Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Was ik al bang dat ik betaalde voor dat programma maar gelukkig is het AZraamklA die zo gul is.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik heb het al eerder gezegd, maar kijken naar Studio Neus is net zo vermakelijk als Bob Ross, of de Teletubbies. Met net iets te veel bloed in de alcohol is het uiterst vermakelijk. Alleen die kop van de ontplofte hamster al is hilarisch........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hoe kunnen ze in hemelsnaam die Tom Egbers blijven handhaven daar? Vorig jaar is die al gruwelijk door de mand gevallen en dit jaar is het gestuntel misschien nog wel erger. Met als triest dieptepunt zijn opmerking van vorige week. Een goede presentator neerzetten scheelt al een slok op een borrel.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:Hoe kunnen ze in hemelsnaam die Tom Egbers blijven handhaven daar? Vorig jaar is die al gruwelijk door de mand gevallen en dit jaar is het gestuntel misschien nog wel erger. Met als triest dieptepunt zijn opmerking van vorige week. Een goede presentator neerzetten scheelt al een slok op een borrel.
Tsja. Geld zat bij de NPO. Kijkcijfers maakt geen fuck uit en ze worden er al helemaal niet op afgerekend.

Er zijn trouwens genoeg politieke partijen die de NPO nog extra geld willen geven. Let that sink in.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

AZraamklA schreef: Tsja. Geld zat bij de NPO. Kijkcijfers maakt geen fuck uit en ze worden er al helemaal niet op afgerekend.

Er zijn trouwens genoeg politieke partijen die de NPO nog extra geld willen geven. Let that sink in.
Ja, oké, laten inzinken. En nu?
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Alkmaar/Zaanstreek schreef:[

Ja, oké, laten inzinken. En nu?
Niet meer naar kijken dus
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11141
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef:Hoe kunnen ze in hemelsnaam die Tom Egbers blijven handhaven daar? Vorig jaar is die al gruwelijk door de mand gevallen en dit jaar is het gestuntel misschien nog wel erger. Met als triest dieptepunt zijn opmerking van vorige week. Een goede presentator neerzetten scheelt al een slok op een borrel.
Vorig jaar pas? Die man is al jaren een aanfluiting. Kan me nog herinneren dat hij vroeger naast Johan Cruijff mocht zitten tijdens de Champions League. Een hakkelende ja-knikker die werkelijk 0 kritische vragen durfde te stellen terwijl het onsamenhangende gewauwel van Cruijff daar voldoende aanleiding voor gaf. Nu mag hij op zondag eerst hortend en stotend de samenvattingen aankondigen en vervolgens tafelheer spelen bij een tenenkrommende talkshow. Die lulhannes weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Langedijk schreef:
Vorig jaar pas? Die man is al jaren een aanfluiting. Kan me nog herinneren dat hij vroeger naast Johan Cruijff mocht zitten tijdens de Champions League. Een hakkelende ja-knikker die werkelijk 0 kritische vragen durfde te stellen terwijl het onsamenhangende gewauwel van Cruijff daar voldoende aanleiding voor gaf. Nu mag hij op zondag eerst hortend en stotend de samenvattingen aankondigen en vervolgens tafelheer spelen bij een tenenkrommende talkshow. Die lulhannes weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
Stoethaspel :D
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

AZ 4 Life schreef:Hoe kunnen ze in hemelsnaam die Tom Egbers blijven handhaven daar? Met als triest dieptepunt zijn opmerking van vorige week..
Wat had hij dan gezegd :?:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hij was er heilig van overtuigd dat de finale van de UEFA-cup in 2002 (Feyenoord-Dortmund) over twee wedstrijden werd gespeeld. Ergste is nog dat niemand er serieus tegenin ging. Te treurig voor woorden. Alleen Co zei 'volgens mij ging die maar over één wedstrijd', de rest wist het niet eens.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef:Hij was er heilig van overtuigd dat de finale van de UEFA-cup in 2002 (Feyenoord-Dortmund) over twee wedstrijden werd gespeeld. Ergste is nog dat niemand er serieus tegenin ging. Te treurig voor woorden. Alleen Co zei 'volgens mij ging die maar over één wedstrijd', de rest wist het niet eens.
Hebben ze geen moderne middelen bij SN zoals computers, tablets en iets als google?............
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Uiteindelijk wel.. Twitter ontplofte en twintig minuten later corrigeerde Egbers zich. :lol:
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Al kijk ik nooit meer (irritatie niveau liep teveel op door Egberts), gisteren toch nieuwschierig naar de confrontatie tussen Blind en ome Co. Het was heerlijk. Blind kreeg les (lees: wind van voren) van Co. Hopelijk heeft JvdB ook gekeken. Hoe kan Nederland nog iets winnen? Voetballen vanuit een filosofie dat je met 10 man verdedigd en aanvalt. De kracht zit in de teamdiscipline (voor elkaar werken) en de variatie in de aanval ( geen vaste posities). Conte en Guardiola zijn trainers die zo werken. Teams zonder echte buitenspelers, maar gebruik maken bij een aanval van alle ruimtes. AZ met zijn relatief snelle en technische spelers (in verhouding met concurrentie)zou dit spelletje moeten kunnen spelen.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Witzer schreef:Al kijk ik nooit meer (irritatie niveau liep teveel op door Egberts), gisteren toch nieuwschierig naar de confrontatie tussen Blind en ome Co. Het was heerlijk. Blind kreeg les (lees: wind van voren) van Co. Hopelijk heeft JvdB ook gekeken. Hoe kan Nederland nog iets winnen? Voetballen vanuit een filosofie dat je met 10 man verdedigd en aanvalt. De kracht zit in de teamdiscipline (voor elkaar werken) en de variatie in de aanval ( geen vaste posities). Conte en Guardiola zijn trainers die zo werken. Teams zonder echte buitenspelers, maar gebruik maken bij een aanval van alle ruimtes. AZ met zijn relatief snelle en technische spelers (in verhouding met concurrentie)zou dit spelletje moeten kunnen spelen.
Maar dan wel met een fysiek en instelling van de Engelse competitie (en geen slappe prima donna's)
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2599
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

In het programma Rondo op Ziggo waren ook interessante voetbaldiscussies. Over een moderne taktiek om de bal met opzet aan de tegenstander te geven om hem daarna collectief af te jagen. Met succesvolle voorbeelden uit de recente Liverpool-Spurs. Ook Chelsea is hier een meester in. En over hoe statistiek gebruikt kan worden om de aanvallende effectiviteit te meten.
De trainer van NEC, Hyballa, was te gast. Die vertelde dat de Duitse jeugdopleiding succesvol is sinds er geen voormalige (top)voetballers meer rondlopen. Maar wel mensen die er voor door hebben geleerd. En dat naar zijn mening er in Nederland veel te conservatief over voetbal en opleiding gedacht wordt. Laat Johan Derksen (“vroeger was alles beter”) het maar niet horen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

vriend schreef:In het programma Rondo op Ziggo waren ook interessante voetbaldiscussies. Over een moderne taktiek om de bal met opzet aan de tegenstander te geven om hem daarna collectief af te jagen. Met succesvolle voorbeelden uit de recente Liverpool-Spurs. Ook Chelsea is hier een meester in. En over hoe statistiek gebruikt kan worden om de aanvallende effectiviteit te meten.
De trainer van NEC, Hyballa, was te gast. Die vertelde dat de Duitse jeugdopleiding succesvol is sinds er geen voormalige (top)voetballers meer rondlopen. Maar wel mensen die er voor door hebben geleerd. En dat naar zijn mening er in Nederland veel te conservatief over voetbal en opleiding gedacht wordt. Laat Johan Derksen (“vroeger was alles beter”) het maar niet horen.
Een zwakke verdediger de bal "geven" en dan vol druk zetten kan alleen als je dat met het hele team doet. Vergt veel oefening en discipline, maar is het nieuwe voetbal wat Co bedoelt. 4.3.3 of 4.4.2 is achterhaalt, als je als oud prof blijft hangen in het verleden is het over. AZ lijkt klaar voor het nieuwe voetbal, met zijn jeugdopleiding en kennis op gebied van voetbalanalyse, maar JvdB lijkt nog van de oude stempel met zijn standaardopstellingen. Daarmee gaf ome Co scholletje een draai om de oren gisteravond. Zeer vermakelijk!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Leuke uitzending van Rondo inderdaad. Ik ben benieuwd of zo'n Hyballa op een lijstje staat bij AZ. Is toch zo'n trainer van de nieuwe generatie die aan lijkt te sluiten bij de methoden die AZ nu vanuit de jeugd als hanteert. Ook is hij veel van de statistieken, analyses en vernieuwing.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef:De trainer van NEC, Hyballa, was te gast. Die vertelde dat de Duitse jeugdopleiding succesvol is sinds er geen voormalige (top)voetballers meer rondlopen. Maar wel mensen die er voor door hebben geleerd. En dat naar zijn mening er in Nederland veel te conservatief over voetbal en opleiding gedacht wordt.
KNVB, dit zijn de 'winnaars van morgen'.
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

De opmerking van Co dat kwaliteit helemaal geen argument, vond ik anders kant noch wal slaan. 'Als ze in de basus staan, zegt dat iets over de kwaliteit.' Hangt natuurlijk wel af van welke club Cootje. Ben geen.fan van Blind, maar dat kwaliteit leidend moet zijn, lijkt me evident.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

En Robben niet selecteren was lachwekkend. Zeker ook omdat Co als argument gebruikte dat Robben bijna niet speelt, iets dat feitelijk onjuist is. Kwaliteit moet inderdaad leidend zijn. Als je moet kiezen tussen Janssen die weinig speelt, maar in Oranje altijd uitstekend heeft gefunctioneerd, of een Luuk de Jong dan is mijn keuze snel gemaakt. Eigenlijk zou ik Van Persie nu in de punt zetten omdat Dost ook gewoon niet het niveau heeft. Maar goed, Van Persie is geen optie meer volgens mij.
Plaats reactie