Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 20 feb 2018, 13:25 Een keer? Al het hele jaar zijn alle media ontzettend positief. Als het goed is wordt dat echt wel benoemd. Sterker nog, ik denk dat de vaderlandse media over het algemeen positiever is dan de gemiddelde reageerder hier. :wink:
Maar dat komt omdat zij er veel minder verstand van hebben dan wij hier. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

AZ 4 Life schreef: 20 feb 2018, 13:25 Een keer? Al het hele jaar zijn alle media ontzettend positief. Als het goed is wordt dat echt wel benoemd. Sterker nog, ik denk dat de vaderlandse media over het algemeen positiever is dan de gemiddelde reageerder hier. :wink:
Ik doelde meer op het feit dat je normaal gesproken 1 zin over AZ hoort in dat programma en daarna louter het Amsterdamse wel en wee wordt besproken, nu gingen ze er even wat dieper op in, altijd leuk!

Als ik het forum hier af en toe lees denk ik dat ik supporter ben van Twente :lol: Soms heb ik het idee dat we kritisch zijn , realistisch zijn en nuchter blijven door elkaar halen. Een vleugje positivisme kan in de polder geen kwaad op zijn tijd. :idea:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Zullen we het heel de uitzending over Feyenoord - PSV hebben?
Oké, doei!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 25 feb 2018, 21:30 Zullen we het heel de uitzending over Feyenoord - PSV hebben?
Oké, doei!
Tja, ach we weten het. De (trad.) top 3 (meestal ajax trouwens.....) wordt nu eenmaal meer besproken; het was de oude tegen de nieuwe kampioen.
Alleen als AZ (of een andere subtopper) echt een serieuze bedreiging zou vormen krijgen wij wat meer aandacht. Zo is het nu eenmaal.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

pAZcal schreef: 25 feb 2018, 21:30 Zullen we het heel de uitzending over Feyenoord - PSV hebben?
Oké, doei!
Was je dan geïnteresseerd in de mening van Blinker en van Hooijdonk over AZ?

De erbarmelijke kwaliteit van dat programma zou me een stuk minder storen als het niet werd betaald van belastinggeld.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

zeekomkommer schreef: 04 nov 2018, 22:06 Brom bij studio voetbal.
Hij is ervan overtuigd dat AZ op het eind van het seizoen staat waar het behoort te staan (lijkt me vechten om de derde plaats) en blijft volkomen op de vlakte of hij volgend seizoen nog/weer trainer van AZ is (overleggen in de winterstop). Hij lijkt berustend t.o.v. het steeds opnieuw moeten beginnen na een verkoop in de zomer en geniet van de nieuwigheden die Slot en Jansen inbrengen. Hij vindt Stengs na zijn blessure nog hetzelfde talent als ervoor.
Dat is multi-interpretabel. “ We staan 10e omdat we met het dit seizoen vertoonde spel en deze selectie niet hoger behoren te staan”.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Brom ging lekker mee in het niveau van het programma. Zonde van de zendtijd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

zeekomkommer schreef: 04 nov 2018, 22:06 Hij is ervan overtuigd dat AZ op het eind van het seizoen staat waar het behoort te staan (lijkt me vechten om de derde plaats)....
Naast het multi-interpretabele....dit gaat ie altijd bevestigen natuurlijk.
'Nee, ik verwacht niet dat we dit seizoen nog mee kunnen doen voor plaats 3-6'..

:D
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 05 nov 2018, 11:06 'Nee, ik verwacht niet dat we dit seizoen nog mee kunnen doen voor plaats 3-6'..
Ik heb gekeken, maar deze quote is zeker niet van JvdB
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Maar even hier omdat Rondo geen eigen draad heeft.

Wat was onze trainer toch een oase van rust gisteren tussen al dat gekwetter van van Basten, Gullit, Mulder en van Gelder.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AlkmaarForever schreef: 16 nov 2020, 12:05 Maar even hier omdat Rondo geen eigen draad heeft.

