Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

MO7 schreef: 24 dec 2017, 23:47 Terwijl jij toch links georiënteerd bent en op je wenken bediend wordt bij de publieke omroep. 020 staat tot Studio Voetbal als een zielig Palestijns verhaal tot het NOS- journaal. Gelukkig begon het "luchtige" kerst-item vandaag in Bethlehem. Het was dus even zoeken, maar toch weer gelukt. De enige manier om er aan te ontkomen is er gewoon niet naar te kijken. Ik betaal ook aan Ziggo die dingen doen met mijn geld waar ik niet vrolijk van word. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken.
Haha, toen ik gisteren de TV aanzette op NPO 1 ofzo, toen was daar Circus Noël bezig. Een kinderprogramma waarin het toevallig over een jongetje van 11 zonder verblijfsvergunning en zijn moeder ging. De moeder van een vriendinnetje was van de opsporingsdienst en die werd door haar dochtertje toch wel een kreng genoemd terwijl zij gewoon haar werk doet etc..

In other words: voel het sentiment en laat je baan vallen, want arme kindjes. :roll:
NPO is propaganda-machine voor linkse gutmenschen en ajax.

Ik had ook studio voetbal gekeken en het niveau was schrijnend. Ik vraag me echt af waarom ik niet gewoon zelf een serie op heb gezet i.p.v. naar dat stomme ajax-programma te kijken. Ik hoorde trouwens nog wel even Guus Til vallen toen ze het over het beste eredivisie-elftal volgens Pi-air hadden. Het enige pluspunt. ;)
Laatst gewijzigd door pAZcal op 25 dec 2017, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 25 dec 2017, 11:46 Haha, toen ik gisteren de TV aanzette op NPO 1 ofzo, toen was daar Circus Noël bezig. Een kinderprogramma waarin het toevallig over een jongetje van 11 zonder verblijfsvergunning en zijn moeder ging. De moeder van een vriendinnetje was van de opsporingsdienst en die werd door haar dochtertje toch wel een kreng genoemd terwijl zij gewoon haar werk doet etc..

In other words: voel het sentiment en laat je baan vallen, want arme kindjes. :roll:
NPO is propaganda-machine voor linkse gutmenschen en ajax.
Wat een belachelijk voorbeeld.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Oh, dus je vind het ook belachelijk? Mooi! Boze brief sturen naar NPO.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 25 dec 2017, 11:49 Oh, dus je vind het ook belachelijk? Mooi! Boze brief sturen naar NPO.
Man, houd toch op.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het programma stuurde enorm naar links en speelde in op sentiment. Ik had geen zin om een volledige synopsis in te typen, maar alles stuurde naar dat die moeder een kutwijf was die kindjes het land uit wil zetten omdat ze een kommaneuker/carrièremaker is. Zelfs de vaderfiguur vond haar stom.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 25 dec 2017, 11:51 Het programma stuurde enorm naar links en speelde in op sentiment. Ik had geen zin om een volledige synopsis in te typen, maar alles stuurde naar dat die moeder een kutwijf was die kindjes het land uit wil zetten omdat ze een kommaneuker/carrièremaker is. Zelfs de vaderfiguur vond haar stom.
Maar eh, ik had het over Studio Neus, niet over het uitzettingsbeleid.
On topic!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ja. Daar heb je een punt.

Die Kiki Musampa heeft ook nog een blauwe maandag bij AZ gevoetbald. Ik vraag me af of hij het toen ook heel de dag over ajax had. Echt, wat een droeftoeter.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 25 dec 2017, 12:00 Ja. Daar heb je een punt.

Die Kiki Musampa heeft ook nog een blauwe maandag bij AZ gevoetbald. Ik vraag me af of hij het toen ook heel de dag over ajax had. Echt, wat een droeftoeter.
Ik denk dat we elkaar hier wél in kunnen vinden. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik vraag me echt af wat Musampa toevoegt aan een willekeurig programma over voetbal. Net zoals die vrouw die er wel eens zit/zat.

Het geeft me het gevoel dat ze erbij zitten omdat ze niet alleen blanke (Oh, wacht, Pi-air) witte mannen er willen hebben zitten. Neigt me teveel naar positieve discriminatie.

En ja, discusieren daarover kan/moet in een ander topic. Niet dat ik dat wil, ik hou me altijd buiten zulke discussies
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 26 dec 2017, 07:33 Ik vraag me echt af wat Musampa toevoegt aan een willekeurig programma over voetbal. Net zoals die vrouw die er wel eens zit/zat.

Het geeft me het gevoel dat ze erbij zitten omdat ze niet alleen blanke (Oh, wacht, Pi-air) witte mannen er willen hebben zitten. Neigt me teveel naar positieve discriminatie.

En ja, discusieren daarover kan/moet in een ander topic. Niet dat ik dat wil, ik hou me altijd buiten zulke discussies
Begin er dan ook niet over :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 26 dec 2017, 07:33 Ik vraag me echt af wat Musampa toevoegt aan een willekeurig programma over voetbal. Net zoals die vrouw die er wel eens zit/zat.

Het geeft me het gevoel dat ze erbij zitten omdat ze niet alleen blanke (Oh, wacht, Pi-air) witte mannen er willen hebben zitten. Neigt me teveel naar positieve discriminatie.

En ja, discusieren daarover kan/moet in een ander topic. Niet dat ik dat wil, ik hou me altijd buiten zulke discussies
Alsof er verder geen goede 'gekleurde' analisten te vinden zijn.

Musampa irriteert inderdaad. Hij doet me denken aan Van der Sar toen die nog analist was.

Ongelooflijk nietszeggend.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Dus waarom er bij Musampa zijn kleur er bij gehaalt moet worden :?
:idea: Hij is een oud voetballer die her en der heeft rondgekeken, waarschijnlijk hoopten ze dat hij wat te vertellen had. Dat is alles.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Geest van Dirk schreef: 31 dec 2017, 17:42 Dus waarom er bij Musampa zijn kleur er bij gehaalt moet worden :?
:idea:
Eens. Volledig overbodige toevoeging.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij zegt het toch netjes, lieve mensen van het policor-corps....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 01 jan 2018, 09:26 Hij zegt het toch netjes, lieve mensen van het policor-corps....
Hij had het überhaupt niet hoeven zeggen, toch?
Wat nou positieve discriminatie? Moet je eens kijken hoeveel donkere spelers er in de Eredivisie spelen, dan moet dat geen issue meer zijn.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik denk dat Antti heel goed zichzelf kan verdedigen. Succes ermee allemaal.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 01 jan 2018, 17:16 Ik denk dat Antti heel goed zichzelf kan verdedigen. Succes ermee allemaal.
Je moet opletten! Ik reageer op dirkjan, niet op Antti !
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Excuseer mij.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Toch erg leuk om eens een keer de loftrompet te horen over onze club in dit programma:

https://nos.nl/artikel/2218136-AZ-is-de ... rland.html
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Een keer? Al het hele jaar zijn alle media ontzettend positief. Als het goed is wordt dat echt wel benoemd. Sterker nog, ik denk dat de vaderlandse media over het algemeen positiever is dan de gemiddelde reageerder hier. :wink:
Plaats reactie