www.AZ.nl

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Interviewtje met Martens op AZ.nl. Heeft hij geen eigen topic?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef: 29 dec 2021, 10:08 Interviewtje met Martens op AZ.nl. Heeft hij geen eigen topic?
Nu wel. ;)

viewtopic.php?f=2&t=7883
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zojuist de AZ TV special 'Op weg naar Europa' gekeken. Mensen, het was een topseizoen ;-)
Benieuwd hoe de teneur had geweest bij een andere uitslag van de laatste wedstrijd (iig een andere titel).
Als je Huiberts hoort over het voorseizoen lijkt het alsof hij zich daar in slaap heeft laten sussen. Een beetje het TD equivalent van met een slechte instelling de wedstrijd beginnen.
we can come an end
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

differentcook schreef: 07 jun 2022, 06:04 Zojuist de AZ TV special 'Op weg naar Europa' gekeken. Mensen, het was een topseizoen ;-)
Benieuwd hoe de teneur had geweest bij een andere uitslag van de laatste wedstrijd (iig een andere titel).
Als je Huiberts hoort over het voorseizoen lijkt het alsof hij zich daar in slaap heeft laten sussen. Een beetje het TD equivalent van met een slechte instelling de wedstrijd beginnen.
Het was wederom weer de goed nieuwsshow en past niet bij de uitgedragen ambitie. Max kwam er met zijn redenatie niet heel goed uit, hoofdverantwoordelijke voor het falen. Consequentie mogen genomen worden, maar daar zal het allemaal weer te laat voor zijn.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 07 jun 2022, 06:04 Zojuist de AZ TV special 'Op weg naar Europa' gekeken. Mensen, het was een topseizoen ;-)
Benieuwd hoe de teneur had geweest bij een andere uitslag van de laatste wedstrijd (iig een andere titel).
Als je Huiberts hoort over het voorseizoen lijkt het alsof hij zich daar in slaap heeft laten sussen. Een beetje het TD equivalent van met een slechte instelling de wedstrijd beginnen.
Wat een tranentrekker was dat weer zeg ...

Ik hield er een slecht gevoel aan over. Het was toch weer wat - praktisch - kritiekloos gebabbel over processen en dynamieken.

Ik miste een gevoel van ... urgentie.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Sesamstraat is er niks bij. Enige wat mist is een grote rood-witte vogel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat een prachtige fotoreportage. Mooie beelden van een mooie dag:
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/de-derde-da ... a-in-beeld

Het geeft zin!
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 20 dec 2022, 11:04
Het geeft zin!
:D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zou er geen leuke meid te vinden zijn als AZ.TV interviewer/host? (met echt leuke interacties en die ook nog eens stevig doorvraagt)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Haha, ze hebben al meteen gereageerd; geen vervelende stem of muziekje eronder. Zen. Topconcept, RAW! :D
https://youtu.be/9Uc-xbkLUA8
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wordt de agenda met het programma van AZ.nl niet meer automatisch geupdate? Bij mij houdt ie op na zaterdag, en sommige verplaatste wedstrijden stonden er ook al niet meer in.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Marlon Braakman blijft de fout maken om niet goed naar de geinterviewde te luisteren, maar met zijn eigen dingen in zijn hoofd te zitten dat dit verhindert. Bij dit interview was Sam net bezig om zijn idee te geven over zijn beschikbaarheid voor AZ-Lazio, maar wordt hij onderbroken door een onzinnige volgende vraag van Marlon.

https://youtu.be/fusIJtViZXI
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik ga me steeds meer irriteren aan Marlon Braakman. Hem is (door Jansen geloof ik) ooit een keer gezegd dat hij moet spreken over WE als het om AZ ging en nu begint hij zijn interviews steeds met een overdreven nadrukkelijk 'WE hebben verloren' of dergelijke varianten. Ook luistert hij nog steeds niet goed naar de gegeven antwoorden. Reijnders zegt hoe het komt: geen scherpte en focus en vervolgens gooit Marlon er allerlei andere verklaringen in, waarop Reijnders alleen maar zichzelf kan herhalen. Ze stom. Marlon, ze hadden geen drive, waren slap, geen mentaliteit. Ja, achteraf dit toegeven, dat dan nog wel. Maar dan moet je wel luisteren! Stop toch met interviewen.

Dan komt gesprek op de goal van AZ, Marlon had al een storyline in zijn hoofd dat die goal te laat viel en vraagt dat aan Reijnders. Die vraagt Marlon wanneer die viel, hij antwoord de 78e minuut zoiets. Het was de 66e sukkel. Ook feiten gaat mis.

AZ gooi er flink wat geld tegenaan, verlos ons van Marlon en koop Fresia :hart:
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 20 mar 2023, 00:44 Ik ga me steeds meer irriteren aan Marlon Braakman. Hem is (door Jansen geloof ik) ooit een keer gezegd dat hij moet spreken over WE als het om AZ ging en nu begint hij zijn interviews steeds met een overdreven nadrukkelijk 'WE hebben verloren' of dergelijke varianten. Ook luistert hij nog steeds niet goed naar de gegeven antwoorden. Reijnders zegt hoe het komt: geen scherpte en focus en vervolgens gooit Marlon er allerlei andere verklaringen in, waarop Reijnders alleen maar zichzelf kan herhalen. Ze stom. Marlon, ze hadden geen drive, waren slap, geen mentaliteit. Ja, achteraf dit toegeven, dat dan nog wel. Maar dan moet je wel luisteren! Stop toch met interviewen.

Dan komt gesprek op de goal van AZ, Marlon had al een storyline in zijn hoofd dat die goal te laat viel en vraagt dat aan Reijnders. Die vraagt Marlon wanneer die viel, hij antwoord de 78e minuut zoiets. Het was de 66e sukkel. Ook feiten gaat mis.

AZ gooi er flink wat geld tegenaan, verlos ons van Marlon en koop Fresia :hart:
In de basis is het een verbetering t.o.v. de amateuristische rommel dat het eerst was. Maar zeker de interviews blijven van een schoolkrant niveau inderdaad. Die gozer is niet eens AZ fan volgens mij. Maargoed het is niet alsof de (lokale) journalisten het veel beter doen. Zijn veelal dezelfde soort interviews.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Marlon is in Geneve, dus er is ruimte voor een fris nieuw geluid vanuit Alkmaar!

https://www.youtube.com/watch?v=_YhjrrUXKBI
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zag net een interview met Moller Wolfe van AZ TV met een andere interviewer dan Marlon Braakman. Zou hij zijn vervangen of slechts op vakantie?
we can come an end
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Mocht iemand van het beheer van AZ-website hier ooit
komen..

Er sluipt bij elk bericht dat jullie communiceren via de website herhaaldelijk een fout in de opmaak.

Telkens gaat er iets mis in het embedden van media als YouTube en/of foto’s. Dan krijg ik al bezoeker de pagina opnieuw te zien alleen dan in het klein en op de plaats waar de video zou moeten staan.

Best irritant! Maar gelukkig zijn jullie met een nieuwe partij de website aan het doorontwikkelen! Komt wel goed schat ik zo in!
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

En mag er aub iemand op de positie van content creator worden gezet of huur desnoods een partij in die het uit handen neemt; want presentatie (media) van spelers, kits of wedstrijddag is ver ondermaats. Statisch, lomp en ongeïnspireerd zijn termen die bij opkomen.

De Fortuna’s van deze wereld, zie bijv transfer Griffith en zelfs Telstar heeft doorgaans beter voor elkaar. Dat mag niet van een club die de top drie wilt aanvallen. Ik zal wel eens een top vijf van clubs aanprijzen die als voorbeeld kunnen dienen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AnthonisZ schreef: 01 sep 2023, 11:44 En mag er aub iemand op de positie van content creator worden gezet of huur desnoods een partij in die het uit handen neemt; want presentatie (media) van spelers, kits of wedstrijddag is ver ondermaats. Statisch, lomp en ongeïnspireerd zijn termen die bij opkomen.

De Fortuna’s van deze wereld, zie bijv transfer Griffith en zelfs Telstar heeft doorgaans beter voor elkaar. Dat mag niet van een club die de top drie wilt aanvallen. Ik zal wel eens een top vijf van clubs aanprijzen die als voorbeeld kunnen dienen.
De presentatie van Dantas was echt schoolkrant niveau.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

AnthonisZ schreef: 01 sep 2023, 11:44 En mag er aub iemand op de positie van content creator worden gezet of huur desnoods een partij in die het uit handen neemt; want presentatie (media) van spelers, kits of wedstrijddag is ver ondermaats. Statisch, lomp en ongeïnspireerd zijn termen die bij opkomen.

De Fortuna’s van deze wereld, zie bijv transfer Griffith en zelfs Telstar heeft doorgaans beter voor elkaar. Dat mag niet van een club die de top drie wilt aanvallen. Ik zal wel eens een top vijf van clubs aanprijzen die als voorbeeld kunnen dienen.
Om nog maar te zwijgen over de actualiteit van de site:

https://www.AZ.nl/nl/meer/jeugdopleidin ... ntroductie

Heel professioneel is het allemaal niet.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie