www.AZ.nl

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

~AZ~ schreef: 05 aug 2019, 10:00 Maak je niet zo druk joh, voor AZ is het toch leuk als ze positief in de media komen. Niet lezen is een prima optie als het je irriteert.
Dan moet jij het maar zien als een goedbedoelde kostenbesparende tip voor AZ
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 05 aug 2019, 09:56 AZ moet eens stoppen met die media-overzichten na een wedstrijd. Ze voegen werkelijk niets toe, mede ook omdat de landelijke media totaal geen inspiratie hebben om over clubs buiten de Top-3 te schrijven (daaorm geniet ik er ook zo van dat VI ten onder gaat, maar dat is een andere discussie).

Als je onderstaand stuk toch leest en de bijbehorende tweet lees je eigenlijk niks. Stop er maar mee

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-in-de-me ... rtuna-1920
Voorheen was het wel leuk om te lezen, toen stonden de complete verslagen van Nhd, AD, Telegraaf en Volkskrant er nog op. Dat zal wel niet meer mogen van de betreffende bladen, op dat moment hadden ze ermee moeten stoppen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

In de webshop op www.AZ.nl is de puzzel van het stadion afgeprijsd van 14,95 naar 7,00 euro. Ongelukkig moment voor zo'n aanbieding. :wink:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 16 aug 2019, 18:51 In de webshop op www.AZ.nl is de puzzel van het stadion afgeprijsd van 14,95 naar 7,00 euro. Ongelukkig moment voor zo'n aanbieding. :wink:
Ja, je krijgt die puzzel natuurlijk ook nooit meer zo dat hij op het stadion lijkt in de huidige staat. :wink:
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

AZuid-Scharwoude schreef: 16 aug 2019, 18:51 In de webshop op www.AZ.nl is de puzzel van het stadion afgeprijsd van 14,95 naar 7,00 euro. Ongelukkig moment voor zo'n aanbieding. :wink:
'AZ Stadion puzzel. Krijg jij het voor elkaar om ons stadion in elkaar te zetten? Puzzel bestaat uit 99 stukjes'
https://www.AZ.nl/nl/webshop/fan-artike ... el-stadion
:lol:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ja, dat dus.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik had het leuk gevonden als AZ was doorgegaan met het geven van updates over de seizoenkaartverkoop. Er zal op dat vlak niet veel meer te melden zijn misschien, maar een teller op de website zetten had ook gekund (dit hebben sommige andere clubs).
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 20 jun 2020, 08:45 Ik had het leuk gevonden als AZ was doorgegaan met het geven van updates over de seizoenkaartverkoop. Er zal op dat vlak niet veel meer te melden zijn misschien, maar een teller op de website zetten had ook gekund (dit hebben sommige andere clubs).
2 dagen geleden is er nog een update geplaatst door AZ op Twitter:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Forza AZ schreef: 20 jun 2020, 10:09 2 dagen geleden is er nog een update geplaatst door AZ op Twitter:
Ah, bedankt. Ik had op de site gekeken. Ik kijk eigenlijk nooit op Twitter.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/bied-mee-op ... -van-boadu
https://meerdanvoetbal.nl/
Of nog sneller: https://matchwornshirt.com/club/AZ-alkmaar

Interessante veiling voor de supporter die wat centen over heeft.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

AZ zoekt een nieuwe grafisch vormgever. Kan die meteen beginnen met het ontwerpen van nieuwe tasjes voor de Fanshop, want in de skyline daarop staat het station nog met lichtmasten afgebeeld.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Iemand zin in een epileptische aanval? Klik eens op dit filmpje...
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Voor de verzamelaars: in de webshop is een nieuw jaarboekje van AZ verkrijgbaar: https://www.AZ.nl/nl/webshop/nieuw/AZ-i ... zoen-19-20
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Even afstoffen dit topic.
Ik probeer via de site iets bij de fanshop te bestellen. Mijn opgeslagen wachtwoord werkt echter niet, en via wachtwoordherstel op de site krijg ik geen mail. Kunnen jullie wel gewoon inloggen?
De ticketsite kom ik gewoon op, gaat puur om de fanshop.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef: 16 dec 2021, 07:08 Even afstoffen dit topic.
Ik probeer via de site iets bij de fanshop te bestellen. Mijn opgeslagen wachtwoord werkt echter niet, en via wachtwoordherstel op de site krijg ik geen mail. Kunnen jullie wel gewoon inloggen?
De ticketsite kom ik gewoon op, gaat puur om de fanshop.
Ik kan gewoon inloggen.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik zal eens proberen een nieuw account aan te maken.
Edit, vaag, met hetzelfde mailadres een nieuw account aangemaakt. De korting via je scc krijg je alleen in de fanshop zelf en niet online?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

dirkjan schreef: 23 dec 2021, 13:07 Ga wat nuttigs doen ofzo #-o
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-zendt-gr ... boxing-day
Het is natuurlijk bedoelt als gimmick n.a.v. het haardvuur van SBS6 en het pannetje ragout van 24Kitchen. Of het een leuke gimmick is laat ik me niet over uit.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ja, dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar dan nog, ga wat nuttigs doen. Ga lekker thuis niks doen ofzo.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie