Blunders bij AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

zeekomkommer schreef: 24 aug 2018, 11:34 AZ moet toch wel twee keer per week spelen. Dit is de ondergang van het forum zo.
Meneer is lid sinds 26 juni 2018 en zeurt nu al over de staat van het forum.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

~AZ~ schreef: 24 aug 2018, 11:38 Meneer is lid sinds 26 juni 2018 en zeurt nu al over de staat van het forum.
Humor is soms slecht te herkennen hè, zonder smiley.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Het is niet zijn eerste opmerking in deze categorie. Als het allemaal grapjes zijn dan mag hij daar wel eens een heleboel smilies aan toe gaan voegen want zo komt het niet over.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik vind Zeekomkommer de nieuwkom(m)er van het jaar op dit forum. Ik waardeer zijn bijdrages en humor.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nu nog on topic proberen te blijven.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ok. Qua nieuwe blunders valt het dus wel mee.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Het moet toch weer even gezegd, maar wat een schandalig parkeerbeleid wordt er toch gevoerd rondom het stadion. Gisteravond kwam ik zelf aan de late kant aan (liep op 20.40 op de kruising bij Scania) maar daar was weer een überfanatieke verkeersregelaar (die, wanneer hij 80 jaar geleden had geleefd, 2 grote S'en in de vorm van een bliksemschicht op zijn kraag zou hebben) die letterlijk rond aan het rennen was en andere verlate supporters -die de auto geparkeerd hadden op een nagenoeg leeg parkeerterrein van Scania- bekeuringen toewenste en beloofde dit met de politie op te nemen (wat hij overigens gelijk met heel veel plezier deed bij een passerend politievoertuig). Kunnen hier nou geen goede afspraken met de ondernemers over gemaakt worden?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Het hele parkeerbeleid op de boekelmeer is een farce. Knullen van een jaar of 18 en meiden van dezelfde leeftijd schermen snel met bekeuringen omdat je je auto op een willekeurig (leeg!) parkeerterrein van een willekeurig bedrijf neer zet. Donderstraal op naar je moeder ofzo.

Verder denk ik dat ik de door jou beschreven Duits lijkende parkeer schreeuwer herken. Wat een kerel is dat joh.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bombaman schreef: 23 jan 2019, 06:07 Het moet toch weer even gezegd, maar wat een schandalig parkeerbeleid wordt er toch gevoerd rondom het stadion. Gisteravond kwam ik zelf aan de late kant aan (liep op 20.40 op de kruising bij Scania) maar daar was weer een überfanatieke verkeersregelaar (die, wanneer hij 80 jaar geleden had geleefd, 2 grote S'en in de vorm van een bliksemschicht op zijn kraag zou hebben) die letterlijk rond aan het rennen was en andere verlate supporters -die de auto geparkeerd hadden op een nagenoeg leeg parkeerterrein van Scania- bekeuringen toewenste en beloofde dit met de politie op te nemen (wat hij overigens gelijk met heel veel plezier deed bij een passerend politievoertuig). Kunnen hier nou geen goede afspraken met de ondernemers over gemaakt worden?
Kan er wettelijk gezien dan een boete worden uitgeschreven? Op dat moment bevindt die auto zich toch niet op de openbare weg. Dan kan er toch pas worden opgetreden na klacht van de eigenaar?
En stel de wedstrijd was gisteren om half zeven en één van de werknemers gaat rechtstreeks na het werk heen en laat zijn auto daar staan?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

kuifje schreef: 23 jan 2019, 19:21 Kan er wettelijk gezien dan een boete worden uitgeschreven? Op dat moment bevindt die auto zich toch niet op de openbare weg. Dan kan er toch pas worden opgetreden na klacht van de eigenaar?
En stel de wedstrijd was gisteren om half zeven en één van de werknemers gaat rechtstreeks na het werk heen en laat zijn auto daar staan?

Verder is het in het nadeel van AZ dat je daar wel zou gaan parkeren natuurlijk. Zouden ze in de omgeving niet een auto of 500 in totaal kwijt kunnen? 20*500*5= 50000 gederfde inkomsten.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

kuifje schreef: 23 jan 2019, 19:21 Kan er wettelijk gezien dan een boete worden uitgeschreven? Op dat moment bevindt die auto zich toch niet op de openbare weg. Dan kan er toch pas worden opgetreden na klacht van de eigenaar?
En stel de wedstrijd was gisteren om half zeven en één van de werknemers gaat rechtstreeks na het werk heen en laat zijn auto daar staan?
Je mag daar dus wel parkeren op vertoon van een pas van het desbetreffende bedrijf en dat schijnen ze ook te checken. Hoe of wat verder, dat durf ik ook niet te zeggen. Maar ik heb laatst nog een prent gehad voor fout parkeren à 104 euro, en dat vind ik net ff een te groot bedrag om het uit te zoeken.

Weet iemand wat de reden is dat er in een straal van -pak 'm beet- 1 kilometer van het stadion niet geparkeerd mag worden? Ik heb wel eens horen zeggen dat de ondernemers bang zijn dat ze, wanneer er een keer een wedstrijd gespeeld wordt tijdens openingsuren van de bedrijven, ze hun klanten geen parkeergelegenheid zouden kunnen bieden omdat de parkeerplaatsen vol zouden staan met auto's van supporters. Nu kan ik me de laatste keer dat er een koopzondag of -avond was bij deze bedrijven niet herinneren, maar misschien heb ik iets gemist...

Hoe dan ook, het komt bij mij een beetje over als supportertje pesten en die gele hesjes zorgen bij mij en mijn maatjes iedere keer weer voor een boel ergernis. Sluit gewoon een contract met de ondernemers (als dat al nodig is, 1x per wedstrijd 20 seconden gratis hun naam op de tv-schermen ofzo), verkoop desnoods passe-partouts van 10 euro per seizoen om binnen een straal van 500 meter van het stadion te mogen parkeren, en kap met moeilijk doen. Echt weer een dingetje waar totaal niet over nagedacht is.

Wat bedoel je overigens met Verder is het in het nadeel van AZ dat je daar wel zou gaan parkeren natuurlijk. Zouden ze in de omgeving niet een auto of 500 in totaal kwijt kunnen? 20*500*5= 50000 gederfde inkomsten? Doel je daarmee op de inkomsten van P8 en P9?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bombaman schreef: 23 jan 2019, 23:40 Wat bedoel je overigens met Verder is het in het nadeel van AZ dat je daar wel zou gaan parkeren natuurlijk. Zouden ze in de omgeving niet een auto of 500 in totaal kwijt kunnen? 20*500*5= 50000 gederfde inkomsten? Doel je daarmee op de inkomsten van P8 en P9?
Nou, stel er zijn op de parkeerterreinen bij de ondernemers in totaal 500 plekken beschikbaar. Dat zijn dan - in theorie - 500 plekken die AZ niet verkoopt op haar eigen parkeerruimte.
20 wedstrijden, 500 klanten, 5,-/wedstrijd en zo kom je dus op een halve ton. Maar ja, inderdaad de inkomsten van P8 en P9.

Heb een beetje gezocht. Wat ik begreep telt zo'n parkeerplek ook als openbare weg omdat het vrij toegankelijk is. En daar gelden dan ook de verkeersregels, bv. bij aanrijding of parkeren op invalideplek. Ik kan niet expliciet vinden als er een tijdelijk parkeerverbod geldt. Maar aangezien de melkkoe moet blijven draaien, zal het wel afgetikt zijn.

Het is dus gewoon accepteren dat je 20 min moet lopen als je gratis wil parkeren.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

In een ander topic vroeg iemand zich af hoe het toch komt dat er voor de kwartfinale van de beker maar 8200 kaarten verkocht zijn. Ik zou me als AZ toch iets meer zorgen maken over -laten we zeggen- 5000 x €10 mislopen omdat het ontmoedigd wordt om op een doordeweekse avond (na een lange werkdag terwijl je de volgende ochtend ook weer vroeg je nest uit moet) nog voor je plezier je favoriete club te gaan bezoeken.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

dirkjan schreef: 23 jan 2019, 07:40 Verder denk ik dat ik de door jou beschreven Duits lijkende parkeer schreeuwer herken. Wat een kerel is dat joh.
Deze man is gewoon topamusement. De wedstrijd is pas echt begonnen nadat je zijn commando's hebt gehoord.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen. Maar als je de link volgt zie je een (vermeend) relaas over AZ supporters die samen Cambuur supporters anti-semitische liederen zingt.
Ik weet niet wat er allemaal waar/niet waar is....maar mag ik dit even bestempelen als Blunder (ja, met een kapitaal)...

https://www.cidi.nl/joden-branden-het-b ... reekkoren/
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Ferry schreef: 29 jan 2019, 17:07 Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen. Maar als je de link volgt zie je een (vermeend) relaas over AZ supporters die samen Cambuur supporters anti-semitische liederen zingt.
Ik weet niet wat er allemaal waar/niet waar is....maar mag ik dit even bestempelen als Blunder (ja, met een kapitaal)...

https://www.cidi.nl/joden-branden-het-b ... reekkoren/
Een blunder? Uit het artikel blijkt letterlijk dat het een groepje jongeren is. AZ staat daar compleet los van. Daarnaast probeert AZ het al een tijdje de kop in te drukken zo blijkt ook uit het artikel. Of vind je het een blunder dat AZ het de kop in drukt? Want dat vind ik dan schokkender.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Tim schreef: 30 jan 2019, 09:32 Een blunder? Uit het artikel blijkt letterlijk dat het een groepje jongeren is. AZ staat daar compleet los van. Daarnaast probeert AZ het al een tijdje de kop in te drukken zo blijkt ook uit het artikel. Of vind je het een blunder dat AZ het de kop in drukt? Want dat vind ik dan schokkender.
Kijk ook even hoe ik mijn berichtje begin....
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens AZ spelen we vanavond tegen Heracles om een direct ticket in Europa....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik krijg een mail van AZ met als onderwerp: 'Wie neem jij mee naar AZ-Fortuna?'

Vervolgens gaat de mail over de opponent op de fandag, KV Oostende. de fandag zelf, de aankomende Europese wedstrijden en de contractverlengingen (van jeugdspelers).

Chapeau!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

adrie1979 in een ander topic schreef: 20 jul 2019, 12:51 Afbeelding
Dit vind ik toch ook van dat kansloze gedoe: "Starting eleven" en "substitutes". Je start met Ron, Guus en Teun. Hou het gewoon ff lekker Nederlands...
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie