Blunders bij AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Ik zat al een tijdje met deze topic in mn hoofd maar vandaag was de spreekwoordelijke druppel. De naam van deze topic heeft geen betrekking op blunders in het veld maar meer de blunders er buiten. Vandaag tegen De Graafschap weer een aantal voorbeelden.

- In de rust komen de treingangers uit Donetsk weer terug. Erg leuk dat de speaker er even aandacht aan besteedde. Maar volgens Ben Lieferink waren ze vertrokken uit Moermansk.

- Ali Elkhattabi scoort in de tweede helft een doelpunt die wordt afgekeurd. Ben Lieferink schrikt waarschijnlijk wakker van het gejuich. Op het moment dat het hele stadion in de gaten heeft dat de goal afgekeurd is wordt de muziek ingestart. Even later wil diezelfde Lieferink omroepen dat Elkhattabi 4-1 heeft gemaakt. Halverwege zijn zin klink echter een welgemeend 'Excuus...'
- Na de afgekeurde goal blijft er een tijdje 4-1 op het scorebord staan.

En zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te noemen van rare momenten voor, tijdens en na de wedstrijd. Zo vind ik bijvoorbeeld al die rare geluidjes voor de wedstrijd en in de rust echt waardeloos. Ik hoorde vandaag Formule 1 geluiden vlak voor de aftrap. En dat 'Ben d'r helemaal klaar voooooooor' voor de wedstrijd is ook verschrikkelijk. Ik kan me soms echt kapot schamen op dat moment.....
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Jantje Peters
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2004, 08:42

GrandMaster T. schreef:- In de rust komen de treingangers uit Donetsk weer terug. Erg leuk dat de speaker er even aandacht aan besteedde. Maar volgens Ben Lieferink waren ze vertrokken uit Moermansk.

- Ali Elkhattabi scoort in de tweede helft een doelpunt die wordt afgekeurd. Ben Lieferink schrikt waarschijnlijk wakker van het gejuich. Op het moment dat het hele stadion in de gaten heeft dat de goal afgekeurd is wordt de muziek ingestart. Even later wil diezelfde Lieferink omroepen dat Elkhattabi 4-1 heeft gemaakt. Halverwege zijn zin klink echter een welgemeend 'Excuus...'
Yep, we hebben de meest dramatische speaker van Nederland en wijde, hele wijde omtrek.
Onvergetelijk was ook het voorlezen van de tussenstanden een aantal maanden geleden:

'De ruststand bij RBC Roosendaal is nul twee.'

Het is verschrikkelijk.
En laat me dit herhalen.
Het is verschrikkelijk.[/i]
Alweer een klassieker.
Gebruikersavatar
hanjoaz
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 07 jan 2004, 14:25
Locatie: Vak W HHWAARD
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:Ik zat al een tijdje met deze topic in mn hoofd maar vandaag was de spreekwoordelijke druppel. De naam van deze topic heeft geen betrekking op blunders in het veld maar meer de blunders er buiten. Vandaag tegen De Graafschap weer een aantal voorbeelden.

- In de rust komen de treingangers uit Donetsk weer terug. Erg leuk dat de speaker er even aandacht aan besteedde. Maar volgens Ben Lieferink waren ze vertrokken uit Moermansk.

- Ali Elkhattabi scoort in de tweede helft een doelpunt die wordt afgekeurd. Ben Lieferink schrikt waarschijnlijk wakker van het gejuich. Op het moment dat het hele stadion in de gaten heeft dat de goal afgekeurd is wordt de muziek ingestart. Even later wil diezelfde Lieferink omroepen dat Elkhattabi 4-1 heeft gemaakt. Halverwege zijn zin klink echter een welgemeend 'Excuus...'
- Na de afgekeurde goal blijft er een tijdje 4-1 op het scorebord staan.

En zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te noemen van rare momenten voor, tijdens en na de wedstrijd. Zo vind ik bijvoorbeeld al die rare geluidjes voor de wedstrijd en in de rust echt waardeloos. Ik hoorde vandaag Formule 1 geluiden vlak voor de aftrap. En dat 'Ben d'r helemaal klaar voooooooor' voor de wedstrijd is ook verschrikkelijk. Ik kan me soms echt kapot schamen op dat moment.....

Die geluidjes beginnen inderdaad behoorlijk irritant te worden. Volgens mij is er al een aantal keer tegen AZ gezegd dat dit behoorlijk slappe hap is maar volgens mij vind de heer (ik vind me zelf heeeeeeeeel erg belangrijk) zeijlmans deze geluidjes helemaal erg geil. En een nieuwe speakert kan geen kwaad inderdaad
Laatst gewijzigd door hanjoaz op 13 mar 2005, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
VAK W SINCE 2006
Remember vak K 1999-2006
daalmeerfan
Herry en/of Berry
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:19
Locatie: alkmaar

ik heb t al een paar keer vermeld in een paar meningen over de wedstrijden in het verleden, deze man is echt een DRAMA. laat hem lekker bij het schaatsen commentaar geven,want daar brult zn stem ook vaak rond,maar als speaker van AZ is t een regelrechte aanfluiting,keer op keer.
AZ-er voor t leven.
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Volgens mij was de stadionspeaker ook niet helemaal wakker hoor. Hij heeft 5 namen van de Graafschap spelers verkeerd opgenoemd (hoor je toch goed te doen als je er voor betaald krijgt), en hij was de enige in het stadion die na 5 minuten nog dacht dat het 4-1 stond, het is maar goed dat hij zijn excuses aanbood. Voor de wedstrijd miste ik het RETTEKETTEKETET, waarom was dat vandaag niet?
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Le Chef schreef:Voor de wedstrijd miste ik het RETTEKETTEKETET, waarom was dat vandaag niet?
Omdat JW een SV heeft en daarom heeft AZ besloten dat van het scherm af te halen.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Ok, over SV's gesproken, een vriend van me kreeg laatst een brief van meneer Rob K. Hij moest niet meer zo bijdehand doen, anders kreeg hij een stadionverbod. De jongen in kwestie zei alleen een keertje tegen een Steward dat hij ook moest zitten, omdat er anders sprake was van klassejustitie(hij zei dit met een lach op zijn gezicht), maar de steward in kwestie kon er niet zo om lachen. Hij is vast met tranen in zijn ogen naar RK gegaan omdat zijn autoriteit was aangetast.

(sorry dat dit offtopic was, ik zal voortaan weer ontopic gaan)
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

Le Chef schreef:Ok, over SV's gesproken, een vriend van me kreeg laatst een brief van meneer Rob K. Hij moest niet meer zo bijdehand doen, anders kreeg hij een stadionverbod. De jongen in kwestie zei alleen een keertje tegen een Steward dat hij ook moest zitten, omdat er anders sprake was van klassejustitie(hij zei dit met een lach op zijn gezicht), maar de steward in kwestie kon er niet zo om lachen. Hij is vast met tranen in zijn ogen naar RK gegaan omdat zijn autoriteit was aangetast.

(sorry dat dit offtopic was, ik zal voortaan weer ontopic gaan)
Ik kreeg ook 3 weken geleden een brief thuis van AZ dat als ik nog een keer mijn extra kaartje doorverkocht dan een stadionverbod zou krijgen. Ik ga steeds heen naar europese wedstrijden maar omdat seizoenskaarthouders een extra kaartje mogen kopen maakte ik daar dus gebruik van en verkocht het door. Heb gehoord dat ik niet de enige ben die een brief thuis kreeg. Nou wil ik wel het nut weten van een extra kaartje kopen!
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Eigenlijk is de grootste onzin dat retteketetetetetetet niet meer uitgezonden wordt omdat iemand een SV heeft. Met dat filmpje is toch niets mis? Is hartstikke leuk om te zien. Ik weet wel weer een leuk prikbord item...
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Okay, genoeg off-topic hier! Het is de eerste keer dat GMT een topic opent buiten de Kantine, dus laten we hem respecteren en over zijn onderwerp praten! Fijn! Merci!
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
De Schreeuw Van De Meeuw
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 mei 2004, 09:30
Locatie: Meeuwenest

Boudewijn schreef:Eigenlijk is de grootste onzin dat retteketetetetetetet niet meer uitgezonden wordt omdat iemand een SV heeft. Met dat filmpje is toch niets mis? Is hartstikke leuk om te zien. Ik weet wel weer een leuk prikbord item...
Nou van mij mag het wel wegblijven met dat geretteketetetetetetet
ik vind het steeds meer op een kinderfeessie lijken met dat filmpie en dan nog die geluidjes tijdens de wedstrijden, het is gewoon genant
En die stadionspeaker moeten ze maar eens een rotschop geven
Je schaamt je af en toe te barsten met die vent
let woensdag maar eens op zijn engelse taal, lachen
meelopers zijn doodlopers, en waar de meeuwen schreeuwen voel ik me thuis
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

De Schreeuw Van De Meeuw schreef:[..]


En die stadionspeaker moeten ze maar eens een rotschop geven
Je schaamt je af en toe te barsten met die vent
Bovendien is het nog een zielige vent ook. Een paar jaar geleden was hij ooit eens verhinderd en nam Herman Korthout het voor een keertje van hem over. Korthout noemde Wijker toen in een melige bui Pi-Pa Peter Wijker. Als reactie daarop had Ben Lieferink een brief gestuurd naar de VI die nog werd geplaatst ook. In die brief noemde hij Kort hout Hi-Ha Herman Korthout. Hoe zielig kan je zijn....
NIL SATIS NISI OPTIMUM
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jantje Peters schreef:[..]


Yep, we hebben de meest dramatische speaker van Nederland en wijde, hele wijde omtrek.
Onvergetelijk was ook het voorlezen van de tussenstanden een aantal maanden geleden:

'De ruststand bij RBC Roosendaal is nul twee.'

Het is verschrikkelijk.
En laat me dit herhalen.
Het is verschrikkelijk.[/i]
Daar ben ik het meer dan 100% mee eens, dat zullen mijn medetribuneklanten om mij heen zeker beamen!! Ik zei vandaag nog laat 'm lekker bij het schaatsen blijven. Jaren terug na de verloren halve finale voor de beker thuis tegen NEC heb ik mede hierover al eens een brief geschreven en gestuurd naar AZ! Keurig heb ik antwoord gekregen van Jan Kasper, toen nog algemeen directeur. Helaas is echter Bennie (Hill) Lieferink gebleven! Keer op keer maakt deze man blunders! Wat een amateur! :evil:
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

ForzAZ schreef:[..]


.Jaren terug na de verloren halve finale voor de beker thuis tegen NEC heb ik mede hierover al eens een brief geschreven
Wat was hier de aanleiding voor? Het is al weer een tijdje terug dus ik kan (en wil) het me niet meer herinneren.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
De Schreeuw Van De Meeuw
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 mei 2004, 09:30
Locatie: Meeuwenest

GrandMaster T. schreef:[..]


Wat was hier de aanleiding voor? Het is al weer een tijdje terug dus ik kan (en wil) het me niet meer herinneren.
Hij was een van degene die een penalty miste
meelopers zijn doodlopers, en waar de meeuwen schreeuwen voel ik me thuis
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Ik vind de grootste blunder van AZ nog altijd dat ze teams als Feyenoord en ajax op eigen vervoer laten komen. Dan weet je toch dat er rottigheid komt?

Spandoek bij Aken vond ik ook wel een blundertje hoor, maar wel super dat er uberhaupt een spandoek was :)

Ik vind dat hele Wanadoo-challenge in de rust ook belachelijk, ik kijk er geeneens naar..veel te commercieel, en dat ererondje nadat ze hebben geschoten. Beetje een slap aftreksel van 020. Geef mij maar gewoon cheerleaders in de rust :D
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Voor alle duidelijkheid, bij mijn weten is hij niet betaald, enfin dwz hij vangt er geen salaris voor. Ik geloof dat hij een seizoenskaart extra krijgt, extra want hij zit uiteraard in de speakerscabine.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

GrandMaster T. schreef:[..]


Bovendien is het nog een zielige vent ook. Een paar jaar geleden was hij ooit eens verhinderd en nam Herman Korthout het voor een keertje van hem over. Korthout noemde Wijker toen in een melige bui Pi-Pa Peter Wijker. Als reactie daarop had Ben Lieferink een brief gestuurd naar de VI die nog werd geplaatst ook. In die brief noemde hij Kort hout Hi-Ha Herman Korthout. Hoe zielig kan je zijn....
Bas Zevenbergen is er ook nog wel is als invaller geweest. Als AZ scoorde brulde hij de naam uit, van degene die de goal scoorde. Kregen ze een doelpunt tegen, slikte hij zowat alle woorden in. Geweldig!
We don't care.
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

AZer4eva schreef:[..]


Bas Zevenbergen is er ook nog wel is als invaller geweest. Als AZ scoorde brulde hij de naam uit, van degene die de goal scoorde. Kregen ze een doelpunt tegen, slikte hij zowat alle woorden in. Geweldig!
Zo gaat dat toch in elk stadion, daar worden zelfs de wissels van de gasten niet eens voorgelezen
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Knilp
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 feb 2005, 20:03
Locatie: Alkmaar

Onze dorpsgek feliciteerde AZ ook nog met hun geweldige overwinning van afgelopen woensdag

Laat ik nou toch denken dat het donderdag was.

Pas volgend jaar spelen we op de woensdag.
Remember not only 80/81 but also 08/09!!
Plaats reactie