De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 21 jul 2021, 09:31 Had bijna een hartverzakking toen ik Dos Santos op de instagram pagina van AZ voorbij zag komen, gelukkig viel mij bij de tweede keer kijken het Under Armour logo op zijn shirt op :lol:
Ik zeg halen die gast. En dan een seizoen in de basis zetten en we kunnen hem weer verkopen voor 15 miljoen :twisted:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Til heeft na jaren eindelijk weer eens een tastbare bijdrage geleverd, hij maakte net de 1-0.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2021, 18:17 Til heeft na jaren eindelijk weer eens een tastbare bijdrage geleverd, hij maakte net de 1-0.
Edit
Til leuke acties, Ali tot nu toe bedroefend slecht.
Laatst gewijzigd door FugAZi op 29 jul 2021, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 29 jul 2021, 18:28 Ik denk ik ga even kijken, staat Feyenoord nu 1-2 achter :lol:
Geheel off topic ende niet passend. :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Til 3 keer in zijn eerste officiële wedstrijd. Gun het hem wel.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Toch leuk om te zien dat Feyenoord dit seizoen met een soort 'oud' AZ in gaat: Haps, Til en Jahanbakhsh. Ik gun ze het allerbeste, zolang ze maar onder AZ eindigen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 29 jul 2021, 19:51 Til 3 keer in zijn eerste officiële wedstrijd. Gun het hem wel.
Ja, ook omdat het gebruikelijke afzeiken (nu bij 010) al weer was begonnen. Wordt gewoon een hele belangrijke speler voor 010 dit seizoen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
‘81
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 dec 2020, 10:28

Eric te Paske ( mijn oude held ) te zien in B & B vol liefde .
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 29 jul 2021, 19:51 Til 3 keer in zijn eerste officiële wedstrijd. Gun het hem wel.
Tuurlijk, Til gun je alles.
Het straalt ook goed op AZ af als het ergens uiteindeliijk toch lukt voor zo´n jongen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Kilkenny schreef: 30 jul 2021, 06:16 Ja, ook omdat het gebruikelijke afzeiken (nu bij 010) al weer was begonnen. Wordt gewoon een hele belangrijke speler voor 010 dit seizoen.
Op de juiste plek staan voor simpele intikkertjes of inkoppertjes is ook een kwaliteit, maar heel goed voetballen kan ie niet. Ik vind het wel een leuke gast en ik gun m een prachtige carrière.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 30 jul 2021, 17:49 Op de juiste plek staan voor simpele intikkertjes of inkoppertjes is ook een kwaliteit, maar heel goed voetballen kan ie niet. Ik vind het wel een leuke gast en ik gun m een prachtige carrière.
Volgens mij ben jij de zoveelste die dit type speler onderschat. En op de juiste plek staan is niet zo maar een kwaliteit, want zo veel spelers die dit goed kunnen zijn er niet.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DJ Dabs is gewogen en te licht bevonden door Go Ahead. Wat heeft die jongen ooit gehad dat hij door AZ als "groot talent" bestempeld werd?
Cetero censeo birrum bibendum esse
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bombaman schreef: 31 jul 2021, 11:48 DJ Dabs is gewogen en te licht bevonden door Go Ahead. Wat heeft die jongen ooit gehad dat hij door AZ als "groot talent" bestempeld werd?
Die jongen zal wel iets in de benen gehad hebben, maar niets in zijn hoofd. Dan kom je er ook niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 31 jul 2021, 11:48 DJ Dabs is gewogen en te licht bevonden door Go Ahead. Wat heeft die jongen ooit gehad dat hij door AZ als "groot talent" bestempeld werd?
Omdat hij op een bepaalde leeftijd wel een hoog niveau haalde blijkbaar. Er zijn meer voetballers die dat overkomt, daar is niets vreemds aan.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 31 jul 2021, 06:50 Volgens mij ben jij de zoveelste die dit type speler onderschat. En op de juiste plek staan is niet zo maar een kwaliteit, want zo veel spelers die dit goed kunnen zijn er niet.
En alweer 2 van Guus, in de eerste helft. Vijf op rij nu.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Boadu start gelijk in de basis bij de seizoensopener tegen Nantes. Zo om 9 uur te zien op Ziggo Sport Voetbal.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Dario Hubner schreef: 06 aug 2021, 18:30 Boadu start gelijk in de basis bij de seizoensopener tegen Nantes. Zo om 9 uur te zien op Ziggo Sport Voetbal.
Vi.nl

"Myron Boadu heeft vrijdagavond direct zijn eerste basisplaats bij AS Monaco te pakken. Trainer Niko Kovac verkiest hem, toch wel enigszins verrassend, boven Wissam Ben Yedder.

Ben Yedder was afgelopen seizoen met liefst twintig competitiedoelpunten van grote waarde voor Monaco, maar begint bij de start van de Ligue 1 dus op de reservebank. Kovac geeft voor het competitieduel met Nantes de voorkeur aan zijn tien jaar jongere concurrent.

Boadu's transfer van AZ naar Monaco werd afgelopen woensdag pas officieel bekendgemaakt, hij speelde derhalve nog geen minuut mee in de voorbereiding, maar mag het tegen Nantes dus meteen vanaf de aftrap laten zien. De aftrap is om 21.00 uur."


Bijzonder om te zien dat Boadu ook direct #9 heeft gekregen. Interessant voorteken. Zou kunnen dat er een enorm vertrouwen is in Myron. Wellicht dat Monaco ook bezig is om Ben Yedder te verkopen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Leuk voor hem zeg, maar ook grote schoenen om te vullen.
De ruimte ligt er, deze wedstrijd in ieder geval, zeker om in zn kracht te spelen.
Zou voor AZ (en de afgesproken bonussen :P ) fantastisch zijn als hij het goed gaat doen.

Voetballend wat ik tot nu toe heb gezien speelt Monaco erg goed. Mooie eerste goal ook.


Had hem er gelijk in kunnen leggen:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

SimonPoulsen schreef: 06 aug 2021, 19:19 Leuk voor hem zeg, maar ook grote schoenen om te vullen.
De ruimte ligt er, deze wedstrijd in ieder geval, zeker om in zn kracht te spelen.
Zou voor AZ (en de afgesproken bonussen :P ) fantastisch zijn als hij het goed gaat doen.

Voetballend wat ik tot nu toe heb gezien speelt Monaco erg goed. Mooie eerste goal ook.


Had hem er gelijk in kunnen leggen:
tja. Typisch. (na 15 min. in de 2e helft gewisseld). :? gewisseld??????
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jack schreef: 06 aug 2021, 19:48 tja. Typisch. (na 15 min. in de 2e helft gewisseld). :? gewisseld??????
Volgens sommigen hier krijgt die jongen nu een mentale inzinking.
Plaats reactie