Blunders bij AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

072 schreef: 25 mei 2022, 07:31 Hoop dat dit op volgend seizoen slaat, want dit seizoen klopt er niet zoveel van van wat hier gezegd wordt
Het filmpje maakt pijnlijk duidelijk dat wens en realiteit momenteel erg ver uit elkaar liggen. Maar ik moest wel lachen om de reactie VAN Jeroen die zijn seizoenkaart niet gaat verlengen omdat hij heeft gehoord dat sommige seizoenkaarthouders korting krijgen bij verlengen en hij niet. Dat vindt hij erg oneerlijk. 😂
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 25 mei 2022, 16:01 Het filmpje maakt pijnlijk duidelijk dat wens en realiteit momenteel erg ver uit elkaar liggen. Maar ik moest wel lachen om de reactie VAN Jeroen die zijn seizoenkaart niet gaat verlengen omdat hij heeft gehoord dat sommige seizoenkaarthouders korting krijgen bij verlengen en hij niet. Dat vindt hij erg oneerlijk. 😂
Vind ik eigenlijk ook wel oneerlijk. Als je dit jaar naar al die dramatische wedstrijden in het stadion hebt moeten kijken, want je hebt immers toch een seizoenskaart gekocht, dan vind ik eigenlijk wel dat je sowieso korting verdient, ongeacht of je er seizoen ervoor ook eentje had. Ons eerst lekker maken met prachtig voetbal in de twee coronajaren en dan mogen we weer het stadion in en krijg je dit. Toch een soort van misleiding... :D
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 01 jun 2022, 10:01 Vind ik eigenlijk ook wel oneerlijk. Als je dit jaar naar al die dramatische wedstrijden in het stadion hebt moeten kijken, want je hebt immers toch een seizoenskaart gekocht, dan vind ik eigenlijk wel dat je sowieso korting verdient, ongeacht of je er seizoen ervoor ook eentje had. Ons eerst lekker maken met prachtig voetbal in de twee coronajaren en dan mogen we weer het stadion in en krijg je dit. Toch een soort van misleiding... :D
En ook nog eens keiharde baggermuziek rond de wedstrijden (of was dat al opgelost?) :D
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 01 jun 2022, 11:06 En ook nog eens keiharde baggermuziek rond de wedstrijden (of was dat al opgelost?) :D
Helaas niet. Bij de rondgang van Teun’s afscheid zong de Benside iets van “Teuntje bedankt” (ik kon het niet horen), maar de shitstampmuziek overschreeuwde dat allemaal. Zeer irritant.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

salmonyappi schreef: 01 jun 2022, 22:44 Helaas niet. Bij de rondgang van Teun’s afscheid zong de Benside iets van “Teuntje bedankt” (ik kon het niet horen), maar de shitstampmuziek overschreeuwde dat allemaal. Zeer irritant.
Reden 2 om ermee te stoppen: kinderen jaag je ermee je stadion uit. Kinderen kunnen niet zo goed tegen harde muziek, dat komt bij hun veel harder binnen dan bij volwassenen, en wij zeuren er al over.
Reden 3: er wordt vrijwel alleen kutmuziek gedraaid. Daar word ik niet vrolijk van, integendeel. Het is een van de redenen waarom ik slechts 1 minuut voor de aftrap binnen wil zijn.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Grifo schreef: 02 jun 2022, 10:47 Reden 2 om ermee te stoppen: kinderen jaag je ermee je stadion uit. Kinderen kunnen niet zo goed tegen harde muziek, dat komt bij hun veel harder binnen dan bij volwassenen, en wij zeuren er al over.
Reden 3: er wordt vrijwel alleen kutmuziek gedraaid. Daar word ik niet vrolijk van, integendeel. Het is een van de redenen waarom ik slechts 1 minuut voor de aftrap binnen wil zijn.
Vooral reden 3 inderdaad. Ik stond namelijk voor de wedstrijd tegen Vitesse in het home waar Liberté door de boxen galmde. Waar ik tot op dat moment niet heel veel zin in de wedstrijd had, sloeg dat helemaal om.

Wat is er gebeurt met de muziek in het stadion de laatste jaren? Het volume is in mijn ogen niet eens het probleem, het is meer de keuze en de timing van de muziek. Al blijft dat natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Perry schreef: 02 jun 2022, 13:01 Wat is er gebeurt met de muziek in het stadion de laatste jaren? Het volume is in mijn ogen niet eens het probleem, het is meer de keuze en de timing van de muziek. Al blijft dat natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Het is inderdaad alleen maar Mart Hoogkamer, Donny en allemaal van dat soort troep waar je je pas niet meer aan ergert als je op de kermis 30 pils in je mik hebt.

