ESPeN is een klote zender.

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Afgelopen zondagochtend op Fox de Tafel van Kees met oa Thomas Ouwejan. De ook aanwezige Hans Kraay presteerde het om het gesprek elke vijf minuten ongevraagd over ajax te laten gaan. En om Ouwejan een transfer naar ajax aan te praten.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Een hele leuke documentaire over het kampioensjaar op FoxSports gisteren

https://live.foxsports.nl/live/tv-gids/ ... 853607278/
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Deze week werd op Fox Sports de documentaire “AZ verovert Europa” ook weer van stal gehaald. Over het Europese seizoen 2004-2005. Mooi om terug te zien op de laatste paar seconden na. Oa Kilkenny op een terras in Lissabon gespot.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Geen enkele AZ speler in het Eredivisie-elftal van de maand oktober. 🤔
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 02 nov 2019, 15:30 Geen enkele AZ speler in het Eredivisie-elftal van de maand oktober. 🤔
Zo goed heeft AZ het ook niet gedaan in oktober (1-1 bij Willem II, 2-4 verloren van Heerenveen). Alleen vorige week tegen PSV gewonnen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Forza AZ schreef: 02 nov 2019, 16:21 Zo goed heeft AZ het ook niet gedaan in oktober (1-1 bij Willem II, 2-4 verloren van Heerenveen). Alleen vorige week tegen PSV gewonnen.
Mwah. Toch heeft bijvoorbeeld een Midtsjø wel een constant hoog niveau gehaald in oktober. Maar misschien meer in de Europese wedstrijden dan in de Eredivisie.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

“Morgen live op Fox-sports eredivisie: ajax, psv en feyenoord!!!!” Gevolgd door de tijden waarop er gespeeld wordt.

En maar die zogenaamde top 3 promoten (kijk voor de grap eens waar Feyenoord staat.....) maar vergeten te vermelden dat AZ ook nog een potje speelt.
Ik weet het, zo gaat het al jaren, maar het blijft irriteren........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ik dacht precies hetzelfde, hoor dat kutspotje al de hele week.

Maar je verbaast je er niet meer over heh, alleen verwondering.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AlkmaarForever schreef: 09 nov 2019, 18:27 Ik dacht precies hetzelfde, hoor dat kutspotje al de hele week.

Maar je verbaast je er niet meer over heh, alleen verwondering.
Het is al het hele seizoen zo. Ik denk dat ze vooraf een marketing stratgie hebben bedacht met de top drie regelmatig achter elkaar op zondag en dat ook zo met de KNVB bekokstooft hebben, alleen zitten wij er nu tussen. En dus volgt na dat spotje nog een melding dat AZ - (in dit geval) Emmen er nog na komt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Nu ajax dus winterkampioen is en AZ in hun laatste wedstrijd voor de winterstop een niet zo beste indruk maakte hebben veel analisten weer hun mening klaar.
Van de Vaart bij Studio Voetbal, vind Koopmeiners een middelmatige speler die louter safe balletjes breed kan geven, 'maar zeker geen speler van het Oranje kaliber, zijn penalty's verbloemen veel', aldus de oud international. 'Hij komt diepgang tekort en het is allemaal te voorspelbaar bij hem'.
Van Halst bij Ziggo Sport had ook zijn mening klaar, "AZ laat zien dat het geen titelkandidaat is, dat is in deze wedstrijd wel gebleken'.
'ajax liet tegen Ado zien, volop aan talent te hebben met Ekkelenkamp, Traoré en Gravenberch".
Schijnbaar is men de drie wedstrijden hiervoor alweer vergeten toen men riep dat ajax het toch ook moet hebben van hun basisspelers en is men bij een zwakke partij van AZ al weer meteen gedraaid om zelfs PSV nog kansen toe te dichten voor plek 2.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

handelaar schreef: 23 dec 2019, 09:26 Nu ajax dus winterkampioen is en AZ in hun laatste wedstrijd voor de winterstop een niet zo beste indruk maakte hebben veel analisten weer hun mening klaar.
Van de Vaart bij Studio Voetbal, vind Koopmeiners een middelmatige speler die louter safe balletjes breed kan geven, 'maar zeker geen speler van het Oranje kaliber, zijn penalty's verbloemen veel', aldus de oud international. 'Hij komt diepgang tekort en het is allemaal te voorspelbaar bij hem'.
Van Halst bij Ziggo Sport had ook zijn mening klaar, "AZ laat zien dat het geen titelkandidaat is, dat is in deze wedstrijd wel gebleken'.
'ajax liet tegen Ado zien, volop aan talent te hebben met Ekkelenkamp, Traoré en Gravenberch".
Schijnbaar is men de drie wedstrijden hiervoor alweer vergeten toen men riep dat ajax het toch ook moet hebben van hun basisspelers en is men bij een zwakke partij van AZ al weer meteen gedraaid om zelfs PSV nog kansen toe te dichten voor plek 2.
Leuk hé dat spelletje waar iedereen een mening over mag hebben....? MOTD, Football focus zijn wat dat betreft totaal andere programma`s.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

