Olympique Lyonnais-AZ (do 23 feb, 21.05u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Jossiek schreef:Ik zit tijdens deze westrijd in Oostenrijk, ik heb wel een abonnement bij Fox maar dit kan je in het buitenland niet gebruiken. Ook via de ipad app werkt fox niet, dus heb ik een probleem. Iemand nog een tip wat ik kan doen om de wedstrijd toch te kunnen zien?
Dit werkt vaak ook wel: http://livetv.sx/ Zoek een goede adblocker en het moet goed komen.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

MO7 schreef:Nog een maand om te ontdekken wat een VPN is. Dan kun je gewoon Nederlandse tv kijken.
Bedankt, ik zit nu wat te lezen over VPN daar kom ik wel uit, goeie tip!
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
BaHo
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2014, 06:34
Locatie: Elten, Duitsland

Vlieg vanuit Düsseldorf naar Lyon. Vanaf de luchthaven in Lyon met de sneltram naar het centrum in slechts een half uurtje. Hotel in het oude centrum....ondanks de uitslag van gisteren toch heel veel zin in!! Kan iemand aangeven of er een plek is waar AZ supporters verzamelen op de wedstrijddag?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Met het oog op de halve finale in de beker tegen Cambuur wil ik voorstellen de belangrijke spelers te sparen en grotendeels Jong-AZ te sturen. Dan maar met 8-0 op de kloten krijgen, lekker belangrijk; ik wil die KNVB-BEKER winnen !!!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

BaHo schreef:Vlieg vanuit Düsseldorf naar Lyon. Vanaf de luchthaven in Lyon met de sneltram naar het centrum in slechts een half uurtje. Hotel in het oude centrum....ondanks de uitslag van gisteren toch heel veel zin in!! Kan iemand aangeven of er een plek is waar AZ supporters verzamelen op de wedstrijddag?
In het oude centrum zitten 3 Ierse Pubs vlak bij elkaar (Kelly's Pub, 12 Quai Romain Rolland; James Joyce, 68 Rue Saint-Jean & The Saint James, 19 Rue Saint-Jean), en bij mooi weer het Place des Terreaux tussen de 2 rivieren in. Dus als je even rondloopt zal je vast wel mede-supporters vinden.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wat een onzin: Boadu, Schendelaar, Wijndal etc. zijn helemaal niet mee naar Lyon afgereisd. We hadden juist hen op moeten stellen. Deze wedstrijd gaat toch nergens meer om.

Deze wedstrijd had in het teken kunnen staan van de jeugdopleiding. Minuten maken op het hoogste niveau.

Wat doen we: gaan we proberen alsnog Lyon uit te schakelen met onze beste spelers, die heel moeten blijven voor de beker (en de competitie).

Zouden we dan tegen PEC wel spelers gaan sparen?
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

pAZcal schreef:Wat een onzin: Boadu, Schendelaar, Wijndal etc. zijn helemaal niet mee naar Lyon afgereisd. We hadden juist hen op moeten stellen. Deze wedstrijd gaat toch nergens meer om.

Deze wedstrijd had in het teken kunnen staan van de jeugdopleiding. Minuten maken op het hoogste niveau.

Wat doen we: gaan we proberen alsnog Lyon uit te schakelen met onze beste spelers, die heel moeten blijven voor de beker (en de competitie).

