Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 20 feb 2022, 22:58 Studio Neus in de persoon van Pierre v. H. vindt Max de beste optie om technisch directeur van ajax te worden ……… 🤬

En bij de vraag aan Pi-air wie de meeste kans maakt in de topper AZ-Feyenoord zegt ie natuurlijk Feyenoord……..Malacia - Sinstera vind ie beter dan Wijndal - Karlsson. Zeer overtuigende mening 🥴
Hahahaha
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Studio Voetbal vanavond, wat een grap :lol:
Ben benieuwd of Vd Vaart en V Hooydonk de rest van het jaar nog samen aan tafel gaan zitten en of V Hooydonk een rechtszaak aan zijn broek krijgt
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 13 aug 2023, 20:53 Studio Voetbal vanavond, wat een grap :lol:
Ben benieuwd of Vd Vaart en V Hooydonk de rest van het jaar nog samen aan tafel gaan zitten en of V Hooydonk een rechtszaak aan zijn broek krijgt
Wat heb ik gemist?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 21:27 Wat heb ik gemist?
Wil je het precies weten, dan is het terug te zien.
Rafael leek gedronken te hebben en was opvallend fel en ruzie-achtig, Pierre beschuldigde Steijn van duistere zaken en Sjoerd liet alles op zijn beloop (of moedigde het aan)
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Interessant. Het was dus eindelijk een keer spektakel als ik het goed begrijp.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 21:49 Interessant. Het was dus eindelijk een keer spektakel als ik het goed begrijp.
Een raar type spektakel. Misschien wilden ze het programma aan het begin van het nieuwe seizoen een boost geven met wat stennis?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 13 aug 2023, 21:34 Wil je het precies weten, dan is het terug te zien.
Rafael leek gedronken te hebben en was opvallend fel en ruzie-achtig, Pierre beschuldigde Steijn van duistere zaken en Sjoerd liet alles op zijn beloop (of moedigde het aan)
Je gaat inderdaad denken dat ie heeft gedronken. Ik ben echter bang dat dit gewoon Rafael is. Het blijft een eenvoudige kamper die aardig kon voetballen………Pierre voelde zich trouwens aardig in het nauw gedreven nadat hij zich bepaalde uitspraken deed ontlokken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dat hier mensen naar kijken verbaast mij nog het meeste
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 14 aug 2023, 14:47 Dat hier mensen naar kijken verbaast mij nog het meeste
Als voetbal kijken je hobby is houd je alles een beetje bij.
Gisteren was echter wel (nog meer dan anders) een verschrikkelijke uitzending, met Pi-air en ons kampertje……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Natuurlijk kon een reactie niet uitblijven
https://www.nu.nl/voetbal/6276519/ajax- ... neemt.html
we can come an end
Plaats reactie