AZ in de bladen

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Aangezien er in de bladen tegenwoordig vrij regelmatig dingen over AZ te lezen zijn is deze topic wel makkelijk. Hoeven we tenminste niet voor elk stukje een nieuwe topic te openen.

Ik zal het spits afbijten. Bij de VI van deze week zat ook een klein VI'tje en daarin doet Nigel de Jong wel een leuke uitspraak. Er werden hem een paar stellingen voorgelegd waarop hij moest reageren. Bij de stelling
Mooiste affiche antwoordde hij het volgende:

'Ik kijk nu al enorm uit naar de klassiekers tegen Feyenoord en PSV. Daarnaast wordt AZ-ajax een mooie wedstrijd, niet alleen vanwege de onderlinge rivaliteit, maar vooral omdat mijn maatje Denny Landzaat daar speelt.'

Dit is de eerste keer dat ik van een jood hoor dat de rivaliteit ook van de andere kant aanwezig is.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
BacLem
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jul 2004, 19:58

Vandaag ontving ik de VI-seizoensgids.
11 prominenten zoals o.a. Kees Jansma, Hugo Tiet, Jack de Neus en Johan Derksen deden daarin hun voorspelling voor 2004-2005.

AZ eindigde daarin:
3x op de 3e plaats
7x op de 4e plaats
1x op de 6e plaats

Positief gedacht van deze heren. Ik sluit me overigens aan bij de groep van 7 prominenten.
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

GrandMaster T. schreef:Aangezien er in de bladen tegenwoordig vrij regelmatig dingen over AZ te lezen zijn is deze topic wel makkelijk. Hoeven we tenminste niet voor elk stukje een nieuwe topic te openen.

Ik zal het spits afbijten. Bij de VI van deze week zat ook een klein VI'tje en daarin doet Nigel de Jong wel een leuke uitspraak. Er werden hem een paar stellingen voorgelegd waarop hij moest reageren. Bij de stelling
Mooiste affiche antwoordde hij het volgende:

'Ik kijk nu al enorm uit naar de klassiekers tegen Feyenoord en PSV. Daarnaast wordt AZ-ajax een mooie wedstrijd, niet alleen vanwege de onderlinge rivaliteit, maar vooral omdat mijn maatje Denny Landzaat daar speelt.'

Dit is de eerste keer dat ik van een jood hoor dat de rivaliteit ook van de andere kant aanwezig is.
Ik stond er zelf ook van te kijken.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Ik heb vanmorgen het AZmagazine gehad voor seizoensclubkaarthouders. Het was niet echt boeiend, maar wat me dus wel erg opviel was Kennenth Perez. Het lijkt wel of zijn hoofd er later nog is bijgevoegd. Werd deze foto gemaakt tijdens het EK ofzo en dat hij er daarom niet bij was? Of is het gewoon toeval dat hij er raar op staat?

Ook zat er nog een foldertje bij voor een AZ abonnoment voor op je telefoon. Mensen die al vastbesloten zijn om dit te gebruiken?
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

AZ ole schreef:Ik heb vanmorgen het AZmagazine gehad voor seizoensclubkaarthouders. Het was niet echt boeiend, maar wat me dus wel erg opviel was Kennenth Perez. Het lijkt wel of zijn hoofd er later nog is bijgevoegd. Werd deze foto gemaakt tijdens het EK ofzo en dat hij er daarom niet bij was? Of is het gewoon toeval dat hij er raar op staat?
Hij was er niet bij, dat verklaart die rare harses.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Huiswaard schreef:[..]


Hij was er niet bij, dat verklaart die rare harses.
Die foto is namelijk op de persdag gemaakt (9 juli?). En Perez had vanwege het EK vrij tot 19 juli.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Forza AZ schreef:[..]

Die foto is namelijk op de persdag gemaakt (9 juli?). En Perez had vanwege het EK vrij tot 19 juli.
Volgens mij is hij op het lichaam van Ron Vlaar geplakt? Ik heb het boekje nog niet dus weet t niet zeker. Verbaasde me erover dat toen die foto gemaakt werd, dat Ron Vlaar er op stond als selectiespeler.
...-
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

K1120 schreef:[..]


Volgens mij is hij op het lichaam van Ron Vlaar geplakt? Ik heb het boekje nog niet dus weet t niet zeker. Verbaasde me erover dat toen die foto gemaakt werd, dat Ron Vlaar er op stond als selectiespeler.
Klopt. Perez staat op de foto als 3e van rechts in de onderste rij. Daar zat Vlaar:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ook leuk voor Ron...., die jongen weet ook meteen zijn plek bij AZ :?
...-
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus misschien staat het al ergens op het forum. Maar een leuke poll op de site van de VI:

Wie is dit seizoen de grootste bedreiging voor de Top Drie?

49% AZ


14% SC Heerenveen


2% NAC Breda


3% NEC


3% Roda JC


4% FC Twente


15% FC Utrecht


6% Willem II

16470 antwoorden


Veel vertrouwen van objectieven dus. Alleen de deskundigheid is wel wat ver te zoeken, want om na één fatsoenlijke wedstrijd Utrecht 15% van de stemmen te geven...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

want om na één fatsoenlijke wedstrijd Utrecht 15% van de stemmen te geven...
Nou ja fatsoenlijke wedstrijd...?!? ik heb deze wedstrijd toevallig op een terrasje zitten kijken op me vakantie-adres en we hebben ons daar zitten vervelen. Zeker de eerste helft, alleen de laatste 20 minuten waren enigsinds leuk te noemen.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

AZ 4 Life schreef: Nou ja fatsoenlijke wedstrijd...?!? ik heb deze wedstrijd toevallig op een terrasje zitten kijken op me vakantie-adres en we hebben ons daar zitten vervelen. Zeker de eerste helft, alleen de laatste 20 minuten waren enigsinds leuk te noemen.
Ik vond het een heerlijke wedstrijd om naar te kijken. Een mooie gelegenheid om al de frustraties die ik heb jegens 020 eruit te gooien.

Laten we beginnen met het feit dat verschrikkelijk stoere 020-publiek het voor elkaar kreeg om "Het is stil aan de overkant" te zingen terwijl er 262 Utrecht-supporters waren. Dat moet natuurlijk een heerlijk gevoel zijn voor de joden. Als er namelijk 1000 man van Utrecht had gezeten, waren ze de gehele wedstrijd ongeacht de uitslag overstemd door het Utrecht-publiek.

Tel daarbij op dat de scheidsrechter, Dhr. Van Egmond, het voor elkaar kreeg om de gehele wedstrijd goed te fluiten. Lees: Eerlijk te fluiten. Dit leidde tot pure frustratie bij het 020-publiek. Getuige het langdurig aanhouden van het "Van Egmond hoerenjong."

Dan is er dus ook nog de kwestie Wesley Sneijder. Een van de betere spelers bij 020, die zogenaamd niet in het systeem past. Het eerste relletje is alweer geboren. Onrust leidt tot problemen.

Al met al een perfecte start van het seizoen. Heerlijk om te zien dat Utrecht de wedstrijd in de 91e minuut beslist.

Goed was het allemaal niet, maar genoten heb ik zeker!
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik heb ook zeker staan juigen bij de Utrecht goals. En bij de rode kaart van die kutbelg natuurlijk :lol: Wat dat betreft was het natuurlijk wel mooi dat die joden een pak slaag kregen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Morgen (woensdag) in de nieuwe VI: Onvrede in Alkmaar. Zal wel weer een ouderwets stukkie fikkie stoken zijn uit 020-gezind kamp...
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

MO7 schreef:Morgen (woensdag) in de nieuwe VI: Onvrede in Alkmaar. Zal wel weer een ouderwets stukkie fikkie stoken zijn uit 020-gezind kamp...
VI (lees Johan Derksen) zijn niet anti AZ. Ik begrijp de onvrede!
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Mooie kop boven het wedstrijdveslag van AZ-Auxerre in de VI:
AZ VERDIENT VOETBALTEMPEL

Maarja tussen verdienen en krijgen zit in Alkmaar een wereld van verschil.

Verder heeft het verslag in de VI weer een hoog mastrubatie-gehalte.
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

De mooiste zin uit het stukje is:

Onvoorstelbaar dan ook dat vijftigduizend mensen wekelijks naar de arena komen om ajax te zien, terwijl dertig kilometer verderop zoveel mooier wordt gevoetbald

Dit is gewoon genieten als je dit leest.
Tsja........
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

West-side schreef:
Verder heeft het verslag in de VI weer een hoog mastrubatie-gehalte.
De pagina's kleven reeds aan elkaar? Wat is er mis met de good old Playboy?
...-
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Heerlijk om te lezen, de jaloezie van de vriendelijke meneer in de VI bij de ingezonden brieven. Het is onterecht blablabla wat een stakkertje!
AZ rules
Supporter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:20

die feyeneuzen beginnen ook al arrogant te worden, had dat niet achter ze gezocht al die jaren. Kwestie van tijd dat als het daar slecht gaat dat de Kuip ook half leeg is.
Plaats reactie