Wat was onze trainer toch een oase van rust gisteren tussen al dat gekwetter van van Basten, Gullit, Mulder en van Gelder.
Je kan het ook in het topic van Slot zetten uiteraard.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Dom dom dom. :lol:
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Gisteren ging er bij Studio Voetbal weer veel over het balverlies van Stengs, dat ie meer een kerel moet zijn en in potentie de beste speler van de eredivisie is maar absoluut niet klaar is voor een buitenlandse stap.
"Waar dan?", vragen ze zich af, om uiteraard uit te komen bij........ "ajax zou een logische keuze zijn".
Ja, ja.
Gebruikersavatar
Martens1986
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 jul 2008, 09:22
Locatie: Praag

capefear schreef: 25 jan 2021, 12:24 Gisteren ging er bij Studio Voetbal weer veel over het balverlies van Stengs, dat ie meer een kerel moet zijn en in potentie de beste speler van de eredivisie is maar absoluut niet klaar is voor een buitenlandse stap.
"Waar dan?", vragen ze zich af, om uiteraard uit te komen bij........ "ajax zou een logische keuze zijn".
Ja, ja.
Neres, Tadic en Antony gaan voorlopig nergens heen behalve in de lappenmand (Neres) of een tribune voor een schorsing (Antony). Ik zie niet in waarom Stengs dat zou doen, of waarom onze Amsterdamse vrienden dit zouden doen. Lekker nog een jaartje blijven en dan wel op constant niveau spelen, daarna een stap naar de Italiaanse of Spaanse subtop. Of hij het daar gaat maken dat weet ik ook niet, Idrissi speelt ook nauwelijks bij Sevilla.

Studio Neus kijk ik al jaren niet meer en Rondo (wat eigenlijk het nieuwe Studio Neus is) ook niet.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AlkmaarForever schreef: 16 nov 2020, 12:05 Maar even hier omdat Rondo geen eigen draad heeft.

Wat was onze trainer toch een oase van rust gisteren tussen al dat gekwetter van van Basten, Gullit, Mulder en van Gelder.
Nou, van Basten vind ik de betere analist. Zegt zinnige dingen en
durft ook wel tegen heilige huisjes aan te schoppen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

capefear schreef: 25 jan 2021, 12:24 Gisteren ging er bij Studio Voetbal weer veel over het balverlies van Stengs, dat ie meer een kerel moet zijn en in potentie de beste speler van de eredivisie is maar absoluut niet klaar is voor een buitenlandse stap.
"Waar dan?", vragen ze zich af, om uiteraard uit te komen bij........ "ajax zou een logische keuze zijn".
Ja, ja.
Ja, want als je met ajax tegen VVV speelt leer je zoveel meer dan dat als je dat met AZ doet :roll:
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 25 jan 2021, 13:37 Ja, want als je met ajax tegen VVV speelt leer je zoveel meer dan dat als je dat met AZ doet :roll:
Kan zijn, maar bij ajax of psv kan hij wel samen spelen en trainen met spelers waar hij zich weer aan op kan trekken. En geen gegarandeerde basisplek, omdat hij niet meer één van de beste spelers is. Kan heel goed zijn voor een speler.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

capefear schreef: 25 jan 2021, 12:24 Gisteren ging er bij Studio Voetbal weer veel over het balverlies van Stengs, dat ie meer een kerel moet zijn en in potentie de beste speler van de eredivisie is maar absoluut niet klaar is voor een buitenlandse stap.
"Waar dan?", vragen ze zich af, om uiteraard uit te komen bij........ "ajax zou een logische keuze zijn".
Ja, ja.
Viel mij ook op, zo sneaky van arjood vermeulen. Waar woont die gast eigenlijk?
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Volgens mij in Zeist.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Martens1986 schreef: 25 jan 2021, 12:41 Neres, Tadic en Antony gaan voorlopig nergens heen behalve in de lappenmand (Neres) of een tribune voor een schorsing (Antony). Ik zie niet in waarom Stengs dat zou doen, of waarom onze Amsterdamse vrienden dit zouden doen. Lekker nog een jaartje blijven en dan wel op constant niveau spelen, daarna een stap naar de Italiaanse of Spaanse subtop. Of hij het daar gaat maken dat weet ik ook niet, Idrissi speelt ook nauwelijks bij Sevilla.

Studio Neus kijk ik al jaren niet meer en Rondo (wat eigenlijk het nieuwe Studio Neus is) ook niet.
Waar het mij om gaat is dat er wel allemaal kritiek is, zoals oud ajacied vd Vaart), maar ze vinden wel dat een stap naar ajax het beste voor hem zou zijn.
En tja, ook van de Beek, Ziyech, Bergwijn, om er maar enkele te noemen, hebben het moeilijk in het buitenland.
Plaats reactie