Podcast 67 (en andere AZ gerelateerde podcasts)

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Podcast 67 is een podcast van en voor AZ-supporters. Presentatoren Maikel Ineke en Sander van Lubeck nodigen maandelijks een gast uit om in alle rust bij te praten over hun club. Dat doen zij op enkele honderden meters van de Hout, met een biertje op tafel.

https://podcast67.nl/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ik had al een keer reclame gemaakt voor de podcast:
~AZ~ schreef: 12 jul 2018, 08:54 Ik weet even niet waar ik het anders kwijt moet:

Luister allen naar Podcast 67, min of meer van de eigen fanpage waarin AZ het onderwerp is. Het is iets minder mijn cup of tea omdat het vooral over fan-achtige onderwerpen gaat en ik meer geïnteresseerd ben in het voetbal zelf, maar ik vond het evengoed erg leuk om naar te luisteren. Complimenten!

De meest recente aflevering is met Theo Brinkman van het NHD. Interessante gast. Ik vind het wel jammer dat hij zelf aangeeft niet zo geïnteresseerd te zijn in transfers etc (dat merk je ook in de berichtgeving), als je daar wat meer in graaft kan het NHD een stuk interessanter zijn denk ik.
De aflevering daarna heb ik beleefd overgeslagen. :lol:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Goed inderdaad om dit een eigen topic te geven. Ik luister altijd met veel plezier. Hoewel, ik heb er ook één gemist :mrgreen:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Krijgen de meiden van AZ socials dan ook een eigen topic? Daar ben ik wel fan van. Lekker kort en vaak zit er een hond in hun verslag. In de podcast zit nooit een hond.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Jack schreef: 17 sep 2018, 16:44 Krijgen de meiden van AZ socials dan ook een eigen topic? Daar ben ik wel fan van. Lekker kort en vaak zit er een hond in hun verslag. In de podcast zit nooit een hond.
Strak plan. Kunnen we meteen Pedigree Pal strikken als sponsor.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ah, Jack Russell. Het kwartje valt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Maar goed. Ik vind dat de podcast een beetje lijkt op Afkicken. Waar laatst AZ aanvoerder Til, in zat.

Lekker uitgebreid en lang ouwehoeren over voetbal, jongens/mannen onder elkaar.

Als ik mag vergelijken met Afkicken, dan moet ik zeggen dat ik toch wel interessante dingen hoor en zie.

Bijvoorbeeld de manier waarop Til het heeft over Alireza Jahanbakhsh. Til over opstellingen verdedigend en aanvallend. Bijleveld.

De fanpage podcast met de AZ liaison vond ik wel interessant, maar voor mijn gevoel erg ver van het voetbal zelf verwijderd. Er zaten een paar nieuwtjes in.

Safe standing, het gat tussen publiek en het voetbal(veld) verkleinen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Leuke Podcast. Luister er graag naar.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Jack schreef: 20 sep 2018, 01:58 Maar goed. Ik vind dat de podcast een beetje lijkt op Afkicken. Waar laatst AZ aanvoerder Til, in zat.

Lekker uitgebreid en lang ouwehoeren over voetbal, jongens/mannen onder elkaar.

Als ik mag vergelijken met Afkicken, dan moet ik zeggen dat ik toch wel interessante dingen hoor en zie.

Bijvoorbeeld de manier waarop Til het heeft over Alireza Jahanbakhsh. Til over opstellingen verdedigend en aanvallend. Bijleveld.

De fanpage podcast met de AZ liaison vond ik wel interessant, maar voor mijn gevoel erg ver van het voetbal zelf verwijderd. Er zaten een paar nieuwtjes in.

Safe standing, het gat tussen publiek en het voetbal(veld) verkleinen.
Dank je Jack, fijn te horen. Je vat het in je tweede regel inderdaad goed samen, 8)
En ja, het is onze intentie om de randzaken te belichten. Dat vinden we gewoon interessanter dan het heel voetbalinhoudelijk over gegenpressung of zoneverdediging te hebben. Daar zijn anderen veel beter in.
Als er dan nog zulke nieuwtjes uitkomen, is de aflevering voor ons helemaal geslaagd. Opmerkingen horen we altijd graag, zeker rectificaties!
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Overigens nog een week de tijd om mee te dingen naar twee kaarten voor een potje bobo'en vanuit de skybox tijdens een thuiswedstrijd van AZ.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

~AZ~ schreef: 17 sep 2018, 11:46 Ik had al een keer reclame gemaakt voor de podcast:



De aflevering daarna heb ik beleefd overgeslagen. :lol:
:lol:
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

We kennen journalist Mark van Wonderen vanwege zijn fetisj voor Chinese afhaalrestaurants. Maar opeens plaatste hij een filmpje van een opstootje in het AZ-stadion. En opeens was hij onze allereerste prijswinnaar. Wie is deze in Amsterdam woonachtige AZ-fan met het mysterieuze pseudoniem Joachim Scheurbuijk? Met op tafel een Chinees biertje en een Castricums biertje ging het over dieptepunten en lelijkheid. Wat dat betreft gooide AZ zondagmiddag in de Arena hoge ogen.

Nu in je podcast-app (zoals Spotify of Itunes) of hierrrrr: https://podcast67.nl/seizoen-02-aflever ... -de-arena/
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

In de podcast en vanavond bij Pauw: Esteban en kabouter Wesley. Heerlijk!
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 09 okt 2018, 21:59 In de podcast en vanavond bij Pauw: Esteban en kabouter Wesley. Heerlijk!
Heb ik iets gemist?

Voor die podcast moet ik weer een app downloaden. Zucht. Welke app brengt het minste schade (omvang etc) toe?
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Antti Opdam schreef: 10 okt 2018, 10:26 Heb ik iets gemist?

Voor die podcast moet ik weer een app downloaden. Zucht. Welke app brengt het minste schade (omvang etc) toe?
Je kunt er ook voor kiezen om hem in de browser te luisteren. Dan hoef je geen app te downloaden.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De nieuwe Google Podcast app is overigens heel prettig, gratis en makkelijk.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Als ik het goed heb is de podcast ook te beluisteren via Spotify sinds kort.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Antti Opdam schreef: 10 okt 2018, 10:26 Heb ik iets gemist?

Voor die podcast moet ik weer een app downloaden. Zucht. Welke app brengt het minste schade (omvang etc) toe?
Als je een iPhone hebt, zit er al een podcastapp op.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Als het voetbal oersaai is, dan beweer je gewoon dat de wave door het stadion gaat. Of je gaat wat dieper in op het rondborstige gezelschap (acht stuks!) van Rasmus Elm. Mooi leven, als commentator van de blindentribune. Onze gast Chris Wobben moest er drie jaar terug echter afscheid van nemen. De Witte Chinees had hem gescout. Nu mag hij voor Langs de Lijn naar wedstrijden als Excelsior-Vitesse en ziet hij AZ als een 'vriendelijk opstapje'. Hoe zit dat, Chris?

Nu in je podcast-app (zoals Spotify of Itunes) of hierrrrr: https://podcast67.nl/seizoen-02-aflever ... t-de-wave/
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Nodig de nestor van de Ben-Side uit en binnen luttele ogenblikken gaat het over beleefde blauwe olifantjes in pyjama. Zo rolt Bollie Blaauw, die we voor deze gelegenheid Johan mogen noemen. Hij had het met Maikel en Sander natuurlijk ook over andere zaken die de gemiddelde AZ'er momenteel bezighouden: Yves De Winter, verse hop en Lokerse stoplichten. Wat zei u? Van den Brom weg?

Nu in je podcast-app (zoals Spotify of Itunes) of hiero:
https://podcast67.nl/9-over-stoplichten ... -ben-side/
Aldus de papegaai van de media
Plaats reactie