Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Ap4AZ
Supporter

De NOS blijft voor mij nog steeds DE zender voor voetbal! Het is een experiment dus niet zo klagen hoor, je mag pas zitten zeiken als de NOS ook opeens met belspelletjes komt.

Nee dan Talpa, daar mag je als Willem 2 supporter voor 2,40 euro naar een UEFA-cupwedstrijd kijken op internet! Aangezien de live uitzending van Big Brother op dat tijdstip toch wat belangrijker is :roll:
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Bolmi
Reservespeler

Jantje Peters schreef: Daar komt de NOS dan weer lekker op tijd mee,
na jarenlang samenvatting vanuit 1 standpunt.

Buitenspel? Geen idee.
Bal over de lijn? Niet te zien.
Wie scoorde er nu precies in die scrimmage? Joh, wat maakt het uit.

Terwijl er intussen op de BBC en Duitse televisie naar hartelust werd
uitgepakt met fantastische beelden uit alle mogelijke hoeken.

De NOS is het voetbal kwijt en hopsakee: de boel wordt alsnog veranderd.
Het zou de NOS sieren als ze ook NU alle moderne fratsen zouden weigeren.
En tussen al het concurrerende fantastische-beelden-geweld gewoon
stug 1 camera blijven gebruiken.

'Goooooaaaaaallll !!!................. denk ik.'
Lekker negatief doen joh,ze moeten straks als ze het ooit terug krijgen toch met de tijd mee,probeer jij nooit iets uit?
Het was tenslotte alleen een kwestie van geld wat de NOS de das omdeed niet de voetbal beelden.
Vak S
ForzAZ
Goalscorer

Vanavond een item over het blessureleed van Barry Opdam in Studio Neus. Daarnaast kwam de nieuwe blessure van Tim de Cler nog aan bod.

Mooi was te horen dat de verslaggever aan het eind zoiets zei als:
"Bij zoveel pech met blessures zou het mooi zijn als AZ èn het kampioenschap èn de UEFA-cup wint"!!

Ja, ja, je ziet wat het succesvolle en leukste voetbal van Nederland oplevert bij Studio Neus nu hun oorspronkelijke favorieten het laten afweten.
dbhw94
Teletext-supporter

ForzAZ schreef:Vanavond een item over het blessureleed van Barry Opdam in Studio Neus. Daarnaast kwam de nieuwe blessure van Tim de Cler nog aan bod.

Mooi was te horen dat de verslaggever aan het eind zoiets zei als:
"Bij zoveel pech met blessures zou het mooi zijn als AZ èn het kampioenschap èn de UEFA-cup wint"!!

Ja, ja, je ziet wat het succesvolle en leukste voetbal van Nederland oplevert bij Studio Neus nu hun oorspronkelijke favorieten het laten afweten.
Vond het ook een mooie opmerking.

Ook dat geintje met die zwarte kat kon ik wel waarderen...
AZ voor alles, alles voor AZ
3.000 supporters, de rest zijn toeristen
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

Ik heb gisteren best genoten van Studio Voetbal moet ik zeggen. Huichelaar van Eijden en Leo- 'ik lul altijd in mijn eigen straatje' -Beenhakker werden flink onder vuur gezet door Hugo Borst. Volgens Borst heeft 020 van der Vaart naar de klote geholpen, zijn er dramatische aankopen gedaan, en is er volop gelogen door van Eijden. Iets wat dus duidelijk waar is, maar dit werd allemaal ontkend door de heren. Toch was het vermakelijk om ze te zien zweten.
Barrygoal
Fanatic

Jochem schreef:Ik heb gisteren best genoten van Studio Voetbal moet ik zeggen. Huichelaar van Eijden en Leo- 'ik lul altijd in mijn eigen straatje' -Beenhakker werden flink onder vuur gezet door Hugo Borst. Volgens Borst heeft 020 van der Vaart naar de klote geholpen, zijn er dramatische aankopen gedaan, en is er volop gelogen door van Eijden. Iets wat dus duidelijk waar is, maar dit werd allemaal ontkend door de heren. Toch was het vermakelijk om ze te zien zweten.
Ja inderdaad, ik heb het ook gezien, en heb me kostelijk vermaakt. Beenhakker gaf van Eijden de hele tijd steun, waarop Borst de opmerking plaatste, of hij zich weer in zat te slijmen bij 020. Beenhakker is echt een verschrikkelijk figuur, zo gauw als er over aankopen gesproken werd, kwam hij direct met een paar namen die hij gehaald had en die wel geslaagd waren. Echt het was heerlijk om te zien, alleen jammer dat alles toch ontkend wordt, al weet je dat vantevoren.
Barra
Fanatic

Ik vind het programma er wekelijks op vooruit gaan, sinds vooral Borst de aanval kiest. Arie Haan kreeg vorige week fors op z'n kloten, nu Van Eijden en Beenhakkert.