Zouden we dan tegen PEC wel spelers gaan sparen?
Eens. Of we al die jeugdspelers op hadden moeten stellen weet ik niet, maar een elftal vol reserves zoals Advocaat dat een paar jaar geleden deed tegen PAOK had in mijn ogen verstandig geweest met de belangrijkere wedstrijden in het vooruitzicht.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Als Advocaat als voorbeeld wordt genoemd van het brengen van jeugd voor je trainer, dan weet je dat je trainer niet echt sterk is in het brengen van jeugd.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Volgens Brom wordt er niemand gespaard.
Ik vrees dus een half uitgebluste ploeg tegen PEC op het veld aan te treffen Zondag.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Vorig jaar is er hard gewerkt om Europees voetbal te halen en afgelopen najaar zijn er (buiten Zenit) wedstrijden tegen minder aansprekende teams gespeeld om hier te komen. Dan gun je ze nu toch wel een fijne wedstrijd in het stadion van Lyon?
we can come an end
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Volgens mij denkt Brom warempel nog dat ie kan winnen.
http://www.nu.nl/voetbal/4489707/AZ-aas ... -lyon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Een praatje voor het publiek natuurlijk; voor alle belanghebbenden moet die indruk gewekt worden. Intern zal het wel iets zijn van 'de wereld laten zien dat we goed kunnen voetballen'.
Laatst gewijzigd door differentcook op 22 feb 2017, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef:Een praatje voor het publiek natuurlijk; voor alle belanghebbenden moet die indruk gewekt worden.
Met realisme heeft het inderdaad. weinig van doen. :lol:
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Perry schreef:Eens. Of we al die jeugdspelers op hadden moeten stellen weet ik niet, maar een elftal vol reserves zoals Advocaat dat een paar jaar geleden deed tegen PAOK had in mijn ogen verstandig geweest met de belangrijkere wedstrijden in het vooruitzicht.
Totaal oneens. Toen waren we namelijk al als eerste geplaatst in de groep en deed die laatste wedstrijd er in die zin niet meer toe. Nu ga je geen Jong AZ opstellen om even 5-0 ros te krijgen. Denk ook even aan de wedstrijdpremie en de punten die we ook nog voor Nederland kunnen winnen.

Vlaar opstellen zou ik trouwens een slechte keuze vinden. De man heeft drie maanden niet gespeeld en elke andere speler moet eerst ritme opdoen bij Jong AZ. Waarom geldt dat niet voor een blessuregevoelige speler als Vlaar? Om die meteen in een loodzware Europa League wedstrijd voor de leeuwen te gooien lijkt me niet verstandig. Bouw het lekker rustig op, zeker bij Vlaar.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef:Vlaar opstellen zou ik trouwens een slechte keuze vinden. De man heeft drie maanden niet gespeeld en elke andere speler moet eerst ritme opdoen bij Jong AZ. Waarom geldt dat niet voor een blessuregevoelige speler als Vlaar? Om die meteen in een loodzware Europa League wedstrijd voor de leeuwen te gooien lijkt me niet verstandig. Bouw het lekker rustig op, zeker bij Vlaar.
Vlaar, in redelijke vorm, zou wel goed helpen om de helft van het probleem van de heenwedstrijd op te lossen.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: Vlaar, in redelijke vorm, zou wel goed helpen om de helft van het probleem van de heenwedstrijd op te lossen.
Twee goals?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

allicht :)
tegengoals vielen te makkelijk en afmaken was niet koelbloedig en scherp.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef:allicht :)
tegengoals vielen te makkelijk en afmaken was niet koelbloedig en scherp.
Zouden we met Vlaar ook beter gaan afmaken? :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ik had hem bedacht voor de andere helft van het probleem.
we can come an end
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ 4 Life schreef:Totaal oneens. Toen waren we namelijk al als eerste geplaatst in de groep en deed die laatste wedstrijd er in die zin niet meer toe. Nu ga je geen Jong AZ opstellen om even 5-0 ros te krijgen. Denk ook even aan de wedstrijdpremie en de punten die we ook nog voor Nederland kunnen winnen.
De wedstrijd toen had ook zijn wedstrijdpremie en punten voor het Nederlands voetbal, dus dat hoeft geen reden te zijn. Verder speel je net als toen een wedstrijd die er niet meer toe doet, tenzij je in wonderen gelooft natuurlijk :wink:
Zoals ik ook al benoemde lijkt het ook mij niet verstandig om een Jong AZ op te stellen, maar wel te rouleren waar het kan. Haps speelt al een paar wedstrijden ongelukkig, geef hem een wedstrijdje rust. Zet Friday in de spits en van Overeem op het middenveld. En inderdaad lijkt het mij onverstandig om met Vlaar te spelen. Hetzelfde geldt voor Jahanbakhsh die al weken met moeite de 90 minuten volmaakt en niet voor niets ontbrak afgelopen zondag.
Plaats reactie