www.AZ.nl

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Van alle vragen die ze ingestuurd krijgen, wordt uiteraard weer zo'n vraag gekozen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Die opmerking ook "Staan op het koude beton", staat die man op zijn blote poten ofzo? En als je zit raak je met je voeten normaal gesproken toch ook dat "koude beton"? #-o
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

AZ.nl schreef:“Het verwijderen van de stoeltjes in het bezoekersvak was vorig seizoen een afgewogen keuze. Uit onderzoek is gebleken dat de meeste uitsupporters graag staan. Ook onder een fanatieke groep AZ-supporters leeft die wens. Dat weten we. We hebben ook rekening gehouden met het feit dat het zelden bij een wedstrijd zo koud is dat het bijna niet meer te doen is. Het derde argument is echter veel belangrijker. Stoeltjes in het uitvak zijn alleen verplicht tijdens Europese wedstrijden. Toen wij helaas werden uitgeschakeld tegen Anzhi, bestond de mogelijkheid om het bezoekersvak anders in te delen. Zo konden we in het stadion meer plaatsen beschikbaar maken voor AZ-supporters. Dat gaf de doorslag. Nu we weer Europees gaan spelen, worden de stoeltjes teruggeplaatst. Dit gebeurt na de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Hopelijk blijft dit het hele seizoen zo, want dat betekent dat we het goed doen in Europees verband. Zo niet, dan gaan we tijdens de winterstop weer evalueren over het wel dan niet weghalen van de stoeltjes in het uitvak.”
GAAAAAAP....... Met 5 woorden had AZ een reactie kunnen geven om vervolgens een echte vraag te kunnen beantwoorden...

TREK 2 PAAR SOKKEN AAN!!!!!! (en val ons niet lastig met dit soort vragen)
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

We hebben ook rekening gehouden met het feit dat het zelden bij een wedstrijd zo koud is dat het bijna niet meer te doen is.
Ik verzoek de heren Gerbrands en Stewart om eens een keer op een winterse avond in vak R op de bovenste rij te gaan zitten. Via het dak slaat daar door de openingen een ijzige kou op de supporters neer die vrijwel iedereen op zoek laat gaan naar een ander plekje in het stadion.
Het afgelopen jaar zijn er zo'n 5 thuiswedstrijden geweest die door de ijskoude tocht alleen te bezoeken waren in een Siberië outfit.
Met niet al te veel kosten (gewoon dichtmaken van de bovenste halve meter) zal dit probleem verholpen kunnen worden.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Lecompte schreef:Met niet al te veel kosten (gewoon dichtmaken van de bovenste halve meter) zal dit probleem verholpen kunnen worden.
Die ruimte is juist open om een goede luchtcirculatie te hebben voor het veld volgens mij.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Het circuleert inderdaad geweldig! Maar met -3 deze wind anderhalf uur recht op je kop is de waardering hiervoor ver te zoeken.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Jullie denken dat Teun Hermans echt bestaat?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat Toon het pseudoniem Teun Hermans gebruikt is van een dusdanig treurig niveau humor dat de link naar Toon Hermans inderdaad zo gelegd is. Die was ook zo hilarisch :roll:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:Die ruimte is juist open om een goede luchtcirculatie te hebben voor het veld volgens mij.
Die is veel te goed geslaagd en kan best wat minder. Dan verwaait het geluid misschien ook niet zo. Overigens is dit allemaal stadionzaken voer.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Cruz Azul schreef:Jullie denken dat Teun Hermans echt bestaat?
Ik denk het wel. Afgelopen jaar heb ik regelmatig vragen van bekenden beantwoord zien worden in deze rubriek.

Wat wel gebeurd, is dat ze een vraag laten liggen totdat het ze goed uitkomt om hem te beantwoorden. Dan krijg je een antwoord in de categorie: "Leuk dat je dit vraagt, we zijn er toevallig net mee bezig."
Gebruikersavatar
Gerard
Ben-Sider
Berichten: 806
Lid geworden op: 29 jul 2011, 09:35
Locatie: Brabant

Meester scout Piet de Visser op AZ.nl:
"AZ strijdt met ajax, PSV en Vitesse om de titel"

Piet de Visser werkt als meesterscout van Chelsea voornamelijk in Zuid-Amerika, maar ziet ook nog regelmatig wedstrijden in de Eredivisie. Twee van zijn oud-werkgevers, AZ en Roda JC, staan zaterdagavond tegenover elkaar.

