Het AZ-shirt (Nike, 2025)

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren

Het AZ thuis shirt seizoen 2023/2024 vind ik:

Prachtig!
2
12%
Nice. Not thrilling, but nice.
14
82%
Mwoah...
1
6%
Niks An!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17
Montagnards
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Nieuw tenue wordt zeker pas gepresenteerd als sponsor bekend is?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Montagnards schreef: 18 mei 2022, 17:44 Nieuw tenue wordt zeker pas gepresenteerd als sponsor bekend is?
https://cdn.teamswear.be/search/catalog ... l/nike.pdf

De shirts staan doorgaans hier tussen, je weet alleen nog niet welke :roll: . Hooguit het thuisshirt zal iets afwijken. Maar zoals het nieuwe thuisshirt van Vitesse is gewoon 1op1 van een template (pagina16).
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

SimonPoulsen schreef: 18 mei 2022, 18:00 https://cdn.teamswear.be/search/catalog ... l/nike.pdf

De shirts staan doorgaans hier tussen, je weet alleen nog niet welke :roll: . Hooguit het thuisshirt zal iets afwijken. Maar zoals het nieuwe thuisshirt van Vitesse is gewoon 1op1 van een template (pagina16).
Nike shirts zijn echt zo saai... mis nog steeds het shirt van 19-20...
Van Alkmaar begint de victorie
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De drukkers krijgen het er maar druk mee, overal die sponsors. Maar wordt wel eens tijd voor een shirt neem ik aan. Of wacht AZ tot Unibet weer online mag(wordt deze week verwacht)?, zodat ze die ook op de mouw kunnen zetten.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 15 jun 2022, 22:07 De drukkers krijgen het er maar druk mee, overal die sponsors.
Ik neem aan dat die drukkers niks te doen gaan krijgen. Wie wil er nou een shirt met dit soort namen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik mag hopen dat we met onze nieuwe sponsor, niet ook nog eens een design als het nike design voor PSG voorgeschoteld krijgen.
Dan krijg je écht onverkoopbare shirts.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 12:42 Ik mag hopen dat we met onze nieuwe sponsor, niet ook nog eens een design als het nike design voor PSG voorgeschoteld krijgen.
Dan krijg je écht onverkoopbare shirts.
Past in ieder geval goed bij de club zo'n lelijk shirt. Snap nog steeds niet waarom ze van die rode streep af zijn gestapt, vorig jaar niks en nu een rare dikke witte.

Echt zo'n geen fan van Nike shirts, maar ben benieuwd hoe het shirt van volgend seizoen er uit komt te zien. Ik verwacht niet veel. Rood en vol met logo's.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 12:42 Ik mag hopen dat we met onze nieuwe sponsor, niet ook nog eens een design als het nike design voor PSG voorgeschoteld krijgen.
Dan krijg je écht onverkoopbare shirts.
Het nieuwe thuisshirt heeft een witte ronde kraag, witte verticale strepen in de zij. Voorkant is verder volledig rood met verticaal wat donkere accenten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 29 jun 2022, 22:15 Het nieuwe thuisshirt heeft een witte ronde kraag, witte verticale strepen in de zij. Voorkant is verder volledig rood met verticaal wat donkere accenten.

The Nike home 2022-2023 jerseys will almost certainly be based on Nike's 22-23 'B team' template, which has gone out to the likes of Birmingham, Augsburg and Leipzig already. The template comes with a wide range of graphic options, some of which we have probably not seen yet. A round collar and regular sleeve cuffs are also included with a stripe running down each side of the kit.

Dus waarschijnlijk dit maar dan met wit in de kraag/arm/zij + 24 sponsors.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 29 jun 2022, 22:15 Het nieuwe thuisshirt heeft een witte ronde kraag, witte verticale strepen in de zij. Voorkant is verder volledig rood met verticaal wat donkere accenten.
Dat klinkt gerustellend.
Geen gekke middenbaan met onderbreking dus!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

This thread is worthless without pictures 😇
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 29 jun 2022, 22:41 The Nike home 2022-2023 jerseys will almost certainly be based on Nike's 22-23 'B team' template, which has gone out to the likes of Birmingham, Augsburg and Leipzig already. The template comes with a wide range of graphic options, some of which we have probably not seen yet. A round collar and regular sleeve cuffs are also included with a stripe running down each side of the kit.

Dus waarschijnlijk dit maar dan met wit in de kraag/arm/zij + 24 sponsors.
Kraag is hetzelfde, maar dan wit in plaats van donkerrood. De verticale donkerrode accenten zijn anders dan bij het shirt Leipzig. Bij Leipzig zie je een kruis op de voorkant, dat heeft t AZ shirt niet. Als je goed kijkt zie je wel wat andere accenten, een soort vegen, die heeft het AZ shirt wel.

@AnthonisZ: Helaas kan ik geen foto delen. Dan naai ik wat mensen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik zit trouwens nog eens goed te kijken op een andere foto en dit is ‘m wel. Alleen AZ heeft dat kruis niet in het midden. Die accenten die je om het kruis ziet op de onderstaande afbeelding staan op de hele voorkant. Verder zijn de donkerrode accenten bij de kraag en mouwen wit.

https://www.subsidesports.nl/nl/rb-leip ... -2022-2023
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AnthonisZ schreef: 30 jun 2022, 08:46 This thread is worthless without pictures 😇
Kruis maar even wegdenken dan. (en door de matige knip en plak skills heenkijken)

Afbeelding
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 30 jun 2022, 10:25 Kruis maar even wegdenken dan. (en door de matige knip en plak skills heenkijken)

Afbeelding
Dat is m inderdaad, minus het kruis en de balk achter de sponsor.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Heeft er alle schijn dus van dat dit template ons thuis shirt wordt.

Wat vinden we ervan? Ik vind de vormgeving best wel aardig, nu is natuurlijk de vraag met onze sponsors eruit komt te zien.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Love AZ Til I Die! schreef: 30 jun 2022, 10:55 Heeft er alle schijn dus van dat dit template ons thuis shirt wordt.

Wat vinden we ervan? Ik vind de vormgeving best wel aardig, nu is natuurlijk de vraag met onze sponsors eruit komt te zien.
Het betere grafische werk 😁

Dit ziet er toch wel nice uit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Daar kan ik niet aan tippen😅

Maar prima shirt toch. Bij deze templates zit wel voldoende variatie. Al blijft die sponsor boven t logo lelijk.

De uitshirts zijn doorgaans erger. Zoals dat zwarte uitshirt vorig jaar. Dat is gewoon een wibra nike shirt met wat sponsors erop. Niet lelijk, maar gewoon saai.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SimonPoulsen schreef: 30 jun 2022, 11:02 Daar kan ik niet aan tippen😅

Maar prima shirt toch. Bij deze templates zit wel voldoende variatie. Al blijft die sponsor boven t logo lelijk.

De uitshirts zijn doorgaans erger. Zoals dat zwarte uitshirt vorig jaar. Dat is gewoon een wibra nike shirt met wat sponsors erop. Niet lelijk, maar gewoon saai.
Tsja dat is het lot van een gerenommeerde sponsor maar een relatief kleine club zijn van alle aangesloten clubs.

Uitshirt zal inderdaad wel weer een template zijn, die zwarte was nog niet de ergste. Dat was het fluoriserend geel en groen wat leek op de ambulancedienst... #-o
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Design van AZ Alerts klopt inderdaad, alleen de witte strepen in de zij ontbreken.
Plaats reactie