Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
maztijn
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 okt 2004, 17:26
Locatie: MO6
Contacteer:

Ik erger me elk jaar aan Studio neus (sport),
ik moet eerlijk toegeven dat deze keer het meeviel kwa partijdigheid. Maar tis toch wel erg toevallig dat de jongens van Studio neus de wedstrijd altijd anders zien, namenlijk door een jodenbril.

Tijdens de wedstrijd is het kommentaar vaak niet om aan te horen,
en zoals vandaag na de wedstrijd dat interview met mister mac donalds, kunnen ze dat niet aan het einde doen in een jodenblokje?
Dat hele interview had geen reet met de wedstrijd te maken ik had liever de scheids uitleg horen geven over de niet gegeven penalty's (aan beide kanten) en waarom die rode kaart, en waarom die afgekeurde goal.

Het Noord Hollands dagblad schrijft zo nu en dan ook met een AZ bril op, maar dat is een krant waar er zo veel van zijn en een krant voor alleen deze regio.
Studio neus is de enigste die zondag de samenvattingen uitzend en voor heel Nederland.........
lunila
Herry en/of Berry
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 jan 2004, 11:13

Het lijkt wel of ik bij een andere wedstrijd ben geweest. Jan Kromkamp is niet eens genoemd. Een teleurstellende wedstrijd ? Ben ik dan blind voor mijn liefde voor AZ ? Wat een prutser zeg die commentator en wat werd de samenvatting die ik bij mijn mooie dvd van dit jaar wilde bijzetten zo verkracht ! Schandalig. Het NHD zal hier morgen ook wel weer v rolijk aan meedoen, bahhhhh .
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Ok, ik was dus duidelijk niet de enige die zich afvroeg naar welke wedstrijd die commentator geweest was... duidelijk te zien dat alle goede momenten plaats hebben moeten maken voor alle net-niet momenten van ajax! Beetje jammer... had echt op een knallende eerste helft gewacht in samenvatting, maar kwam een beetje bedrogen uit!
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Het voorval van de rode kaart is niet eens hehaald, maar in de gouden jaren van AZ kwamen ze toch ook weinig in studio sport omdat er bij AZ te veel reclame was...
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
Ales Majer
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 dec 2003, 00:59
Locatie: Heiloo

Die tackle van Van Der Vaart werd ook maar, voor het gemak uiteraard, even weggelaten uit de samenvatting.

Ook Studio Voetbal nu net was weer erg intressant. Het ging weer volledig over het 'geneuzel' tussen Koeman en Van Der Vaart. ajaks zus, ajaks zo en, oh ja, vlug nog even het voetbal overzicht want dat moet van de sponsor. :evil:

Dat er tig Nederlandse clubs deze week Europees hebben gespeeld is niet relevant. Het enige nieuws dat het vermelden waard is zijn de problemen in Amsterdam.

Dan is Voetbal Insite toch echt stukken en stukken beter.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Vanavond is Co Adriaanse te gast in Studio Voetbal, de uitzending begint om 22:40 uur en duurt tot 23:25 uur op Nederland 2.
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Johannes schreef:Vanavond is Co Adriaanse te gast in Studio Voetbal, de uitzending begint om 22:40 uur en duurt tot 23:25 uur op Nederland 2.
Toppertje ffies kijken dan.
Misschien meer nieuws over Ikedia :?:
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Johannes schreef:Vanavond is Co Adriaanse te gast in Studio Voetbal, de uitzending begint om 22:40 uur en duurt tot 23:25 uur op Nederland 2.
Het gaat ongetwijfeld weer de hele avond over de joden zeker gezien de wedstrijd van vanmiddag. Ze hoeven het van mij echt niet elke keer over AZ te hebben maar zowel in voetbalinsite als in studio-jood gaat het hoofdzakelijk over ajax en af en toe is over Feyenoord of PSV. Er zijn meer clubs in Nederland!
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

AZ 4 Life schreef:[..]

Het gaat ongetwijfeld weer de hele avond over de joden zeker gezien de wedstrijd van vanmiddag. Ze hoeven het van mij echt niet elke keer over AZ te hebben maar zowel in voetbalinsite als in studio-jood gaat het hoofdzakelijk over ajax en af en toe is over Feyenoord of PSV. Er zijn meer clubs in Nederland!
Zoals het nu gaat vind ik het niet zo erg hoor als het over de joden gaat. Lekker negatief.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
maztijn
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 okt 2004, 17:26
Locatie: MO6
Contacteer:

Het gaat goed met AZ en kut met ajax(yes).

