Voetbal Inside / Veronica

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Totaal geen fan van het programma, maar wil toch wel eens horen wat die kut snor vanavond te vertellen heeft over de aanstelling van Marco van Basten.
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Doe het jezelf gewoon niet aan. Hij gaat vast zeggen dat Van Basten gek is, dat hij in een wespennest stapt, etc.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Sinds wanneer doet de mening van Derksen, Kieft, Gijp of een andere niet-kenner ertoe?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Vorige week wist hij nog zeker dat Marco niet naar AZ ging omdat het een stap opzij was. Om vervolgens te verkondigen dat hij beter naar Sparta kon gaan want daar lagen veel meer mogelijkheden. :roll:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

"Hele directie wordt vervangen. AZ heeft geen budget om te investeren. Van Basten past helemaal niet in de profielschets want ze hebben eerst 2 anderen benaderd". Nee lekker op de hoogte Johan.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Genee is de enige met feitenkennis, c.q. die zijn vak serieus neemt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Haha, ja de heren hebben iets tegen AZ. Elke week hoor je dat gelul.
Twente daarintegen wordt altijd opgehemeld.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:Genee is de enige met feitenkennis, c.q. die zijn vak serieus neemt.
Maar als hij Derksen met die feiten om de oren slaat dan loopt Derksen weg. :lol:
Gebruikersavatar
Gerard
Ben-Sider
Berichten: 806
Lid geworden op: 29 jul 2011, 09:35
Locatie: Brabant

Met als klap op de vuurpijl:

Van der Gijp: "Mij zegt dat AZ eigenlijk niets!"

Derksen: "ze schurken wat tegen de subtop aan maar dat gaat alleen maar minder worden"

Hebben clubs als Twente, Feijenoord en dan heb ik het nog niet over Vitesse de afgelopen 10 jaar nou veel beter gepresteerd om AZ als onbeduidend clubje weg te zetten?
Het gras aan de andere kant van de heuvel is altijd groener.
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

Kansloos onze vriend Derksen. Het is ondertussen wel duidelijk dat ze niet weten wat er bij AZ speelt. Dit zal overigens wel spelen voor de kennis over de meeste clubs in de eredivisie. Derksen vertelt gelukkig nog steeds dezelfde verhalen over zijn geweldige tijd bij cambuur waar hij zulke mooie harde tackles had....... :roll:
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Meteor schreef:Doe het jezelf gewoon niet aan.
Was er inderdaad na een paar minuten al weer klaar mee.

Weer even genezen voor een paar jaar. [-X
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Dat nare narcistische mannetje zat met een bek vol tanden en aan zijn lichaamstaal te zien voelde hij zich heel ongemakkelijk toen hij het over AZ en van Basten had. En waarom? Omdat hij zelf ook in de gaten had dat hij compleet zat te liegen en onzin uitkraamde maar ondanks dat toch zijn gelijk wilde halen. :?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Genee en Schelvis namen het nog wel voor AZ op.

Overigens lult zo'n Stewart ook maar raak. Hoe kan je het nou over een profiel hebben als je Schreuder en Van Basten hebt benaderd? En tussen Peter Bosz en Van Basten zie ik ook weinig overeenkomsten. Bosz heeft geen naam als speler en nooit een grote club getraind of een Europese wedstrijd gecoacht...
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Bosz is nooit officieel benaderd, heb ie zelf ook gezegd.
Hij zou alleen nee zeggen als dat wel het geval zou zijn.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

http://www.rtvnh.nl/sport/141800/Peter+ ... ngstelling

Er is gewoon contact geweest. Dat is voor mij voldoende.

Stewart stond ook zo dom te draaien:

"ja, we hebben alleen concreet gesproken met Van Basten",

omdat de rest voor dat stadium al afgezegd had.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

De supporters vereniging Vitesse meldde het volgende:

De huidige trainer van Vitesse, die in februari na het ontslag van Luciano Spalletti ook al werd benaderd door Zenit Sint-Petersburg, zegt dat tegenover De Telegraaf.

"Ik ben ook niet benaderd", voegt hij daar tegenover AD
Sportwereld aan toe. Eerder bedankten al Fred Rutten en Alfred Schreuder voor de vrijkomende functie.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Het verhaal is duidelijk:

AZ had een lijstje klaar. Bij de start van de zoektocht informeer je de trainers waar je voor wilt gaan en informeer je ze dat je interesse voor ze hebt en vraagt hoe ze erin staan. Geen van die trainers staat nog op 1 als er sprake is van meerdere opties. Dan maak je je eerste keuze uit de geinteresseerde trainers en met die trainer ga je praten, dat is je nummer 1, wanneer je er dan alsnog niet uitkomt met zo'n trainer dan ga je naar de volgende kandidaat en dat is dan nummer 2

Met Bos was een informatief.gesprek (geen nr.1) en van Schreuder geloof ik helemaal niets. Het is een verzinsel van Dreksen om Steward zwak over te laten komen. Ik geloof best dat Rutte benaderd is, maar die was toen vrij en van Basten volgens mij toen nog niet (weet ik niet zeker)
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Van Basten heeft inderdaad pas in januari bekend gemaakt dat hij niet zou verlengen bij Heerenveen. Rutten was benaderd toen Verbeek ontslagen was. Toen was dus nog niet bekend dat Van Basten vrij zou komen.
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Antti Opdam schreef:Genee en Schelvis namen het nog wel voor AZ op.

Overigens lult zo'n Stewart ook maar raak. Hoe kan je het nou over een profiel hebben als je Schreuder en Van Basten hebt benaderd? En tussen Peter Bosz en Van Basten zie ik ook weinig overeenkomsten. Bosz heeft geen naam als speler en nooit een grote club getraind of een Europese wedstrijd gecoacht...
Van den Busken was er heel stellig in dat Schreuder nooit benaderd is. Nou weet Van den Busken ook niet alles, maar ik heb hem niet vaak op fouten kunnen betrappen. Hij wist bijvoorbeeld niet zeker of Van Basten benaderd was, dus dan gaat hij iets vaags twitteren als "Komst Marco van Basten wordt steeds concreter". Maar als hij iets zó stellig zegt (zoals over Schreuder), dan heeft hij volgens mij tot nu toe altijd gelijk gehad.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Van de Busken weet helemaal niets. Die zit daar voor Jan Joker.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... der__.html
Plaats reactie