De Visser vindt AZ dit seizoen een uitstekende indruk maken, vertelt hij op de website van de Alkmaarders. "AZ is een uitgebalanceerde mix tussen jong talent en oudere spelers met ervaring. Er staat een team", zegt de 79-jarige kenner. "Ze gaan dit seizoen meedoen om de landstitel, samen met ajax, PSV en Vitesse."

De Noord-Hollanders hebben één groot voordeel ten opzichte van de concurrentie. "AZ heeft de ervaring die ajax en PSV momenteel te weinig hebben.
Bijlagen
piet_de_visser.jpg
piet_de_visser.jpg (34.65 KiB) 6976 keer bekeken
Het gras aan de andere kant van de heuvel is altijd groener.
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Tenenkrommend stukje zelfbevlekking van Toon...over dat AZ in het verleden niet inging op de avances van Manchester United, over het identificeren van de supporter met spelers van AZ. Kan iemand Toon ff wakker maken?
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Last Scout

Plien schreef:Tenenkrommend stukje zelfbevlekking van Toon...over dat AZ in het verleden niet inging op de avances van Manchester United, over het identificeren van de supporter met spelers van AZ. Kan iemand Toon ff wakker maken?
Z'n redenatie slaat ook nergens op.....

En jeugdspelers? wie dan?

en zelf scouten... tja waar zijn die aankopen dan..

Maar hey nu is mijn eeuwenoude vraag wel beantwoord.
secudre
Seizoenkaarthouder
Berichten: 260
Lid geworden op: 09 dec 2006, 20:35
Locatie: Zaanstreek

Ze zijn iets te snel met het uitbrengen van nieuws bij AZ, want ik zag dat Jonathas het 1e en het 2e doelpunt maakte in de wedstrijd tegen Padova, een kniesoor die daar wat van zegt natuurlijk :D
Cupfighters!
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Gerard schreef:Meester scout Piet de Visser op AZ.nl:
"AZ strijdt met ajax, PSV en Vitesse om de titel"

Piet de Visser werkt als meesterscout van Chelsea voornamelijk in Zuid-Amerika, maar ziet ook nog regelmatig wedstrijden in de Eredivisie. Twee van zijn oud-werkgevers, AZ en Roda JC, staan zaterdagavond tegenover elkaar.

De Visser vindt AZ dit seizoen een uitstekende indruk maken, vertelt hij op de website van de Alkmaarders. "AZ is een uitgebalanceerde mix tussen jong talent en oudere spelers met ervaring. Er staat een team", zegt de 79-jarige kenner. "Ze gaan dit seizoen meedoen om de landstitel, samen met ajax, PSV en Vitesse."

De Noord-Hollanders hebben één groot voordeel ten opzichte van de concurrentie. "AZ heeft de ervaring die ajax en PSV momenteel te weinig hebben.
De man heeft er kijk op!
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Een compliment vind ik inmiddels wel op z'n plaats voor de verslaggeving op AZ.nl. Er worden veel meer kritische vragen gesteld, pijnlijke punten worden aangestipt en er worden vragen gesteld die supporters ook echt interesseren. De supporters worden vaker genoemd en het hautaine gedrag lijkt weg. Het is niet meer de geweldige-goed-nieuws-show van een aantal jaren geleden waar ik me echt kapot aan ergerde.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Helemaal mee eens, valt mij inderdaad ook op sinds een paar maanden. Zal ze eens een mailtje sturen dat het gewaardeerd wordt!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

NAKZ schreef:Helemaal mee eens, valt mij inderdaad ook op sinds een paar maanden. Zal ze eens een mailtje sturen dat het gewaardeerd wordt!
Ook namens mij dan. :wink:

Ik heb laatst een mailtje gestuurd over de berichtgeving over onze jeugd. Keurig werd het wedstrijdprogramma gepubliceerd, maar ontbrak het daarna aan wedstrijdverslagen of op zijn minst de uitslagen. Hierna deed men dat keurig. =D>
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3137
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Dit gaat natuurlijk veeel te ver. Pffff.
https://twitter.com/AZAlkmaar/status/515106730062397440" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijlagen
2014-09-25 14_03_30-Twitter.jpg
2014-09-25 14_03_30-Twitter.jpg (9.3 KiB) 6040 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Er gebeurt bij mij niets als ik op een willekeurige vraag druk op deze pagina:

http://www.AZ.nl/kaartverkoop/vragen

Ligt dit aan mij?
Plaats reactie