De jeugd zal het vast grappig vinden maar inderdaad, wat is er gebeurd met Liberté? Mag wat mij betreft ook gelijk weer ingesteld worden als opkomstnummer.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd in het stadion rond de 45 is. Neem dat dan ongeveer als richtpunt voor wie je je plaatjes draait. Aan jaren 90-muziek stoort bijna niemand zich. Nu steeds dezelfde shit draaien is gewoon lui.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bombaman schreef: 02 jun 2022, 16:48 Het is inderdaad alleen maar Mart Hoogkamer, Donny en allemaal van dat soort troep waar je je pas niet meer aan ergert als je op de kermis 30 pils in je mik hebt.

De jeugd zal het vast grappig vinden maar inderdaad, wat is er gebeurd met Liberté? Mag wat mij betreft ook gelijk weer ingesteld worden als opkomstnummer.
Is ook maar een deel van 'de jeugd' die daar dan weer op zit te wachten.
Het is ook zulke ongelofelijke generieke rotzooi...

Maar goed dat vind ik ook van sommige liedjes die gezongen worden in de Nederlandse stadions, laat ik daar maar niet over beginnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ fanatic 4-life schreef: 20 apr 2022, 09:03 Naar mijn weten is AZ de eerste voetbalclub die een festival organiseert. Niet doen als voetbalclub, verhuur e.v.t. je terrein maar laat anderen dat organiseren.

En ga je het dan toch doen, doe het dan goed. Zie nu alleen een paar verdwaalde B artiesten in de line-up.
Toch even benieuwd of hier iemand nog iets van weet? Dat zou namelijk dit weekend zijn. Ik zie namelijk het een en ander aan festivalterrein opgebouwd worden op P1, maar van dit festival heb ik (godzijdank) na de aankondiging helemaal niets meer gehoord.

De website https://www.saycheesefestival.nl/ is ook al uit de lucht.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Die tenten zijn voor een bedrijfsfeest van het ziekenhuis.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Perry schreef: 08 jun 2022, 16:57 Toch even benieuwd of hier iemand nog iets van weet? Dat zou namelijk dit weekend zijn. Ik zie namelijk het een en ander aan festivalterrein opgebouwd worden op P1, maar van dit festival heb ik (godzijdank) na de aankondiging helemaal niets meer gehoord.

De website https://www.saycheesefestival.nl/ is ook al uit de lucht.
Alle nieuwsartikelen en social media posts zijn ook verwijderd, misschien dat ze deze poging zelf ook willen vergeten.
Van Alkmaar begint de victorie
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

072 schreef: 08 jun 2022, 18:20 Alle nieuwsartikelen en social media posts zijn ook verwijderd, misschien dat ze deze poging zelf ook willen vergeten.
Fijn.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Een livestream aankondigen nadat tegen eerdere communicatie in supporters niet aanwezig mogen zijn, dat doen via het hoerige Facebook in plaats van gewoon via YouTube, en dan vervolgens ook dat verkloten. Knap hoor.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

MO7 schreef: 06 jul 2022, 17:11 Een livestream aankondigen nadat tegen eerdere communicatie in supporters niet aanwezig mogen zijn, dat doen via het hoerige Facebook in plaats van gewoon via YouTube, en dan vervolgens ook dat verkloten. Knap hoor.
Zo kut die Facebook streams, hakkerig beeld, voor geen meter te kijken op TV
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

MO7 schreef: 06 jul 2022, 17:11 Een livestream aankondigen nadat tegen eerdere communicatie in supporters niet aanwezig mogen zijn, dat doen via het hoerige Facebook in plaats van gewoon via YouTube, en dan vervolgens ook dat verkloten. Knap hoor.
En ook niet leren van die kutstream he. En het gewoon nog een keer op dezelfde manier doen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Hoop dat het spel soepeler gaat dan het beeld, soort van stop-motion dit
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De PR afdeling van AZ doet soms echt rare dingen.

Wat is precies de reden dat we vandaag eraan herinnerd moeten worden dat we Witry kochten?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 09 aug 2022, 14:15 De PR afdeling van AZ doet soms echt rare dingen.

Wat is precies de reden dat we vandaag eraan herinnerd moeten worden dat we Witry kochten?
Omdat het precies een jaar geleden is en omdat er na de wedstrijd tegen GA voor het eerst positief over hem werd gesproken en dat kun je het best meteen ausnutzen en voeden (ijzer smeden)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 09 aug 2022, 14:46 Omdat het precies een jaar geleden is en omdat er na de wedstrijd tegen GA voor het eerst positief over hem werd gesproken en dat kun je het best meteen ausnutzen en voeden (ijzer smeden)
Ja die logica had ik nog eruit kunnen halen, maar vind het zelf niet echt het briljante meesterplan dat ze het zelf misschien vinden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie