Het AZ-shirt (Nike, 2025)

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren

Het AZ thuis shirt seizoen 2023/2024 vind ik:

Prachtig!
2
12%
Nice. Not thrilling, but nice.
14
82%
Mwoah...
1
6%
Niks An!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ik zie zojuist pas die witte banen aan de zijkanten van het shirt. Vind ik er zo gek uitzien. Het shirt is opgebouwd uit schuine lijnen en een soort zigzag patroon, en dan wordt dat aan de zijkant ineens afgebroken door 2 kaarsrechte vertikale witte lijnen.

Overigens vind ik een AZ-Shirt met een centraal rood stuk en twee witte zijkanten sowieso enigszins vreemd, maar dat terzijde :?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Heb ondertussen al 10 varianten met dit motief voorbij zien komen van Brighton tot Galatasaray, dus we weten ook weer wat de toegezegde exclusiviteit waard is...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Troep
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik ben blij dat ik de afgelopen jaren een aantal Under Armour AZ-shirts heb gekocht.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind het nieuwe AZ shirt mooi. Ze doen het ook wel denk ik.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

"Live" valt ie best mee het nieuwe thuisshirt.
Maar dat is ook precies wat het is ..geen uniek prachtig shirt, maar een okay shirt.

Eigenlijk vind ik het groene uit shirt het mooist van alle 3/4 zeker als je ze naast elkaar ziet staan.
IMG_0012.jpg
IMG_0012.jpg (79.86 KiB) 4081 keer bekeken
Training spullen zien er "live" top uit overigens
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

AlkmaarZeboys schreef: 26 jun 2020, 10:19 "Live" valt ie best mee het nieuwe thuisshirt.
Maar dat is ook precies wat het is ..geen uniek prachtig shirt, maar een okay shirt.

Eigenlijk vind ik het groene uit shirt het mooist van alle 3/4 zeker als je ze naast elkaar ziet staan.

IMG_0012.jpg

Training spullen zien er "live" top uit overigens
Over het 3e shirt ben ik het zeer met je oneens, vreselijke kleurstelling. [-X

Het thuisshirt vond ik ook wel prima, als je het live ziet. Zeker geen topper, maar ook niet dramatisch.
Het shirt zal ook wel wennen, zeker als AZ straks na een paar speelronden stijf bovenaan staat. Dan blijkt het ineens een fantastisch shirt te zijn.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het thuisshirt is in het echt en van dichtbij inderdaad minder erg dan op de foto. Ik vind de kraag (of het vrijwel ontbreken daarvan) weer niks. Ik ben blij met mijn blauwe uitshirt, eigenlijk het enige geslaagde in mijn optiek. De oranje broek van het keeperstenue ziet er trouwens helemaal uit alsof de Zeeman en Volendam een samenwerking hadden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Er zijn er meer dus. Ik bedoel het shirt met die zwarte strepen. Die vind ik wel mooi. Maar inderdaad.. had wel een kraag op gemogen. Weten ze nu nog niet hoe het moet? Die ouwe shirts vond ik ook wel goed. Eigenlijk maakt het ook niks uit.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Trainingskleding is blauw met grijs en ziet er inderdaad keurig uit.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8991
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AlkmaarZeboys schreef: 26 jun 2020, 10:19 "Live" valt ie best mee het nieuwe thuisshirt.
Maar dat is ook precies wat het is ..geen uniek prachtig shirt, maar een okay shirt.

Eigenlijk vind ik het groene uit shirt het mooist van alle 3/4 zeker als je ze naast elkaar ziet staan.

IMG_0012.jpg

Training spullen zien er "live" top uit overigens
Geen enkel van deze tenues behalve dan misschien dat 2e (Gezien de ontwikkeling van de uit-tenues van de afgelopen jaren) schreeuwt nou echt AZ naar mij.

Die helemaal links had net zo goed van Volendam kunnen zijn, die hele felle ziet er uit als het trainingstenue van het stoerste jongetje uit groep 8 met een Neymar obsessie en het thuis-tenue ziet er van dichtbij misschien wat beter uit, maar het is nogsteeds een zooi die ik niet aan AZ kan relateren op de hoofdkleur na.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik vind de keepersshirts heel gaaf.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als Bizot een pen meeneemt kan hij tijdens de wedstrijd doolhofje spelen op zijn buik.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

MO7 schreef: 28 jun 2020, 08:38 Als Bizot een pen meeneemt kan hij tijdens de wedstrijd doolhofje spelen op zijn buik.
:lol: =D>
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Ik ben overigens erg benieuwd wie bij AZ verantwoordelijk is voor de kleding
Mark17
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 mei 2007, 12:09

AlkmaarZeboys schreef: 28 jun 2020, 10:09 Ik ben overigens erg benieuwd wie bij AZ verantwoordelijk is voor de kleding
Hoe bedoel je precies? Want ik neem aan dat AZ maar 1% te zeggen heeft over de kleding, Nike zal gewoon z'n templates en ideeën gebruiken. Wie weet zou AZ wat mogen zeggen over de kleur van de teamwear maar ik denk dat zelfs niet eens.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8991
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Klachten waren er volop over het AZ shirt dat Nike heeft ontworpen, maar Adidas bewijst dat er momenteel gewoon een schroefje los zit bij de ontwerpers. Dus ik vraag mij oprecht af of je veel beter mag verwachten bij een ander 'groot' merk.

Afbeelding


ps: excuus voor het formaat van het plaatje, weet niet hoe je dat kleiner maakt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Montagnards
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

DeZuivelDuivel schreef: 20 aug 2020, 17:09 Klachten waren er volop over het AZ shirt dat Nike heeft ontworpen, maar Adidas bewijst dat er momenteel gewoon een schroefje los zit bij de ontwerpers. Dus ik vraag mij oprecht af of je veel beter mag verwachten bij een ander 'groot' merk.

Afbeelding




ps: excuus voor het formaat van het plaatje, weet niet hoe je dat kleiner maakt.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Juventus, de club die hun fantastische logo inwisselde voor een lelijke hoofdletter J.
Ja, dat matcht eigenlijk wel.

Afbeelding
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Deze kwam voorbij, helemaal goed eigenlijk....
Plaats reactie