AZ op het WereldWijdeWeb

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Eerlijkheid gebied me ook te zeggen dat ik precies 0 keer heen geweest ben dit jaar, waar ik er in voorgaande jaren altijd 5-7 meepakte.. Zondagwedstrijden vallen sowieso af voor mij, zaterdag vaak wat anders te doen, en de tweede seizoenshelft raakte de zin er bij thuiswedstrijden ook al tanende.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

dirkjan schreef: 17 mei 2017, 04:37 Eerlijkheid gebied me ook te zeggen dat ik precies 0 keer heen geweest ben dit jaar, waar ik er in voorgaande jaren altijd 5-7 meepakte.. Zondagwedstrijden vallen sowieso af voor mij, zaterdag vaak wat anders te doen, en de tweede seizoenshelft raakte de zin er bij thuiswedstrijden ook al tanende.
Hetzelfde hier. Voorgaande jaren toch minimaal een aantal keer mee geweest, dit seizoen precies 0 competitiewedstrijden.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het aanstellen van Lisanne Nooter begint zijn vruchten af te werpen.

Ineens zien we Eenhoorn bij de transfer van Midtsjo met het shirtje. Daar waar je voorheen altijd Huiberts bij dat soort presentaties zag. Ineens doet Danny Landzaat het perspraatje na de wedstrijd van Jong AZ.

Overigens een interview met Danny Landzaat na de wedstrijd tegen RKC waar ik voor mijzelf vergaande conclusies uit trek.
Het gaat dan om de robuustheid van de antwoorden op het voetbalinhoudelijke vlak. Niet vol overtuiging. Broos.

Het idee is een beetje: Danny Landzaat gaat het stokje overnemen van Martin Haar. We laten hem een seizoen bij Jong AZ meedraaien, daarmee stroomt de ervaring en kennis naar Denny Landzaat en wordt het als vanzelf een geweldige trainer.

Je kunt je afvragen of dat zo werkt. Zelf ben ik daar zeer sceptisch over.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

oh ja. FoxSports zet Bruggink als analist bij AZ wedstrijden. Een AZ hater en PSV lover. PSV heeft de drie punten van AZ al cadeau gekregen. En Bruggink prijst de AZ jeugdopleiding. Met een uitgestreken smoel praat hij over een goed AZ.

Bruggink = Schijnheilig.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

De Snaar Theorie moet wel kloppen, want jij bent zeker niet van dit universum :lol:
Laatst gewijzigd door Geest van Dirk op 29 aug 2017, 23:19, 2 keer totaal gewijzigd.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Geest van Dirk schreef: 29 aug 2017, 11:41 String theorie moet wel kloppen, want jij bent zeker niet van dit universum :lol:
Snaar
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De interviewer van AZ vraagt nu af en toe door. Haha. Dat deed hij voorheen nooit. Voorheen was het obligaat geïnterview.

Er zijn verbeteringen in de communicatie van AZ waarneembaar. Meer video's, af en toe doorvragen. Anderen mensen in de club die aan het woord komen.

Lisanne Nooter. :bow:
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wel grappig die foto's van de uitlooptraining met al die attributen; rolletjes, banden etc.
Het lijkt alsof de spelers zo weer gereconstrueerd worden. :)
http://www.AZ.nl/nieuws/uitlooptraining-in-beeld/1
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het eigen vermogen is "geëxplodeerd". Hoe erg is dit ?

Zit er een dikke domper aan te komen ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Jack schreef: 13 okt 2017, 15:54 Het eigen vermogen is "geëxplodeerd". Hoe erg is dit ?

Zit er een dikke domper aan te komen ?
Vraagstelling vanuit het motto: 'de zon schijnt, wanneer gaat het regenen'.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Voltreffer Vick schreef: 13 okt 2017, 17:19 Vraagstelling vanuit het motto: 'de zon schijnt, wanneer gaat het regenen'.
Jij hebt verstand van cijfertjes en boekhouden. Hoe schat jij deze situatie in ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

De financiële positie van AZ is grotendeels uitstekend, zeker voor een voetbalclub. Enige punt van zorg zou kunnen zijn dat de reguliere exploitatie (dus zonder spelersverkopen) nog altijd fors lager ligt dan de kosten (ca. 30 mln inkomsten tegenover ca. 38 mln aan kosten). Door de aankoop van het stadion lopen deze kosten al terug met een miljoen. Als je dan ook nog ziet dat er in de kosten voor bijna 6 miljoen aan afschrijvingen zijn meegenomen en ook nog wat voorzieningen (wel kosten, geen uitgaven) dan is dit minder problematisch dan op het eerste gezicht blijkt. Opvallend nog wat mij betreft de relatief lage waardering van de spelersgroep. De spelers staan voor 7.7 mln op de balans. Je mag ervan uitgaan dat de werkelijke waarde een veelvoud is van deze 7 mln. Haps en Luckassen zijn volgens mij al voor het dubbele weggegaan. Kortom, op het gebied van de cijfers doen we wel mee in de top van Nederland.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Kwam ik op Youtube tegen, misschien hier ooit al wel eens voorbij gekomen, maar deze had ik gemist :)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=xJK6omLTZSM
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

https://nos.nl/video/2236549-de-staat-v ... eiden.html

Gisteren was de afsluitende aflevering van De Staat van Oranje met speciale aandacht voor de opleiding bij AZ. Hij wordt vanmiddag herhaald om 16:20 op NPO2.

Erg fijne reeks van de makers van Studio Sport. Mogen ze meer doen.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ik weet even niet waar ik het anders kwijt moet:

Luister allen naar Podcast 67, min of meer van de eigen fanpage waarin AZ het onderwerp is. Het is iets minder mijn cup of tea omdat het vooral over fan-achtige onderwerpen gaat en ik meer geïnteresseerd ben in het voetbal zelf, maar ik vond het evengoed erg leuk om naar te luisteren. Complimenten!

De meest recente aflevering is met Theo Brinkman van het NHD. Interessante gast. Ik vind het wel jammer dat hij zelf aangeeft niet zo geïnteresseerd te zijn in transfers etc (dat merk je ook in de berichtgeving), als je daar wat meer in graaft kan het NHD een stuk interessanter zijn denk ik.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Bij Jan Roelfs (NOS) is de waanzin toegeslagen:

De NOS Voetbalpodcast #2: ‘AZ moet zeggen dat het kampioen wil worden’

https://www.nporadio1.nl/podcasts/nos-voetbalpodcast (vanaf 18:00)
Laatst gewijzigd door Dario Hubner op 21 aug 2018, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Lekker niet doen. Wij gaan echt nog wel onze puntjes verspelen. Waarom onnodig druk op jezelf leggen.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Geest van Dirk schreef: 03 sep 2018, 12:23
https://www.nationalevacaturebank.nl
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef: 03 sep 2018, 14:06 https://www.nationalevacaturebank.nl
Held. Een bepaald (best hoog) percentage van zijn posts is tweetjes copy-pasten. Hinderlijk.
Plaats reactie