bij een 1-0 achterstand tegen onze aartsvijand Beerschot. In de allerlaatste seconde van de wedstrijd scoort hij de winnende 1-2! :D =D> [-o<
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Guy schreef: 14 feb 2021, 16:56 En jawel! Ferdy in de 78ste minuut ingevallen bij een 1-0 achterstand tegen onze aartsvijand Beerschot. In de allerlaatste seconde van de wedstrijd scoort hij de winnende 1-2! :D =D> [-o<
Dat is gelijk een goede samenvatting over hoe je Ferdy het best kunt gebruiken, invallen en scoren...
_________________
"I don't know that!"
Druijffan
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2021, 15:49

Het doelpunt van Ferdy van afgelopen zondag. :wink:
https://fb.watch/3HQfvoujpf/
Druijffan
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2021, 15:49

@Kilkenny, ik kan u nog geen bericht sturen als nieuweling, dus laat ik even op deze manier weten dat mijn vorig bericht nog niet zichtbaar is. ;)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Druijffan schreef: 19 feb 2021, 07:06 @Kilkenny, ik kan u nog geen bericht sturen als nieuweling, dus laat ik even op deze manier weten dat mijn vorig bericht nog niet zichtbaar is. ;)
Maar inmiddels wel zo te zien.
_________________
"I don't know that!"
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Na nu toch al een aantal weinig overtuigende prestaties van De Camargo, en de goede invalbeurten van Druijf werd deze in de wedstrijd van zo meteen tegen Gent, maar hij start wederom op de bank. :?
Druijffan
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2021, 15:49

Kilkenny schreef: 19 feb 2021, 13:51 Maar inmiddels wel zo te zien.
Inderdaad. :wink:
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Druijf ingevallen in de 66ste minuut bij een 1-1 stand, en dat was ook de eindstand. Degelijke invalbeurt, maar niet echt veel kunnen laten zien.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Til heeft sinds zijn overgang naar Freiburg 22 minuten gespeeld. Dit verdeeld over 3 wedstrijden. In het begin van zijn komst was hij geblesseerd maar het blijft toch doodzonde dat zo'n jonge niet echt aan de bak komt. Geen goede reclame voor AZ. Samenloop van omstandigheden dat het net ging lopen bij Freiburg en hij toen fit werd.

Las trouwens wel dat ze zijn instelling uitstekend vinden. Althans dat zeggen ze.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Wout inmiddels in de top 3 in de Bundesliga.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/b ... ~ab89a2dc/

Goede reclame voor AZ :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16239
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Maxhuijp schreef: 20 feb 2021, 10:25 Til heeft sinds zijn overgang naar Freiburg 22 minuten gespeeld. Dit verdeeld over 3 wedstrijden. In het begin van zijn komst was hij geblesseerd maar het blijft toch doodzonde dat zo'n jonge niet echt aan de bak komt. Geen goede reclame voor AZ. Samenloop van omstandigheden dat het net ging lopen bij Freiburg en hij toen fit werd.

Las trouwens wel dat ze zijn instelling uitstekend vinden. Althans dat zeggen ze.
Alsof die Duitsers nog weten dat Til bij AZ vandaan komt. Voor hun komt ie van Moskou.......Ik zou me daar maar niet druk om maken......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 20 feb 2021, 12:38 Alsof die Duitsers nog weten dat Til bij AZ vandaan komt. Voor hun komt ie van Moskou.......Ik zou me daar maar niet druk om maken......
Het gaat niet om die Duitsers, wel om de indruk die de voetbalwereld krijgt over spelers die bij AZ vandaan komen. De gemiddelde supporter weet het misschien niet, maar scouts, makelaars e.d. wel. Daar doelt hij op. Nou zijn er genoeg spelers die na AZ wel geslaagd zijn, dus ik maak me er verder niet heel druk over.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3159
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Guy schreef: 19 feb 2021, 21:41 Druijf ingevallen in de 66ste minuut bij een 1-1 stand, en dat was ook de eindstand. Degelijke invalbeurt, maar niet echt veel kunnen laten zien.
Mag inmiddels weer in zijn eigen topic: viewtopic.php?f=2&t=7642
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie