Het AZ-shirt (Nike, 2025)

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren

Het AZ thuis shirt seizoen 2023/2024 vind ik:

Prachtig!
2
12%
Nice. Not thrilling, but nice.
14
82%
Mwoah...
1
6%
Niks An!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ wilde dus graag verlengen maar Under Armour is gestopt met de voetbalafdeling. Toch zonde, groot opkomend merk met altijd prima kwaliteit en mooie unieke shirts. Met Nike heb je toch meer het idee dat je een nummertje bent waar je alleen het kleurtje kan uitkiezen. Al is de kwaliteit en het grote aanbod zeker geen achteruitgang.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 30 mei 2020, 10:57 AZ wilde dus graag verlengen maar Under Armour is gestopt met de voetbalafdeling. Toch zonde, groot opkomend merk met altijd prima kwaliteit en mooie unieke shirts. Met Nike heb je toch meer het idee dat je een nummertje bent waar je alleen het kleurtje kan uitkiezen. Al is de kwaliteit en het grote aanbod zeker geen achteruitgang.
Ik ga er van uit dat Nike ook unieke shirts gaat maken. Ik meen dat ze dat voor Utrecht in het bekertoernooi gedaan hebben. Maar hoe dan ook, de vraag vanuit clubs om unieke shirts te maken is er, dus ik denk dat die vraag zijn eigen aanbod creëert.
_________________
"I don't know that!"
Mark17
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 mei 2007, 12:09

Kilkenny schreef: 30 mei 2020, 19:03 Ik ga er van uit dat Nike ook unieke shirts gaat maken. Ik meen dat ze dat voor Utrecht in het bekertoernooi gedaan hebben. Maar hoe dan ook, de vraag vanuit clubs om unieke shirts te maken is er, dus ik denk dat die vraag zijn eigen aanbod creëert.
Dat dacht ik ook altijd, echter is dat gewoon het uit-shirt van Malaga geweest:
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik hoop niet dat AZ zich zo laat afschepen, afwachten maar. Overigens is het toch onverwachte afhaken van Under Armor de hoofdreden dat we tot nu toe met standaard templates opgescheept zitten.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 01 jun 2020, 17:48 Ik hoop niet dat AZ zich zo laat afschepen, afwachten maar. Overigens is het toch onverwachte afhaken van Under Armor de hoofdreden dat we tot nu toe met standaard templates opgescheept zitten.
Ja, en zo is het niet dat AZ UA heeft ingeruild omdat het bij Nike een betere deal kon sluiten maar eerder dat dit ‘the best to get’ is. Dus meer iets dat AZ is gaan shoppen dan dat Nike de club heeft benaderd.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 01 jun 2020, 18:05 Ja, en zo is het niet dat AZ UA heeft ingeruild omdat het bij Nike een betere deal kon sluiten maar eerder dat dit ‘the best to get’ is. Dus meer iets dat AZ is gaan shoppen dan dat Nike de club heeft benaderd.
Om eerlijk te zijn denk ik dat het net als een aantal andere naar buiten gekomen berichten valt te scharen onder het kopje 'gelul'.
De Spurs fans zijn ook flink teleurgesteld heb ik begrepen, zelfde soort kritiek alleen dan bij een grotere club.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Wat zou zoiets nu opleveren? Als het überhaupt iets oplevert? Ze leveren misschien wel voor - heel ruw geschat - een half miljoen aan spullen. In return krijgen ze daarvoor een zooi publiciteit terug maar is dat qua waarde dan minder of meer waard?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als de deal voor AZ niet gunstig was geweest hadden ze niet voor 5 jaar getekend.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Het kan inderdaad gewoon een geval geluk bij een ongeluk zijn. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig of het thuis shirt nog wat bijzonderheden oplevert.
_________________
"I don't know that!"
Montagnards
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Kilkenny schreef: 02 jun 2020, 06:20 Het kan inderdaad gewoon een geval geluk bij een ongeluk zijn. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig of het thuis shirt nog wat bijzonderheden oplevert.

Ja, en wanneer dit shirt getoond zal gaan worden! 😉
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Montagnards schreef: 02 jun 2020, 09:53 Ja, en wanneer dit shirt getoond zal gaan worden! 😉
Dat is ook handig inderdaad, al zou het volgens mij ergens rond 20 juni worden. Maar goed, ik laat me maar verrassen.
_________________
"I don't know that!"
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ALKMAAR CITY OF DREAMS
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Over het thuisshirt kunnen we kort zijn : zum kotsen
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ieuw!
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Meestal ben ik niet gelijk heel uitgesproken maar dit ziet er niet uit. Had dat 'patroon' dan ook over de mouwen doorgezet. Ik zie het verder niet. Hoe iemand hierop kan komen. 8-[
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik wil under armour terug.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Het kan slechter. Dit is ook wel wat je kan verwachten met Nike als sponsor. Blijft jammer dat Under Armour is gestopt met voetbal.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Okay ... nu even serieus graag ... dit is echt het wedstrijdshirt niet.
Model is meer een trainingsshirtje

1 April was toch al een tijdje geleden?
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Armoedig komt het helaas over...
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Tegenwoordig staat er toch ook AFAS boven het logo op de wedstrijdshirts? Zie ik hier ook niet terug
Plaats reactie