FC Kairat Almaty-AZ (do 26 jul, 21.00u (Kaz) / 17.00u (Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

zeekomkommer schreef: 27 jul 2018, 14:44 Kairat was slechts een aperitief.
Dan wel een die mij een behoorlijke kater heeft bezorgd!
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 27 jul 2018, 14:41 De eerste EL wedstrijd verloren. Komt Huiberts met Johnsen aankakken. Die mag de 2e EL wedstrijd ook niet meedoen. Mosterd na de maaltijd.
Die had inderdaad minimaal 1 week eerder vastgelegd moeten worden. Voor de Eredivisie nog op tijd, maar of hij ook nog in de EL in actie kan komen is nu zeer de vraag.
Gebruikersavatar
c_web
Dagjesmens
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2008, 17:50

Two questions:

1. Why R. Vlaar is start on the starting eleven?
2. We won 9 corners yesterday, why Idrissi lob them wired and too high? we got nothing from that time after time.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

c_web schreef: 27 jul 2018, 21:06 Two questions:

1. Why R. Vlaar is start on the starting eleven?
2. We won 9 corners yesterday, why Idrissi lob them wired and too high? we got nothing from that time after time.
1: nobody knows. (do you know somebody else?)
2: AZ and corners have never been good partners. What would you suggest? trying to reach Fred on the head? =D>
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZaanstreek67 schreef: 27 jul 2018, 14:22 Wat heeft Koopmeiners eigenlijk? Is die weer fit volgende week? En is die Rotariu er misschien bij? Verder kan ik me niet voorstellen dat b.v. een Rienstra (die we ook nog hebben) minder is dan een Seuntjes op die plek... Wat was die slecht zeg mijn god.
Ik denk dat zelfs Rotariu te laat is aangetrokken voor de EL inschrijving.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

c_web schreef: 27 jul 2018, 21:06 Two questions:

1. Why R. Vlaar is start on the starting eleven?
2. We won 9 corners yesterday, why Idrissi lob them wired and too high? we got nothing from that time after time.
We just started the new season. They have to learn everything from scratch again.
Sorry, we have stupid players who don't remember things. They started driving BMW too.
Glory Hunter
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Last Scout schreef: 28 jul 2018, 09:15 Ik denk dat zelfs Rotariu te laat is aangetrokken voor de EL inschrijving.
Buiten dat het niet nodig zou zijn, - we zijn na donderdag gewoon klaar in Europa -, heeft deze speler nog geen minuut in een wedstrijd gespeeld dit nieuwe seizoen. Ik kon vandaag helaas niet naar de training, maar ik vraag me zelfs af of hij al bij de teamtraining aanwezig is.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Last Scout schreef: 28 jul 2018, 09:15 Ik denk dat zelfs Rotariu te laat is aangetrokken voor de EL inschrijving.
Rotariu staat wel op de lijst van de UEFA: https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/s ... 327/squad/

In de voorrondes mag je zelfs nog nieuwe spelers aanmelden de dag voor de heenwedstrijd van een ronde. Zonde dat Johnsen niet 2 dagen eerder aangetrokken is. Dan had hij nog mee kunnen doen in de return tegen Kairat.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Roadman schreef: 28 jul 2018, 10:14 Buiten dat het niet nodig zou zijn, - we zijn na donderdag gewoon klaar in Europa -, heeft deze speler nog geen minuut in een wedstrijd gespeeld dit nieuwe seizoen. Ik kon vandaag helaas niet naar de training, maar ik vraag me zelfs af of hij al bij de teamtraining aanwezig is.
Geest van Dirk is erg stil de laatste tijd, maar die gaat naar elke training. Die weet alles.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Dank zij de uitstekende beveiliging is er niks mis gegaan. Met de 15 uitsupporters. Geen rellen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Hey. Geen groots onthaal ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 27 jul 2018, 11:00 Het gaat niet zo zeer over kwaliteit bij die jongens, maar over het type speler. wat snap je daar niet aan?
Hoedemakers en Sedlacek zitten dichter bij Koopmeiners en Midtsjo qua spel en inhoud dan Seuntjens.
In de speelstijl die AZ hanteert kun je dus op dezelfde manier door zelfs als je een mindere speler in dezelfde rol hebt.
Waar het fout gaat is als je even kort door de bocht Seuntjens: een technicus. op de plek van Koopmeiners: een bikkelaar zet. Seuntjens past niet in de dynamiek.

Om het nog duidelijker voor je te maken : je zet Svensson of Bizot toch ook niet in de spits?
Rustig aan chef, dan moet je dat gewoon duidelijk neerzetten in je eerste post. En inderdaad, Seuntjens is een heel ander type dan Koopmeiners, maar dan nog blijf je op het punt zitten of de andere jongens, in dit geval Hoedemakers, al klaar zijn voor zo'n wedstrijd. Dat was namelijk qua type speler het alternatief voor Koopmeiners. Ik denk van niet, maar goed dat kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen als iemand 90 minuten op de bank heeft gezeten. De technische staf zal daar echt wel naar hebben gekeken deze voorbereiding. Sedlacek vind ik trouwens een heel ander type als ik dat zo even kan inschatten op basis van die oefenpot op de Fandag. Dat is op het oog veel meer een passer en mist het nodige fysiek dat Koopmeiners wel heeft.
Plaats reactie