AZ op het WereldWijdeWeb

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

ik vind dat ook wel overdreven om nu al te zeggen dat AZ Feyenoord voorbij is na 2 seizoenen voor ze eindigen. Er is op dit moment een top 4.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: 07 apr 2021, 14:27 ik vind dat ook wel overdreven om nu al te zeggen dat AZ Feyenoord voorbij is na 2 seizoenen voor ze eindigen. Er is op dit moment een top 4.
Ja, Vitesse doet het ook wel aardig inderdaad. ;)
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ik zag deze wedstrijd weer eens voorbij komen op YT. Wat een goed positiespel vergeleken met wat we de laatste tijd te zien hebben gekregen. En dat tegen een hele goede ploeg. Veel dynamiek, Stengs die heel vast aan de bal is.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=LIZczbA4GkY
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Metalingus schreef: 18 mei 2021, 20:13 Ik zag deze wedstrijd weer eens voorbij komen op YT. Wat een goed positiespel vergeleken met wat we de laatste tijd te zien hebben gekregen. En dat tegen een hele goede ploeg. Veel dynamiek, Stengs die heel vast aan de bal is.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=LIZczbA4GkY
Ja man, wat een werklust en goed door je gekozen woord: dynamiek! Dit hebben we weinig gezien afgelopen jaar.
Reken maar dat spelen met publiek echt veel leuker is en veel meer boost geeft dan zonder.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
geob81
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 sep 2007, 08:09

Als je op eredivisie teams zoekt in google, zie je bij alle logo's van de teams, bij het AZ logo een F-logo. Beetje jammer dit.. Kan iemand van jullie dit veranderen?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

geob81 schreef: 04 jul 2021, 06:02 Als je op eredivisie teams zoekt in google, zie je bij alle logo's van de teams, bij het AZ logo een F-logo. Beetje jammer dit.. Kan iemand van jullie dit veranderen?
Het verwijst nog naar het vrouwenvoetbal en het lijkt erop dat iemand met de wiki pagina aan t klooien is geweest. Tja.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

ajax staat voor dubbele AZ-roof

Dat de Amsterdammers nadrukkelijke belangstelling hebben voor Owen Wijndal is immers bekend. De komst van de linksback is al jaren een onderwerp van gesprek. Door de contractsituatie van de linksback, die in het bezit is van een verbintenis die tot 2023 afloopt, ontstaat er aanstaande wat onderhandelingsruimte voor de Amsterdammers. Dat geldt echter alleen op het moment dat Wijndal zijn contract in Alkmaar niet gaat verlengen. Doet de Oranje-international dat wel, dan zal het een lastig verhaal worden om de Nederlander naar Amsterdam te halen.

Wanneer de Amsterdammers dan toch met AZ om de tafel gaan zitten om de transfer van Wijndal te bespreken, kan de clubleiding misschien ook een ander onderwerp aansnijden. Waar Wijndal een soort tussenmaatje tussen de spelersprofielen van Blind (traptechniek en inzicht) en Tagliafico (aanvallende impulsen en snelheid), heeft Jesper Karlsson eigenlijk alles in huis om als waardig alternatief, en mogelijk toekomstige opvolger, van Dusan Tadic te fungeren. De 23-jarige Zweed ligt tot de zomer van 2026 vast in het AFAS Stadion en zal met een geschatte transferwaarde van tien miljoen euro én de positie van ajax tegenover AZ allerminst een goedkoop alternatief zijn. Het geeft Ten Hag wel de ‘kampioensgarantie’ dat het wilde inkopen met de overgang van Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur).