Maar het zijn wel steeds gasten die ze nooit meer nodig hebben, ben benieuwd of ze ook durven tegen gasten die ze later nog eens nodig hebben, zoals actieve topvoetballers en trainers.
Metalingus
Ben-Sider

Zelfs de Gretar Retteketeteketet yell was op Studio Voetbal te zien. Zapte alleen net te laat om te horen wat de heren hier over te zeggen hadden. Hoorde wel wat gegrinnik.
Ko Rood
Supporter

Metalingus schreef:Zelfs de Gretar Retteketeteketet yell was op Studio Voetbal te zien. Zapte alleen net te laat om te horen wat de heren hier over te zeggen hadden. Hoorde wel wat gegrinnik.
Er werd alleen gezegd dat men het filmpje op de website van AZ had gevonden, verder niets. Geen uitleg over het afspelen op de videowall en het meebrullen door de supporters. Kennelijk weet men dat niet, het hele effect blijft onbekend op deze manier en het komt nu wat lachwekkend over. Maar hé, lekker boeiend. Als wij het maar begrijpen.
Alive and kicking
az fan
Herry en/of Berry
Contacteer:

op de manier zoals hun het brachten, werd het belachelijk gemaakt.
als je niet beter weet , komt het nogal achterlijk over.
kampioenen!!!!!
Mr. Ramzi
Supporter

AZ fan schreef:op de manier zoals hun het brachten, werd het belachelijk gemaakt.
als je niet beter weet , komt het nogal achterlijk over.
Ken je nagaan, en wij staan met 8000 man nog mee te doen ook :shock:
AZ rules
Supporter

Mr. Ramzi schreef:[..]

Ken je nagaan, en wij staan met 8000 man nog mee te doen ook :shock:
En ach waarom zullen we niet meedoen, omdat andere mensen het niks vinden. Als je altijd er maar om moet denken wat andere er van denken heb je geen leuk leven lijkt mij. Als wij het leuk vinden en willen mee doen, doen we dat toch gewoon. Iedereen leeft ze leven zoals hij/ zij zelf wil, lopen al genoeg zombie's rond die zich gedragen zoals het zogenaamd hoort.
Kilkenny
Moderatort

AZ rules schreef:[..]

En ach waarom zullen we niet meedoen, omdat andere mensen het niks vinden. Als je altijd er maar om moet denken wat andere er van denken heb je geen leuk leven lijkt mij. Als wij het leuk vinden en willen mee doen, doen we dat toch gewoon. Iedereen leeft ze leven zoals hij/ zij zelf wil, lopen al genoeg zombie's rond die zich gedragen zoals het zogenaamd hoort.
Mee eens. Bovendien heeft geen enkele club zoiets en is het geworteld in de geschiedenis van AZ. Een stukje clubcultuur welk ik zelf zeer kan waarderen.

AZ rules schreef:[..]

Weet ik wel hoor :wink: Was ook een beetje cynisch bedoelt, ik wilde er mee zeggen dat de mensen er maar aan moeten wennen dat we hier nu eenmaal een beetje gestoord zijn :D
West-side
Seizoenkaarthouder

Vanavond Marcel Brands bij Studio Voetbal. Bron: Teletekst.
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Bonjorno
Seizoenkaarthouder

West-side schreef:Vanavond Marcel Brands bij Studio Voetbal. Bron: Teletekst.
Was een informatieve avond met Brands. Hij speelde met open vizier en vooral de transferperikelen wist hij mooi te verwoorden. Ik denk trouwens dat die Vlaar met de winterstop pleitte is. Toen daar een opmerking over gemaakt werd begon Brands wat schaapachtig te lachen, ondanks dat Vlaar dus geen jeugdcontract heeft!!
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Mr. Ramzi
Supporter

Bonjorno schreef:[..]

Was een informatieve avond met Brands. Hij speelde met open vizier en vooral de transferperikelen wist hij mooi te verwoorden.
En dat heeft jou wat informatie opgeleverd? Dat vind ik knap, zoveel heeft hij namelijk niet gezegt. Hij hield zich de hele tijd op de vlakte wat betreft de spelers die AZ binnen wil halen. Wat deed Brands trouwens in België vorig weekend? Hij zei dat hij daar een wedstrijd bekeek, nu ben ik dus benieuwd welke wedstrijd en voor wie hij zat.
kuifje
Barry
Contacteer:

Mr. Ramzi schreef:[..]

En dat heeft jou wat informatie opgeleverd? Dat vind ik knap, zoveel heeft hij namelijk niet gezegt. Hij hield zich de hele tijd op de vlakte wat betreft de spelers die AZ binnen wil halen. Wat deed Brands trouwens in België vorig weekend? Hij zei dat hij daar een wedstrijd bekeek, nu ben ik dus benieuwd welke wedstrijd en voor wie hij zat.
Hij zat daar voor Steven Defour, een 17-jarig talent van Racing Genk. Gisteren zaten er volgens Canvas ook al scouts van AZ tijdens de wedstrijd KSK Beveren-Racing Genk voor hem. Ook ajax zit achter hem aan en Defour verlengde zopas zijn contract tot 2009, dus zal een hoop poen moeten kosten.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
NVMO9
Steward

Er werd ook gesugereerd dat AZ interesse heeft in een Zwitser..... Heeft iemand enig idee wie dat is?

Verder vind ik die Marcel Brands een goeie kerel! Draait er niet om heen zegt wat hij denkt, daar kan AZ nog een hoop lol aan gaan beleven.
bonenplukker
Oude garde

NVMO9 schreef:Er werd ook gesugereerd dat AZ interesse heeft in een Zwitser..... Heeft iemand enig idee wie dat is?

Verder vind ik die Marcel Brands een goeie kerel! Draait er niet om heen zegt wat hij denkt, daar kan AZ nog een hoop lol aan gaan beleven.
Grashoppert misschien?
'Not in the face, ok?'
Plaats reactie