Dus nodigen ze onze held Co uit, en vervolgens stellen ze hem alleen maar vragen over ajax en koeman etc, en oja ook nog ff een paar vragen over AZ.

Dit is toch te debiel voor woorden wij willen Co horen over AZ en niet over ajax.

Ik weet 99.9% zeker dat het zo zal verlopen vanavond.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Op teletext staat dat ze gaan praten over PSV-ajax, het vertrek van van Gaal, en over AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

In de verhouding 55%-40%-5% waarschijnlijk :wink:
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Johannes schreef:Op teletext staat dat ze gaan praten over PSV-ajax, het vertrek van van Gaal, en over AZ.
Ze zullen hem zeker vragen gaan stellen na zijn uitspraak afgelopen week op TVNH. Hier zei Adriaanse dat de zwakke schakels van ajax de sterkste schakel van ajax (van gaal) de deur uit werkten en dat de zwakke schakels nu de overhand nemen in 020.
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Natuurlijk zal Jack van Gelder gaan vragen hoe hij tegenover een overgang naar die club uit 020 staat...
Ik ga wel kijken maar ik ben bang dat het voor 90% inderdaad over alles zal gaan behalve AZ!
Stob.
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jan 2004, 06:48
Locatie: Den Helders Trots

Op teletext staat dat ze gaan praten over PSV-ajax, het vertrek van van Gaal, en over AZ.

In de verhouding 55%-40%-5% waarschijnlijk
Ja, en ? Lampjes-Afzichtelijk groot lichaamsdeel wat niet geschend mag worden aangezien dan het aangezicht geschaad wordt is een actuele wedstrijd. Het vertrek van v. G zal een nieuw tijdperk inluiden, of het er nu slechter of beter van wordt, het is een verandering, het brengt iets nieuws, en is dus nieuws.

Wat willen jullie dan nu weer over AZ horen ? Het gaat goed, we draaien makkelijk mee in de Top 5. <---Zie je die punt ? Dat kan je letterlijk nemen; punt uit dus.

He Co, vertel nog eens over de verandering die AZ onder jouw leiding heeft ondergaan.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Volgens mij is Co Adriaanse koploper wat het betreft qua aantal keren dat er iemand te gast is bij dit programma..
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Gillus schreef:Volgens mij is Co Adriaanse koploper wat het betreft qua aantal keren dat er iemand te gast is bij dit programma..
Dan mag hij gelijk ff zijn excuses aanbieden aan de AZ-supporters. Ik las nl. gisteravond het programmaboekje bij Vitesse, en tot mijn verbazing stond er in een interview met Adriaanse: ''In tegenstelling tot jullie(Vitesse) hebben wij maar een klein verrot stadionnetje met 7000 man met supporters die je bijna nooit hoort!'' :evil: Ik neem aan dat dit door de makers van dit boekje uit zijn verband is getrokken, zo niet: Adriaanse ga je :oops: ! Zoiets zeg je toch niet over je eigen supporters!? :?:
az fan
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:11
Contacteer:

Opa vakkie K schreef:[..]
Dan mag hij gelijk ff zijn excuses aanbieden aan de AZ-supporters. Ik las nl. gisteravond het programmaboekje bij Vitesse, en tot mijn verbazing stond er in een interview met Adriaanse: ''In tegenstelling tot jullie(Vitesse) hebben wij maar een klein verrot stadionnetje met 7000 man met supporters die je bijna nooit hoort!'' :evil: Ik neem aan dat dit door de makers van dit boekje uit zijn verband is getrokken, zo niet: Adriaanse ga je :oops: ! Zoiets zeg je toch niet over je eigen supporters!? :?:
goeie actie van co , zet hij de supporters ook op scherp. :D
co kan wat mijn betreft niets fout doen.
kampioenen!!!!!
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

AZ fan schreef:[..]


goeie actie van co , zet hij de supporters ook op scherp. :D
co kan wat mijn betreft niets fout doen.
In principe geef ik hem ook wel gelijk. Hij spreekt immers gewoon de waarheid. Maar toch.....
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Hij lult uit zijn nek. Er kunnen er dik 8000 in
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Plaats reactie