handelaar schreef: 23 dec 2019, 09:26 Nu ajax dus winterkampioen is en AZ in hun laatste wedstrijd voor de winterstop een niet zo beste indruk maakte hebben veel analisten weer hun mening klaar.
Van de Vaart bij Studio Voetbal, vind Koopmeiners een middelmatige speler die louter safe balletjes breed kan geven, 'maar zeker geen speler van het Oranje kaliber, zijn penalty's verbloemen veel', aldus de oud international. 'Hij komt diepgang tekort en het is allemaal te voorspelbaar bij hem'.
Van Halst bij Ziggo Sport had ook zijn mening klaar, "AZ laat zien dat het geen titelkandidaat is, dat is in deze wedstrijd wel gebleken'.
'ajax liet tegen Ado zien, volop aan talent te hebben met Ekkelenkamp, Traoré en Gravenberch".
Schijnbaar is men de drie wedstrijden hiervoor alweer vergeten toen men riep dat ajax het toch ook moet hebben van hun basisspelers en is men bij een zwakke partij van AZ al weer meteen gedraaid om zelfs PSV nog kansen toe te dichten voor plek 2.
Zulk ergelijk dom opportunisme en zó ongelooflijk opzichtig alles pro ajax.
Er is blijkbaar niets aan te doen.....

Ik zat ook naar de ochtend-TV op Fox te kijken (wat doe ik mijzelf aan) en verwachtte dat ze het wel over het verlies van mede-koploper AZ zouden hebben, maar serieus en ongelogen: ze hebben de letters AZ in die volgorde pas genoemd na de tweede commercial break! Dus na drie kwartier.....Had ajax verloren hadden ze het er meteen uitgebreid een halfuur over gehad, maar nu niks. Verliest ajax drie keer is er crisis en wordt alles uit den treure geanalyseerd en is AZ misschien wel mede-titelkandidaat en winnen ze weer kan het niet op met het doorbrekend talent dat natuurlijk ook nog weer debuut-doelpunten maakt en worden ze fluitend kampioen. AZ haakt direct af en kan er nog maar weinig van.
Zouden die lui wel eens een functioneringsgesprek hebben met de bazen? Vast wel, maar die zijn natturlijk ook pro-ajax.
Ik weet het, het heeft geen zin me er druk om te maken omdat het wekelijkse kost is, maar wel voor mij ondraaglijk ergerlijk......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 23 dec 2019, 13:24 Zouden die lui wel eens een functioneringsgesprek hebben met de bazen? Vast wel, maar die zijn natturlijk ook pro-ajax.
Ik weet het, het heeft geen zin me er druk om te maken omdat het wekelijkse kost is, maar wel voor mij ondraaglijk ergerlijk......
Ik kijk al zeker 10 jaar niet meer naar dat soort programma's. De hele media is voor ajax, dat verander je toch niet. Gewoon niet meer naar kijken, dan kun je je er ook niet aan ergeren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 23 dec 2019, 16:03 Ik kijk al zeker 10 jaar niet meer naar dat soort programma's. De hele media is voor ajax, dat verander je toch niet. Gewoon niet meer naar kijken, dan kun je je er ook niet aan ergeren.
😏
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZ toch weer even in de kantlijn van Goedemorgen Eredivisie vermeld. De doelpunten kwamen nog een keer voorbij omdat het moest denk ik en de goal van Idrissi werd doelpunt van de vorige week.

En dat was het wel weer voor vanochtend.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AlkmaarForever schreef: 08 mar 2020, 11:44 AZ toch weer even in de kantlijn van Goedemorgen Eredivisie vermeld. De doelpunten kwamen nog een keer voorbij omdat het moest denk ik en de goal van Idrissi werd doelpunt van de vorige week.

En dat was het wel weer voor vanochtend.
Dat gaat goed.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 08 mar 2020, 11:44 AZ toch weer even in de kantlijn van Goedemorgen Eredivisie vermeld. De doelpunten kwamen nog een keer voorbij omdat het moest denk ik en de goal van Idrissi werd doelpunt van de vorige week.

En dat was het wel weer voor vanochtend.
Verder ging het over ajax? .....over die fantastische overwinning met die prachtige goals? 🤢
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

ajax en zijdelings AZ omdat het over ADO ging. :lol:

En verder de spannende strijd onderin.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Als AZ de Champions League zou winnen dan zouden de koppen nog iets van “ajax baalt van gemiste kans bij Champions League winst concurrent” zijn. Deal with it.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 08 mar 2020, 16:52 Als AZ de Champions League zou winnen dan zouden de koppen nog iets van “ajax baalt van gemiste kans bij Champions League winst concurrent” zijn. Deal with it.
Ik kan dat heel slecht, hoor!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie