Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hij krijgt er een kick van. Gun hem dat pleziertje maar. Ik had gewoon geen zin om die naam op te zoeken. Had alleen wel het idee dat iedereen sowieso zou begrijpen wie ik bedoelde.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef:Hij krijgt er een kick van. Gun hem dat pleziertje maar. Ik had gewoon geen zin om die naam op te zoeken. Had alleen wel het idee dat iedereen sowieso zou begrijpen wie ik bedoelde.
"Hij" krijgt er geen kick van, "hij" ergert zich gewoon heel erg aan stomme taalfouten...
En hoezo geen zin om die naam op te zoeken. Je schrijft soms enorme epistels, dat opzoeken kost 10 seconden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Dat vindt ik nou ook!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Perry schreef:Dat vindt ik nou ook!
Maak me gek ! :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef:De trainer van NEC, Hyballa, was te gast. Die vertelde dat de Duitse jeugdopleiding succesvol is sinds er geen voormalige (top)voetballers meer rondlopen. Maar wel mensen die er voor door hebben geleerd. En dat naar zijn mening er in Nederland veel te conservatief over voetbal en opleiding gedacht wordt.
http://nos.nl/artikel/2159245-knvb-zet- ... iners.html" onclick="window.open(this.href);return false;
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef:http://nos.nl/artikel/2159245-knvb-zet- ... iners.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me prima initiatief.

De oude garde (Derksen en vriendjes) zal het wel niets vinden.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Heerst bij ajax nog steeds de Cruyff doctrine om zoveel mogelijk oud-voetballers (lees: vriendjes) erbij te halen, of is dat, samen met het maximaal transferbedrag van 6 miljoen, na zijn overlijden bij het oud vuil gezet?
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

studio geneuzel :gaap:
we can come an end
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

differentcook schreef: 26 mar 2017, 15:41 studio geneuzel :gaap:
Dacht gisteravond toch echt iets positiefs over AZ te horen te krijgen. Maar tenenkrommend wederom. Alsof AZ niet bestaat, een 1dagsvlieg is, toevallig op 2 staat! Het is werkelijk het aanzien niet waard. Een gesperkslijder van het niveau "van die leraar van vroeger die het zelf niet begreep".......Wat een sukkel.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Dat je nog kijkt naar dat wanstaltige programma.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Witzer schreef: 04 dec 2017, 12:11 Dacht gisteravond toch echt iets positiefs over AZ te horen te krijgen. Maar tenenkrommend wederom. Alsof AZ niet bestaat, een 1dagsvlieg is, toevallig op 2 staat! Het is werkelijk het aanzien niet waard. Een gesperkslijder van het niveau "van die leraar van vroeger die het zelf niet begreep".......Wat een sukkel.
Ja, ook ik had weer eens gekeken om er nagenot te vinden over AZ.
Ik kwam erachter dat ik wel hou van Duits-Nederlands geklets.
we can come an end
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Doen ze bij FOX beter. Nu de Tafel van Kees met Louis van Gaal en een teeeenenkromende Hans Kraay jr.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Geest van Dirk schreef: 10 dec 2017, 10:28 Doen ze bij FOX beter. Nu de Tafel van Kees met Louis van Gaal en een teeeenenkromende Hans Kraay jr.
Hans wil,zo graag erkenning van Louis, maar zal het nooit krijgen. Dat zie je aan zijn gezicht. Zware ochtend voor Hans, die gaat weer gefrustreerd en onbegrepen naar huis........hij snapt het gewoon niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Het schiet me ineens te binnen.

Misschien is Hans niet zo goed in: begrijpend luisteren en tegelijkertijd bedenken wat je als volgende vraag wilt stellen. In tegestelling tot wat Hans zelf denkt. Misschien daarom steeds dat onbegrip :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Waarmee opent Studio Neus vanavond? :
-een hilarisch grapje over Reiziger (eenmalig coach van het paradepaardje);
-de vraag van Tommetje , met een werkelijk afzichtelijk jasje aan (pseudo-immitatie van Derksen :? ) , of de gasten ja of nee een kerstboom hebben;
-een “briljante” actie van kutjoch Kluivert en knuffelzuidamerikaan Neres (o o o, wat een briljantjes) die gewoon een buitenspelgoal maakt.

Het programma wordt met de week slechter, en het was al niks...........

En na een half uur gezemel over of Ten Hag al dan niet de juiste trainer voor ajax zal zijn zegt Tom: “ Goed, er zijn nog 17 andere clubs....” en zijn er nog 10 minuutjes over, want de korte corner en het slotverhaal over een willekeurige oud-eredivisiespeler mag niet in het geding komen.

Is er nou niemand bij de NPO of in Nederland die kan ingrijpen op die onzinneuzenzooi daar? Het zijn ook mijn centjes die in de publieke omroep gaan.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Terwijl jij toch links georiënteerd bent en op je wenken bediend wordt bij de publieke omroep. 020 staat tot Studio Voetbal als een zielig Palestijns verhaal tot het NOS- journaal. Gelukkig begon het "luchtige" kerst-item vandaag in Bethlehem. Het was dus even zoeken, maar toch weer gelukt. De enige manier om er aan te ontkomen is er gewoon niet naar te kijken. Ik betaal ook aan Ziggo die dingen doen met mijn geld waar ik niet vrolijk van word. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 24 dec 2017, 23:47 Terwijl jij toch links georiënteerd bent en op je wenken bediend wordt bij de publieke omroep.
Op je wenken bediend? Leg uit. Want nu ga jij er van uit dat ik alles wat links georiënteerd is maar leuk zal vinden? En wat heeft dat met voetbal te maken?
Ik kijk op sport en een incidentele serie na geen publieke omroep.

Aannames MO7, aannames..........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik vond jou echt zo'n type voor DWDD. De Partizanen, Nico Dijkshoorn, feministische vrouwen met een kleurtje en andere gesubsidieerde zooi inclusief opgeheven vingertje. Ik kan er helemaal niks mee, maar er moet iemand rondlopen waar het voor gemaakt wordt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 25 dec 2017, 00:36 Ik vond jou echt zo'n type voor DWDD. De Partizanen, Nico Dijkshoorn, feministische vrouwen met een kleurtje en andere gesubsidieerde zooi inclusief opgeheven vingertje. Ik kan er helemaal niks mee, maar er moet iemand rondlopen waar het voor gemaakt wordt.
Jammer dat je zo over me denkt op basis van wat berichten.
Ik zal je zeggen: ook linksgeoriënteerden moet je niet over één kam scheren..........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 25 dec 2017, 00:36 Ik vond jou echt zo'n type voor DWDD. De Partizanen, Nico Dijkshoorn, feministische vrouwen met een kleurtje en andere gesubsidieerde zooi inclusief opgeheven vingertje. Ik kan er helemaal niks mee, maar er moet iemand rondlopen waar het voor gemaakt wordt.
Wel vraag ik me af waar jíj dan graag naar kijkt (behalve Netflix.....)?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie