AZ in de bladen

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

kuifje schreef: 26 mei 2022, 10:11 https://www.vi.nl/pro/cruciale-zomer-in ... en-van-AZ-

Iemand bekend of er alleen maar open deuren in staan of toch, voor een uitzonderlijke keer, wat nuttigs?
Opvallend goede analyse van Zwartkruis. Erg goed stuk. Zoals de volgende items:

Maar dit wisselvallige seizoen heeft duidelijk gemaakt dat versterking in de zomer dringend gewenst is.

Punten sprokkelen is niet het enige wat de achterban van AZ verwacht van hun ploeg. Het dient gepaard te gaan met aanvallend en attractief voetbal, zoals tijdens eerdere aansprekende periodes onder Kessler, Co Adriaanse, Van Gaal en Slot is gebeurd. En aan sprankelend spel ontbreekt het nogal eens dit seizoen.

Met conclusie artikel:

Daarna wacht een zomer waarin versterking in iedere linie gewenst is, zowel op de transfermarkt als uit de eigen opleiding, wil AZ het dit seizoen verloren terrein op de traditionele topclubs weer goed gaan maken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

We hebben het er op de vorige pagina al over gehad, maar echt zeker weten doe ik het niet: mag je de artikelen achter een betaalmuur wel via een PB op de site plaatsen? Om foutjes te voorkomen……☺️
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Nee, dat mag niet.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 21 jul 2022, 09:23 Nee, dat mag niet.
Via een PB is het niet voor iedereen te lezen (dus niet openbaar) en mag het volgens mij dus wel. Ik doe het ook vaak via Whatsapp nl. Graag ook de mening van een mod.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Dat klopt.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 21 jul 2022, 09:30 Via een PB is het niet voor iedereen te lezen (dus niet openbaar) en mag het volgens mij dus wel. Ik doe het ook vaak via Whatsapp nl. Graag ook de mening van een mod.
Volgens mij mag dat gewoon. Het gaat erom dat zo'n artikel niet voor iedereen open op het internet te lezen is. Maar het persoonlijk aan iemand sturen via PB of email is hetzelfde als dat je iemand laat meelezen op je computer of telefoon.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 21 jul 2022, 10:26 Volgens mij mag dat gewoon. Het gaat erom dat zo'n artikel niet voor iedereen open op het internet te lezen is. Maar het persoonlijk aan iemand sturen via PB of email is hetzelfde als dat je iemand laat meelezen op je computer of telefoon.
Dacht ik ook. Thanks.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mousa Sidi schreef: 26 mei 2022, 13:53 Opvallend goede analyse van Zwartkruis. Erg goed stuk. Zoals de volgende items:

Maar dit wisselvallige seizoen heeft duidelijk gemaakt dat versterking in de zomer dringend gewenst is.

Punten sprokkelen is niet het enige wat de achterban van AZ verwacht van hun ploeg. Het dient gepaard te gaan met aanvallend en attractief voetbal, zoals tijdens eerdere aansprekende periodes onder Kessler, Co Adriaanse, Van Gaal en Slot is gebeurd. En aan sprankelend spel ontbreekt het nogal eens dit seizoen.

Met conclusie artikel:

Daarna wacht een zomer waarin versterking in iedere linie gewenst is, zowel op de transfermarkt als uit de eigen opleiding, wil AZ het dit seizoen verloren terrein op de traditionele topclubs weer goed gaan maken.
Open deuren
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 21 jul 2022, 17:18Open deuren
Daar hebben wij op het forum Jack voor.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Willem Visser gaat los over de overtredingen van Dani, Mees en Reijnders maar vergeet in zijn artikel de overtredingen van Berghuis en Alvarez te benoemen.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 19 sep 2022, 08:49maar vergeet in zijn artikel de overtredingen van Berghuis en Alvarez te benoemen.
Had je dat verwacht dan, ik niet nl.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 19 sep 2022, 08:49 Willem Visser gaat los over de overtredingen van Dani, Mees en Reijnders maar vergeet in zijn artikel de overtredingen van Berghuis en Alvarez te benoemen.
Ik zat gister naast hem op de tribune en toen liep hij ook al te janken daarover. Kleuter.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 19 sep 2022, 10:21Ik zat gister naast hem op de tribune en toen liep hij ook al te janken daarover. Kleuter.
Heb je hem van repliek gediend ?? :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Who the fuck is Willem Visser? Serieus, ik heb echt geen idee.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 22 sep 2022, 15:02 Who the fuck is Willem Visser? Serieus, ik heb echt geen idee.
Dat kleine mannetje met een sterk Limburgs accent, journalist, schrijver, eind 50 schat ik. Zit soms bij Voetbalpraat. Soms bij Studio Neus.
Hij heet trouwens Vissers. Met een s er achter.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 22 sep 2022, 20:10 Dat kleine mannetje met een sterk Limburgs accent, journalist, schrijver, eind 50 schat ik. Zit soms bij Voetbalpraat. Soms bij Studio Neus.
Hij heet trouwens Vissers. Met een s er achter.
Een typische polderneus dus. Maar dan de mergelgrotvariant.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

De Rode Baron schreef: 03 okt 2022, 15:05 Iemand wellicht voor me het nieuwe VI artikel 'Vijf redenen waarom de koppositie van AZ spot met alle logica'
Bijgaand de link:
https://www.vi.nl/pro/vijf-redenen-waar ... lle-logica

En een soort van highlights ivm betaalmuur regels op het forum
Waarom AZ's toppositie onlogisch is:

1. Enorm verschil in begroting van AZ tov traditionele top 3 (020 160 mln // 040 85 miljoen AZ aan de Maas 80 miljoen) AZ dit jaar 32 miljoen
Ook wordt dan nog naar verschil waarde selectie (volgens transfermarkt gekeken). Ook daar grote verschillen

2. Vertrokken spelers: bij AZ in afgelopen zomers compleet elftal (echt alle 11 posities!: doelman Marco Bizot. De verdedigers Jonas Svensson, Ron Vlaar, Stijn Wuytens en Owen Wijndal. De middenvelders Teun Koopmeiners, Fredrik Midtsjø en Albert Gudmundsson. En de aanvallers Oussama Idrissi, Myron Boadu en Calvin Stengs. (Abouklal heeft dit overzicht niet gehaald bij VI ;-) )
(Persoonlijk vind ik deze iets minder sterk want ook de andere 3 hebben best wel veel mutaties gehad, maar goed)
Vervolgens gaat het bij deze 2e reden ook nog over AZ's transfer (ervaren zoals oa Clasie / met potentie zoals Kerkez, Odgaard Pavlidis) en opleidings strategie (Met dit jaar Myron en Dekkers)

3. De blessuregolf (kun je waarschijnlijk zelf invullen)

4. AZ's dubbele programma (inclusief kanttekening met minder sterke tegenstanders). maar goed AZ heeft inmiddels wel al 6 extra potjes tov 020 en aan de Maas

5. Dat AZ al jaren zwak start (behalve 1e jaar met Slot toen 19 punten na 8 wedstrijden
Dit jaar dus niet. Reden is dat selectie relatief snel al op orde was

Mogelijk nog hier en daar iets gemist (copy / paste gaat veel sneller en minder kans op zaken over het hoofd zien)

Ach ja voor wat het waard is
Hopelijk zondag weer 3 punten mee uit Utreg!
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dank je, klinkt als een ongeinspireerd artikeltje
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

differentcook schreef: 03 okt 2022, 20:11 Dank je, klinkt als een ongeinspireerd artikeltje
Valt best mee.
Ligt waarschijnlijk aan mijn samenvatting, als je er meer tijd in steekt wordt die meestal beter ;-)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mooi artikel in VI over onze trots genaamd “We zijn en blijven nuchter”.

Ik kan het PB’en voor de liefhebber.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie