De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Sowah eerder een goal tegen porto in de CL en nu ook tegen atletico Madrid. :roll: :wink: Die AZ leerschool en Pascal Jansen trainingen werpen zijn vruchten af.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

MB80 schreef: 04 okt 2022, 19:51 Sowah eerder een goal tegen porto in de CL en nu ook tegen atletico Madrid. :roll: :wink: Die AZ leerschool en Pascal Jansen trainingen werpen zijn vruchten af.
Hij had opnieuw een basisplaats in een CL wedstrijd van Brugge (tegen Atletico Madrid)
Die goal had 99% van de forummers (ga er voor het gemak van uit dat de meeste forummers h ook daadwerkelijk redelijk tegen en bal kunnen trappen) ook gemaakt op 2 meter van de doellijn
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wijndal: "Bij ajax krijg ik de kans om Champions League te spelen. En ook met het oog op het WK hoop ik een verstandige keuze te hebben gemaakt."
Helaas voor hem geen WK en is het CL gebeuren ook niet aan hem besteed.
Een leuke buitenlandse club met potentie zoals Koopmeiners heeft gedaan is nog het verstandigst.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 05 okt 2022, 14:58 Helaas voor hem geen WK en is het CL gebeuren ook niet aan hem besteed.
Een leuke buitenlandse club met potentie zoals Koopmeiners heeft gedaan is nog het verstandigst.
Onvoorstelbaar dat Blind de hele wedstrijd mag doorslakken en Wijndal niet speelt. Of is ie nog geblesseerd?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Taabouni zit inmiddels al niet meer bij de selectie voor de EL-wedstrijd van morgen. Hij mag (net als Bullaude trouwens) minuten gaan maken in de O21. (Bron: Voetbalprimeur)
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De Rode Baron schreef: 05 okt 2022, 14:58 Helaas voor hem geen WK en is het CL gebeuren ook niet aan hem besteed.
Een leuke buitenlandse club met potentie zoals Koopmeiners heeft gedaan is nog het verstandigst.
Dat hebben Stengs en Boadu ook gedaan maar Koopmeiners is uit een ander hout gesneden, denk ik. Waarschijnlijk zou die bij ajax ook uiteindelijk slagen.
Wijndal was 6 weken geblesseerd aan z'n enkel en na tegen AZ eindelijk weer op de bank te hebben gezeten maakte hij tegen GAE opnieuw geen deel uit van de wedstrijdselectie. Wel speelde hij tijdens het interlandweekend 90 minuten in een oefenwedstrijd tegen Utrecht.
Hoop dat hij dinsdag van z'n Champions League ervaring als bankzitter genoten heeft. In ieder geval verhoogt zulk een wedstrijd zijn kansen op een basisplaats weer.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Waarom speelt Bram Franken nou weer in de tweede divisie?
Die jongen is beter dan meer en deel van de middenvelders onder de top 6 van de eerste divisie.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Klei. schreef: 09 okt 2022, 11:15 Waarom speelt Bram Franken nou weer in de tweede divisie?
Die jongen is beter dan meer en deel van de middenvelders onder de top 6 van de eerste divisie.
Blijkbaar brand geen KKD club aan het, geen top talent maar had wel een profclub verwacht inderdaad.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Boadu die de 0-2 maakte voor Monaco vandaag.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 09 okt 2022, 20:48 Boadu die de 0-2 maakte voor Monaco vandaag.
Maar leek mij toch wel een buitenspelgoal. Vreemd dat ie niet werd afgekeurd.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Grifo schreef: 11 okt 2022, 12:06 Maar leek mij toch wel een buitenspelgoal. Vreemd dat ie niet werd afgekeurd.
KAn me je gedachte voorstellen, maar ook in Frankrijk hebben ze een VAR, dus blijkbaar (net) niet
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 05 okt 2022, 14:58 Helaas voor hem geen WK en is het CL gebeuren ook niet aan hem besteed.
Een leuke buitenlandse club met potentie zoals Koopmeiners heeft gedaan is nog het verstandigst.
Dat Wijndal niet speelt ligt aan zijn blessure. Het heeft niet zo heel veel te maken met een verkeerde keuze. Boadu heeft vorig seizoen nog redelijk wat gespeeld achter Volland en Ben Yedder. Dit jaar is daar Embolo dan nog bijgekomen. Helaas heeft Boadu te weinig gescoord, al had hij ook veel kleine pijntjes. Voor Stengs geldt eigenlijk hetzelfde, op zich redelijk wat minuten gemaakt, maar onvoldoende indruk in combinatie met blessures.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Grifo schreef: 11 okt 2022, 12:06 Maar leek mij toch wel een buitenspelgoal. Vreemd dat ie niet werd afgekeurd.
In de reacties op Twitter stond dat het door de var was bekeken en dat het uit andere camerabeelden net geen buitenspel bleek te zijn.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

AZ 4 Life schreef: 11 okt 2022, 13:24 Dat Wijndal niet speelt ligt aan zijn blessure. Het heeft niet zo heel veel te maken met een verkeerde keuze. Boadu heeft vorig seizoen nog redelijk wat gespeeld achter Volland en Ben Yedder. Dit jaar is daar Embolo dan nog bijgekomen. Helaas heeft Boadu te weinig gescoord, al had hij ook veel kleine pijntjes. Voor Stengs geldt eigenlijk hetzelfde, op zich redelijk wat minuten gemaakt, maar onvoldoende indruk in combinatie met blessures.
Hij is toch inmiddels al iets meer dan een maand terug? Nu mag zelfs die Baas eerder invallen dan hij
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

072 schreef: 12 okt 2022, 18:48 Hij is toch inmiddels al iets meer dan een maand terug? Nu mag zelfs die Baas eerder invallen dan hij
Toch gebruikte Schreuder dat nog steeds als excuus.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik vind het echt jammer voor Owen, maar echt medelijden heb ik niet als je deze keuze, ajax, maakt. Het is niet de eerste AZ-speler die niet “doorbreekt” in het ongelooflijke onnavolgbare fantastische ajax-spel en op de bank verpietert.
Die zien we over anderhalf jaar via een tussenstation in de 2e Bundesliga wel weer bij Feyenoord opdraven……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

De tweelingbroer van onze Sowah pakte gisteren rood tegen Atletico Madrid.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

oei oei oei Wijndal.
Gepasseerd voor een broekie en nu roept de pers dat hij maar ritme moet gaan opdoen in Jong ajax :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 13 okt 2022, 11:58 oei oei oei Wijndal.
Gepasseerd voor een broekie en nu roept de pers dat hij maar ritme moet gaan opdoen in Jong ajax :lol:
Vind ik helemaal niet lachen. Ik vind het een sympathieke leuke gast die veel heeft betekend voor AZ.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 13 okt 2022, 13:00 Vind ik helemaal niet lachen. Ik vind het een sympathieke leuke gast die veel heeft betekend voor AZ.
De persoon Wijndal neem ik het niet kwalijk, maar het is typerend voor de keuzes die voetballers maken en de wijze waarop in Nederland met andere clubs wordt omgegaan. Zo kun je dus van international afzakken naar de Eerste Divisie puur omdat ajax je zo nodig moest weghalen bij de concurrent.

Voor alles dat de amsterdammers het vaderlandse voetbal zogenaamd leveren, maken ze ook behoorlijk veel kapot.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie