Blunders bij AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 18 feb 2020, 12:43 AZ staat nu ook bij alle wedstrijden, uit en thuis, als eerste vermeld.
Bij thuis staat “vs.” en bij uit “@“.
Waarom niet gewoon de thuisspelende club eerst? Dit zijn van die vernieuwingen (verbeteringen??) waar ik weinig aan heb.......
Absoluut! Hopeloos irritant dit.

Alsof ik de agenda van andere clubs in mijn agenda heb staan :roll: Zet gewoon eerst de thuisclub neer, dan weet ik genoeg.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

En nu zijn alle wedstrijden van AZ verdwenen uit de digitale agenda......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Misschien dat ze er dan wat aan gaan doen. Ik hoop het, het is, als het bijgehouden wordt, verdomd makkelijk.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 21 feb 2020, 09:34 En nu zijn alle wedstrijden van AZ verdwenen uit de digitale agenda......
Lijkt me verstandig dat ze het weggehaald hebben als er fouten in staan. Want met fouten kunnen mensen zich vergissen in de speeldatum. Als er niets staat gaan mensen vanzelf ergens anders zoeken naar de datum van een wedstrijd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 21 feb 2020, 11:44 Lijkt me verstandig dat ze het weggehaald hebben als er fouten in staan. Want met fouten kunnen mensen zich vergissen in de speeldatum. Als er niets staat gaan mensen vanzelf ergens anders zoeken naar de datum van een wedstrijd.
Lijkt me ook.

Het was heel lang heel prima en opeens veranderde het om de haverklap, toen opeens alles in het Engels, etc. Hopelijk komt het weer. Ik ben inmiddels zo gewend aan de digitale agenda.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik dacht dat ik ook gewoon de kalender van AZ had geïmporteerd, maar omdat ik de klachten niet herkende ben ik even gaan kijken. Bij mij is het namelijk altijd up-to-date; tijd of data wijzigingen worden meteen doorgevoerd en ook beker- en Europese wedstrijden staan meteen automatisch in mijn agenda. Ik gebruik deze:

www.voetbalkrant.com/soccer/calendar/te ... _13_nl.ics

Het enige waar je even doorheen moet kijken is dat we nog altijd in het DSB stadion spelen.


Edit:
Ik weet niet of voorgaande link goed werkt, maar hij is ook hier te vinden:
https://www.voetbalkrant.com/nederland/ ... r/kalender
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Perry schreef: 21 feb 2020, 15:23 Ik dacht dat ik ook gewoon de kalender van AZ had geïmporteerd, maar omdat ik de klachten niet herkende ben ik even gaan kijken. Bij mij is het namelijk altijd up-to-date; tijd of data wijzigingen worden meteen doorgevoerd en ook beker- en Europese wedstrijden staan meteen automatisch in mijn agenda. Ik gebruik deze:

www.voetbalkrant.com/soccer/calendar/te ... _13_nl.ics

Het enige waar je even doorheen moet kijken is dat we nog altijd in het DSB stadion spelen.


Edit:
Ik weet niet of voorgaande link goed werkt, maar hij is ook hier te vinden:
https://www.voetbalkrant.com/nederland/ ... r/kalender
Dank voor het meedenken. Helaas werkt deze link niet.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

salmonyappi schreef: 22 feb 2020, 00:04 Dank voor het meedenken. Helaas werkt deze link niet.....

https://www.voetbalkrant.com/nederland/ ... r/download

En zo?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik kom wel direct in de agenda, maar geen AZ te bekennen 🤨.
Nogmaals dank ☺️
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Forza AZ schreef: 21 feb 2020, 11:44 Lijkt me verstandig dat ze het weggehaald hebben als er fouten in staan. Want met fouten kunnen mensen zich vergissen in de speeldatum. Als er niets staat gaan mensen vanzelf ergens anders zoeken naar de datum van een wedstrijd.
Inmiddels is alles weer toegevoegd, en kreeg ik herinneringen voor alle al gespeelde wedstrijd met de uitslag erbij :lol:

Zelfs AZ-Feyenoord staat al ingepland, op 8 april.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 04 mar 2020, 09:09 Inmiddels is alles weer toegevoegd, en kreeg ik herinneringen voor alle al gespeelde wedstrijd met de uitslag erbij :lol:

Zelfs AZ-Feyenoord staat al ingepland, op 8 april.
Yes. Gezien. Dank voor dit bericht.
8 april kan ik niet, zoals voorzien 😢.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

https://twitter.com/AZJeugd/status/1283 ... 43616?s=20

Maxim is ineens dertig jaar ouder geworden!
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Lecompte schreef: 16 jul 2020, 04:41 https://twitter.com/AZJeugd/status/1283 ... 43616?s=20

Maxim is ineens dertig jaar ouder geworden!
Haha, als het bij dit soort blunders blijft vind ik het prima. Overigens zou je er ook uit kunnen afleiden dat Ruud Gullit 30 jaar jonger is geworden en dat is voor ons goed nieuws. :wink:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Een trainer die drie seizoenen AZ heeft getraind komt er af met het kortst mogelijke stukje, vier dagen na zijn overlijden. Weinig historisch besef bij de webredactie.
ALKMAAR- Voormalig AZ-trainer Henk Wullems is afgelopen zaterdag overleden. De geboren Haarlemmer is 84 jaar geworden. Wullems was tussen 1990 en 1993 in dienst van AZ.

AZ wenst alle nabestaanden en betrokkenen veel sterkte met dit verlies.
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/henk-wullems-overleden
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik krijg het nog wel op mijn lachspieren als ik terugdenk aan die bemoeienis van juridisch adviseur Karim Aachboun met AZ. Wat een flater is dat van deze directie geweest.

Een juridisch adviseur die vooral zichzelf in de picture wil zetten. Zie ook hier: https://www.ad.nl/show/aangifte-mishand ... ~af72a003/

Weer een high profile zaak - weer Karim volop in het nieuws. Dat is vooral het doel. Onbegrijpelijk dat ze op het bureau van Eenhoorn geen betere juridisch adviseur in de klapper hebben kunnen vinden.
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 177
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Ferry schreef: 16 dec 2020, 11:45 Onbegrijpelijk dat ze op het bureau van Eenhoorn geen betere juridisch adviseur in de klapper hebben kunnen vinden.
Komt waarschijnlijk ook uit de stal van RIola.
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Juridische zaken en AZ zijn nooit een succesvolle combi geweest.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 17 dec 2020, 22:17 Juridische zaken en AZ zijn nooit een succesvolle combi geweest.
Volgens mij is dit onzin. Misschien met betrekking tot arbitrage zaken binnen het voetbal, maar ik heb toch het idee dat AZ met zaken betreffende stadion en jeugdcomplex de zaken juridisch vaak goed geregeld heeft.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Welke rechtzaken zijn daar exact over gevoerd dan? Precies nul volgens mij.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 18 dec 2020, 11:01 Volgens mij is dit onzin.
Je laten vertegenwoordigen door die Aachboun was gewoon lachwekkend. En daarmee - in mijn ogen - een blunder.
Plaats reactie