Complimenten voor AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Feyenoord vraagt geld terug, AZ doet een shirt cadeau. =D>
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Perry schreef: 31 mar 2021, 13:35 Feyenoord vraagt geld terug, AZ doet een shirt cadeau. =D>
Niet dat ik 010 wil verdedigen. Maar bij Feyenoord krijg je ook een shirt cadeau als je je geld niet terugvraagt. Het enige verschil is dat AZ bij voorbaat al een duidelijke scheiding had gemaakt tussen wie wel en wie niet zijn geld eventueel nog kan terugvragen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 31 mar 2021, 14:47 Niet dat ik 010 wil verdedigen. Maar bij Feyenoord krijg je ook een shirt cadeau als je je geld niet terugvraagt. Het enige verschil is dat AZ bij voorbaat al een duidelijke scheiding had gemaakt tussen wie wel en wie niet zijn geld eventueel nog kan terugvragen.
010 biedt shirt aan om fans te verleiden om af te zien van compensatie, anders kost het 010 bakken met geld
AZ biedt het shirt aan terwijl je al akkoord was om geen compensatie te krijgen, soort van bedankje dus

Goeie zet van AZ
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Mooi shirt ook wel.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Mij benieuwen of spelernaam en rugnummer ook goudkleurig zijn. Ik ga er wel vanuit maar...

Gelijk maar een complete set van gemaakt, dan is de korting van de seizoenkaart ook zo ongeveer weer uitgegeven aan AZ.
_________________
"I don't know that!"
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Complimenten voor AZ om bij de samenstelling van trainers komend seizoen te kiezen voor een mooie mix van mensen met een echt AZ-hart (Martin Haar, Vlaar, Bouhlarouz, Martens). Versterkt het clubgevoel en brengt de nodige kennis mee. Wat mij betreft een stap vooruit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Passe-partouts voor de groepsfase Conference League zijn ook geldig voor de 1/8e finale omdat er tegen Randers geen fans welkom zijn. Zeer nette compensatie van AZ, aangezien de prijzen voor een 1/8e finale normaal gesproken hoger zouden zijn dan voor een groepswedstrijd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het mediateam van AZ heeft echt flinke stappen gemaakt over de jaren, dat verdient wel n compliment. Plus natuurlijk Ed vd Pol met fantastische foto's.

Het dieptepunt was een x aantal jaar terug toen er ineens 2 meisjes bij AZ tv geforceerde tekstjes gingen voorlezen met wat amateurtoneel eromheen. Toen schaamde je je bijna om AZ fan te zijn.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ed staat ver verheven van de rest, maar die Marlon vind ik echt van schoolkrant-niveau. Not to mention the tweets in stonecoal English.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Het moment om deze topic te gebruiken na de geweldige eindzege van de O18 in de Youth League.
Het gaat niet alleen om het winnen van deze hele prestigieuze prijs, maar ook om de weg ernaar toe.
Het is de weg die tot dit succes heeft geleid

Complimenten aan
- De hele jeugdopleiding en Paul Brandenburg voor het ontwikkelen van een duidelijke, originele en innovatieve visie en methode op het opleiden van jeugdspelers
- Max Huiberts en de directie die met een hele duidelijke visie dit in en doorgezet hebben.


:bow:
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 25 apr 2023, 13:59 Het moment om deze topic te gebruiken na de geweldige eindzege van de O18 in de Youth League.
Het gaat niet alleen om het winnen van deze hele prestigieuze prijs, maar ook om de weg ernaar toe.
Het is de weg die tot dit succes heeft geleid

Complimenten aan
- De hele jeugdopleiding en Paul Brandenburg voor het ontwikkelen van een duidelijke, originele en innovatieve visie en methode op het opleiden van jeugdspelers
- Max Huiberts en de directie die met een hele duidelijke visie dit in en doorgezet hebben.


:bow:
:hart:
kohen
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2008, 20:55

Vandaag de espn reportage op de AZ site gekeken over Alkmaar ontzet en de overwinning op 020 (https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-special- ... e-victorie). Echt een leuke reportage en ook nog leerzaam!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kohen schreef: 15 okt 2023, 19:38 Vandaag de espn reportage op de AZ site gekeken over Alkmaar ontzet en de overwinning op 020 (https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-special- ... e-victorie). Echt een leuke reportage en ook nog leerzaam!
Eens.

=D>
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kohen schreef: 15 okt 2023, 19:38 Vandaag de espn reportage op de AZ site gekeken over Alkmaar ontzet en de overwinning op 020 (https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-special- ... e-victorie). Echt een leuke reportage en ook nog leerzaam!
Zeker leuk gedaan =D>

En leerzaam, want ik weet nu eindelijk dat er een Nanning van Foreest én Pieter van Foreest was :P

Eenhoorn had zich wel even mogen scheren
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 18 okt 2023, 16:47 En leerzaam, want ik weet nu eindelijk dat er een Nanning van Foreest én Pieter van Foreest was :P
In Schoorl kennen we nog Cornelis van Foreest. :lol:

Maar: leuk gedaan. En goede conservator - vertelt leuk.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

" De speciale tribune in de Alkmaarse thuishaven is ontworpen om fans met een visuele beperking een volledig meeslepende voetbalervaring te bieden."
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-blindent ... -beperking
De blinden zijn dit seizoen bij AZ koning in het land der zienden en krijgen als enigen een meeslepende voetbalervaring voorgeschoteld
(wat overigens een buitengewone creativiteit vergt en een hels karwei moet zijn voor Koen Roozendaal en Rob Mooij die deze service verlenen, hulde!)

Misschien iets voor jou, Langedijk, invaldienst voor Koen en Rob? Ik denk dat dit echt iets voor jou is en je de mensen zult laten genieten! :P
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 21 dec 2023, 16:56 " De speciale tribune in de Alkmaarse thuishaven is ontworpen om fans met een visuele beperking een volledig meeslepende voetbalervaring te bieden."
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-blindent ... -beperking
De blinden zijn dit seizoen bij AZ koning in het land der zienden en krijgen als enigen een meeslepende voetbalervaring voorgeschoteld
(wat overigens een buitengewone creativiteit vergt en een hels karwei moet zijn voor Koen Roozendaal en Rob Mooij die deze service verlenen, hulde!)

Misschien iets voor jou, Langedijk, invaldienst voor Koen en Rob? Ik denk dat dit echt iets voor jou is en je de mensen zult laten genieten! :P
Als Langedijk dit verzorgt, moet dat voelen als de scène in Amélie waarin ze een blinde bij de hand neemt en alles wat er gebeurt op haar manier beschrijft. :hart:
Plaats reactie