FC Kairat Almaty-AZ (do 26 jul, 21.00u (Kaz) / 17.00u (Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Historie 26 juli
Geen officiële wedstrijden op deze datum

Kaartverkoop

Informatie volgt later.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Na een lange vakantie is dit de eerste wedstrijd van AZ. Op 8 juli is de selectie nog niet op orde en de oefenwedstrijden zien er zorgwekkend uit. Het lijkt er sterk op dat AZ het voorbereidingstraject sterk onderschat.

Indien AZ naar Kairat moet reizen en daar een ingespeeld sterk spelend thuis team treft, dan wordt dat een lastige wedstrijd.

AZ lijkt de Europa League te onderschatten. Het hele vorige seizoen is gestreden om een plek in de voorronde van de Europa League en dan verkwanselt AZ de eigen kans om goed aan het seizoen te beginnen. Het hele vorige seizoen is voor niks geweest als je de eerste ronde uit de Europa League flikkert.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Jack schreef: 08 jul 2018, 05:51 Na een lange vakantie is dit de eerste wedstrijd van AZ. Op 8 juli is de selectie nog niet op orde en de oefenwedstrijden zien er zorgwekkend uit. Het lijkt er sterk op dat AZ het voorbereidingstraject sterk onderschat.

Indien AZ naar Kairat moet reizen en daar een ingespeeld sterk spelend thuis team treft, dan wordt dat een lastige wedstrijd.

AZ lijkt de Europa League te onderschatten. Het hele vorige seizoen is gestreden om een plek in de voorronde van de Europa League en dan verkwanselt AZ de eigen kans om goed aan het seizoen te beginnen. Het hele vorige seizoen is voor niks geweest als je de eerste ronde uit de Europa League flikkert.
Je bijdragen op dit forum vind ik niet altijd even sterk, maar hier is elk woord raak. AZ moet over twee weken compleet en in topvorm zijn om Kairat te verslaan, maar lijkt daar nu mijlenver van verwijderd.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Dario Hubner schreef: 08 jul 2018, 07:26 Je bijdragen op dit forum vind ik niet altijd even sterk, maar hier is elk woord raak. AZ moet over twee weken compleet en in topvorm zijn om Kairat te verslaan, maar lijkt daar nu mijlenver van verwijderd.
Je bent zelf nog maar net op dit forum. Slechts 33 berichten. Mind you !!!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Jack schreef: 08 jul 2018, 08:18 Je bent zelf nog maar net op dit forum. Slechts 33 berichten. Mind you !!!
Ik mind helemaal niks. 95% van je bijdragen vind ik dronkemanspraat waar ik doorheen moet ploegen. Maar je laatste post hier sneed absoluut hout.

Maak niet het misverstand dat er correlatie is tussen kwaliteit en kwantiteit. Als die er al is, is die eerder negatief
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Kairat is sterk. AZ moet uitkijken !!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dario Hubner schreef: 08 jul 2018, 09:14 Ik mind helemaal niks. 95% van je bijdragen vind ik dronkemanspraat waar ik doorheen moet ploegen. Maar je laatste post hier sneed absoluut hout.

Maak niet het misverstand dat er correlatie is tussen kwaliteit en kwantiteit. Als die er al is, is die eerder negatief
Held! :D
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Jack schreef: 08 jul 2018, 08:18 Je bent zelf nog maar net op dit forum. Slechts 33 berichten. Mind you !!!
Kwaliteit van de posts is belangrijker dan kwantiteit. Jij post veel maar het gaat vaak nergens over.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Jack schreef: 08 jul 2018, 09:45 Kairat is sterk. AZ moet uitkijken !!
Het kon dit jaar wel eens gauw afgelopen zijn met de Europese aspiraties
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

galblazer schreef: 15 jul 2018, 20:36Het kon dit jaar wel eens gauw afgelopen zijn met de Europese aspiraties
Klopt! Het is 50/50. Net als voor Vitesse.
Kairat is een onbekende ploeg, maar ik kijk vaak 1e/2e voorronde’s in EL en CL en weet dat dit ploegje zeker niet veel minder is dan AZ.

Uit: 3-1
Thuis: 2-0 (hope so)
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Gast ben je serieus? AZ gelijk zetten aan FC Verweggistan? Dit wint AZ, zal niet makkelijk zijn omdat die gasten hard en ruig voetbal spelen, maar winnen doet AZ echt wel.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ik zag dat ze donderdag om 15:00 onze tijd spelen, dat zal volgende week door het tijdsverschil van 4 uur dan of hetzelfde zijn of mogelijk 17:00. We kunnen wel stellen dat Kairat door gaat.

Het is volgens mij wel een pittige tegenstander. Ondanks dat Arshavin op zijn retour is, gaat hij gerust niet bij een paar koekenbakkers voetballen.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Metalingus schreef: 17 jul 2018, 11:16 Het is volgens mij wel een pittige tegenstander. Ondanks dat Arshavin op zijn retour is, gaat hij gerust niet bij een paar koekenbakkers voetballen.
Dus niet onderschatten en serieus aanpakken met je sterkste formatie.
Wie gaat er in de punt spelen als Jahanbakhsh mogelijk toch van de partij zou zijn en Idrissi weer op links... Friday of Seuntjes?
Gezien de 100% kans nog op het netvlies van de ajax match, toch een lichte voorkeur voor Seuntjes. Deelname aan E.L kan je toch weer enkele miljoenen opleveren dus dat balletje moet er wel in!
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

AZRickGrimesAZ schreef: 16 jul 2018, 12:24 Gast ben je serieus? AZ gelijk zetten aan FC Verweggistan? Dit wint AZ, zal niet makkelijk zijn omdat die gasten hard en ruig voetbal spelen, maar winnen doet AZ echt wel.
De Nederlandse Europacuponderschattingsziekte is haast niet te bestrijden...
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 18 jul 2018, 07:28 De Nederlandse Europacuponderschattingsziekte is haast niet te bestrijden...
Gelukkig lijden de trainers/spelers van AZ niet aan deze ziekte (gezien de resultaten van AZ in de Europese voorrondes sinds 2004).
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Forza AZ schreef: 18 jul 2018, 07:47 Gelukkig lijden de trainers/spelers van AZ niet aan deze ziekte (gezien de resultaten van AZ in de Europese voorrondes sinds 2004).
Dat dient gezegd. AZ is de onbetwiste Nederlandse koning van de voorrondes. Maar resultaten uit het verleden.....
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Dario Hubner schreef: 18 jul 2018, 07:28 De Nederlandse Europacuponderschattingsziekte is haast niet te bestrijden...
Jij bent hier degene die AZ onderschat :o

FC huppeldepup groter maker dan ons mooie AZ, schande!

Maar we gaan het zien.. wellicht heb ik het verkeerd.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het scorende vermogen van AZ is nog niet bepaald overtuigend in de oefenwedstrijden tot nu toe. En AZ moet in het algemeen meer doelpunten maken. Uitgerekend de spitspositie is een vraagteken hoe dat uit gaat pakken. Precies wat je niet wilt. De spitspositie van Kairat is een zekerheid. Met de ervaren Arshavin laat Kairat, zeker in thuiswedstrijden, zien dat ze gemakkelijk scoren. AZ is nog twijfelachtig qua scoren, Kairat heeft meer zekerhied. Dat is een belangrijk uitgangs gegeven. Daarom is het belangrijk dat AZ een goede uitvoering van de speelstijl op tijd in orde heeft.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 19 jul 2018, 11:33 Met de ervaren Arshavin laat Kairat, zeker in thuiswedstrijden, zien dat ze gemakkelijk scoren.
Daar hebben ze vandaag Arshavin niet eens voor nodig. Die wordt gespaard en bij rust staat het toch al 4-0 voor Kairat, met 3 doelpunten van een Hongaarse spits.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

AZRickGrimesAZ schreef: 16 jul 2018, 12:24 Gast ben je serieus? AZ gelijk zetten aan FC Verweggistan? Dit wint AZ, zal niet makkelijk zijn omdat die gasten hard en ruig voetbal spelen, maar winnen doet AZ echt wel.
Ja gast, ik ben serieus.
Plaats reactie