Dat AZ niet wil verkopen aan de Nederlandse top is een nobel streven. Het heeft wat weg van de stijl van Tottenham-baas Daniel Levy, die toezegde dat Harry Kane mocht vertrekken en vervolgens nooit reageerde op het bod van Manchester City. Met die principes snijden de Alkmaarders zichzelf ook in de vingers: ajax bewees al eerder met bijvoorbeeld Oussama Idrissi en Mohamed Ihattaren, en ook met de mogelijke transfer van Bergwijn, dat er vanuit Eindhoven en Alkmaar meerdere wegen richting Amsterdam leiden. Helemaal wanneer ajax écht wanhopig op zoek is naar een buitenspeler, kunnen de Alkmaarders óók hun voordeel slaan uit hun bijzonder goede onderhandelingspositie inzake een speler die naar ajax (of PSV of Feyenoord) kan. Dat levert potentieel miljoenen euro’s extra op, miljoenen waar AZ en de uitstekende scouting van de club ongetwijfeld weer een ander alternatief van de Europese velden plukken.
Soccernews
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 09 mar 2022, 11:58 Soccernews soccerneus
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De Rode Baron schreef: 09 mar 2022, 11:58 Soccernews
Zo voorspelbaar... inclusief de sneer richting AZ. Laat ons 'tussenmaatje' vanavond maar 3x scoren dan schiet die marktwaarde weer lekker omhoog :P
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Https://youtu.be/Z-I_Jy0ajwQ
Mooie samenvatting van Nijhuis tijdens AZ - Vitesse.

Vooral bijzonder dat niet Jansen maar Nijhuis nog 2 minuten speeltijd gunde aan Dekker en Buurmeester
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

https://twitter.com/JGulikers/status/15 ... o0inQ&s=19

Interessant draadje over de transferinkomsten van AZ en de andere 3
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Joostess schreef: 27 jun 2022, 20:35 https://twitter.com/JGulikers/status/15 ... o0inQ&s=19

Interessant draadje over de transferinkomsten van AZ en de andere 3
"Interessant, heel interessant", om maar even Lange Frans te quoten.
Mooi om te zien hoe er een consistente stijgende lijn in zit, beter dan dat berglandschap van de rest.
Van Alkmaar begint de victorie
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Ik houd nu al zo'n 10 jaar https://nl.m.wikipedia.org/wiki/AZ_in_Europa bij, deels uit hobbyisme, deels om als handig naslagwerk ook voor de toekomst te kunnen gebruiken.

Ik vraag me echter wel eens af of deze pagina door AZ-fans regelmatig bekeken wordt. Kijken jullie wel eens op deze pagina?

En hebben jullie suggesties voor welke statistiek ik wellicht toe kan voegen aan deze pagina?
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Grifo schreef: 25 okt 2022, 23:04 Ik houd nu al zo'n 10 jaar https://nl.m.wikipedia.org/wiki/AZ_in_Europa bij, deels uit hobbyisme, deels om als handig naslagwerk ook voor de toekomst te kunnen gebruiken.

Ik vraag me echter wel eens af of deze pagina door AZ-fans regelmatig bekeken wordt. Kijken jullie wel eens op deze pagina?

En hebben jullie suggesties voor welke statistiek ik wellicht toe kan voegen aan deze pagina?
Ja ik kijk er wel eens op.

Complimenten voor het bijhouden, keep up the good work =D>

Ik zocht laatst het aantal toppers dat Slot en Jansen als assistent en hoofdcoach hadden gewonnen, ik ben uiteindelijk naar Sofascore gegaan omdat ik het daar makkelijker kon natellen, in de seizoensuitslagen.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Grifo schreef: 25 okt 2022, 23:04 Ik houd nu al zo'n 10 jaar https://nl.m.wikipedia.org/wiki/AZ_in_Europa bij, deels uit hobbyisme, deels om als handig naslagwerk ook voor de toekomst te kunnen gebruiken.

Ik vraag me echter wel eens af of deze pagina door AZ-fans regelmatig bekeken wordt. Kijken jullie wel eens op deze pagina?

En hebben jullie suggesties voor welke statistiek ik wellicht toe kan voegen aan deze pagina?
Mooi werk! Ik heb hem nu dus wel bekeken.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Aardig artikel (helaas Premium) in het AD over datascouting. Blijkt ineens dat AZ de nieuwe Joey Veerman al in huis heeft :-)

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/in ... ~acb03607/
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

differentcook schreef: 12 apr 2023, 10:50 AZ 4 Life wordt geinterviewd:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... -kom-terug
Nooit gedacht dat er zo een leuke blonde dame achter AZ 4 Life zou schuilen.
Plaats reactie