Complimenten voor AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Moreel superieur :?
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef: 05 mar 2018, 19:28 Iedereen is weer eens moreel superieur en in een razend tempo op zijn pikkie getrapt zie ik. Zo’n forum is ook maar gewoon een afspiegeling van de maatschappij he.
I don't give a fuck. Wat maakt mij dat?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Willempie gaat het argument van niet presteren tegen de top drie misbruiken opdat AZ te veel lof krijgt.

Maar wat zijn de feiten:
- AZ speelt veruit het aantrekkelijkste voetbal in de Eredivisie
- AZ boekt uitstekende resultaten, zowel competitie als beker
- AZ is succesvol in het halen nieuwe spelers
- AZ is succesvol in de doorstroom van eigen jeugd

De club koppelt goed voetbal aan sterke resultaten en doet dit met mix van slimme aankopen en eigen opgeleide spelers. AZ is op alle fronten een voorbeeldclub. Het presteert structureel boven budget. Gezien de aan- en verkopen van de laatste jaren, het laten doorstromen en verkopen van eigen opgeleide spelers en het daaruit vloeiende hoe langer hoe rooskleuriger financiële plaatje bewijst dat dit structureel is.

Precies dit allemaal is de reden waarom AZ zoveel lof krijgt. En terecht! Dan moet zo’n aap dat niet allemaal naar beneden proberen te praten omdat het structureel nog niet om het kampioenschap speelt of nog niet presteert tegen de traditionele top drie. Trouwens de competitie wordt bepaald op basis van 34 wedstrijden en niet op die van de zes wedstrijden tegen de top drie.

Sterker nog, bij mijn weten is AZ één van de best presterende clubs ter wereld als je zowel het financiële als het sportieve rendement afzet tegen de beschikbare middelen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

kuifje schreef: 05 mar 2018, 22:20 Willempie gaat het argument van niet presteren tegen de top drie misbruiken opdat AZ te veel lof krijgt.

Maar wat zijn de feiten:
- AZ speelt veruit het aantrekkelijkste voetbal in de Eredivisie
- AZ boekt uitstekende resultaten, zowel competitie als beker
- AZ is succesvol in het halen nieuwe spelers
- AZ is succesvol in de doorstroom van eigen jeugd

De club koppelt goed voetbal aan sterke resultaten en doet dit met mix van slimme aankopen en eigen opgeleide spelers. AZ is op alle fronten een voorbeeldclub. Het presteert structureel boven budget. Gezien de aan- en verkopen van de laatste jaren, het laten doorstromen en verkopen van eigen opgeleide spelers en het daaruit vloeiende hoe langer hoe rooskleuriger financiële plaatje bewijst dat dit structureel is.

Precies dit allemaal is de reden waarom AZ zoveel lof krijgt. En terecht! Dan moet zo’n aap dat niet allemaal naar beneden proberen te praten omdat het structureel nog niet om het kampioenschap speelt of nog niet presteert tegen de traditionele top drie. Trouwens de competitie wordt bepaald op basis van 34 wedstrijden en niet op die van de zes wedstrijden tegen de top drie.

Sterker nog, bij mijn weten is AZ één van de best presterende clubs ter wereld als je zowel het financiële als het sportieve rendement afzet tegen de beschikbare middelen.
Wat een jubel! Nu nog aantonen goed om te kunnen gaan met alle lof en er niet door in te kakken, door te slaan of overmoedig te worden.
Allicht dat Willem daar ook alert op is en uit die emotie zijn stukje schrijft.
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Link: http://www.youtube.com/watch?v=mAGbAXatMnY


Drie spelers van AZ in de voorselectie van Oranje. Gefeliciteerd.

Trots !! Complimenten aan AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Complimenten aan AZ voor een geweldige afsluiting van het seizoen.

TROTS !!!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ Europa in.

AZ - Atromitos

Elke keer als ik deze foto zie en muziek/commentaar beluister, dan word ik vrolijk.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dit is de tweede keer dat ik nieuws meekrijg via het digitale scherm op het stadion omdat ik er langs reed. Na de contractverlenging van Til nu het vastleggen van Gudmundsson. Leuke toevoeging.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

AFAS Trainingscomplex rookvrij
Gepubliceerd op 16 augustus 2018 , 16:47
ZAANSTAD- Het AFAS Trainingscomplex in Zaanstad is vanaf het seizoen 2018-2019 rookvrij. Dat betekent dat er binnen de poorten van de accommodatie van AZ niet meer gerookt mag worden. De beslissing sluit aan bij het topsportklimaat dat binnen de club heerst.
Afbeelding
Roken of meeroken past volgens de Alkmaarders niet in het topsportklimaat, waarbij een gezonde levensstijl één van de pijlers is. Met het rookverbod creëert AZ nog betere randvoorwaarden voor haar (jeugd-)spelers en begeleiders om optimaal te presteren. Daarnaast is roken, zeker voor jonge kinderen, schadelijk.
Bron: AZ.nl
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3137
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Nou, dan zien ze me er voorlopig niet. Al liep ik nou niet echt de deur plat, maar dit helpt voor mij in ieder geval niet mee 8)
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Complimenten voor de live facebook uitzending van AZ-Kairat. Hierboven al complimenten op basis van de aankondiging, nogmaals complimenten vanwege de realisatie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

~AZ~ schreef: 14 aug 2018, 20:34 Dit is de tweede keer dat ik nieuws meekrijg via het digitale scherm op het stadion omdat ik er langs reed. Na de contractverlenging van Til nu het vastleggen van Gudmundsson. Leuke toevoeging.
Dit ging wel ten koste van een vaste plek voor het logo op die zijde van het stadion. Het logo is nu 1 van de 'slides' op dit digitale scherm. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Het is verschrikkelijk :shock:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ondanks dat ik kritisch ben op het lange dienstverband van Van den Brom bij AZ, wat ik ergens ook wel weer kan begrijpen, vind ik toch dat AZ hem netjes behandelt door zijn record te bekronen met een eerbetoon op het veld. Net zoals spelers die veel wedstrijden hebben gespeeld. Dat getuigt wel van klasse.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Mooi nieuw jacket bij de merchandising van AZ.... prijstechnisch ook goed volgens mij
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ Twello schreef: 06 nov 2018, 08:21 Mooi nieuw jacket bij de merchandising van AZ.... prijstechnisch ook goed volgens mij
Afbeelding

Ziet er goed uit inderdaad. Speciaal voor onze harde kern die om wat voor reden dan ook altijd graag in het zwart komen?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De AZ socials vind ik leuk.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=RqyxX7QjlA8


Inge en Lian in schitterende kerst truien. Gezellig meiden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Complimenten voor AZ aangaande dit decennium dat zo moeizaam begon. Toen DSB instortte had ik niet durven dromen dat uit de as zo'n belangrijke, welvarende en positieve club zou verrijzen. Sterker, ik had meer een scenario in gedachte wat zich nu voor Roda JC aan het ontwikkelen is.

Veelal genoten van ons aanvallende voetbal, zeker Europees. 8 keer geplaatst voor Europees voetbal, daarvan 6 keer doorgedrongen tot de poulefase en daarvan leidde dat vier keer tot overwintering. Besef even dat Feyenoord de afgelopen tien jaar slechts 1 keertje overwinterde.

Nationaal slechts 1 keertje zilverwerk (dat moeten we maar niet tegen Feyenoord afzetten), hopelijk wat meer daarvan volgend decennium. Twee keer derde en nu tussentijds een fantastische tweede plek (al mogen we die nog niet meetellen). Van de Top 3 zijn we zeker twee clubs op steeds meer vlakken serieus aan het uitdagen en dat is gewoon geweldig om te zien.

AZ, blijf bij het plan, blijf vooruitstrevend, blijf aanvallend, blijf rustig met vooral zicht op de lange termijn, blijf van de gebaande paden, blijf zelfbewust, docht niet arrogant en ga geen gekke dingen doen.
Plaats reactie