AZ-FC Zenit (do 8 dec, 19.00u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het enige talent van Dos Santos is dat hij werkelijk iedereen zich af laat vragen waarom hij in godsnaam nog speeltijd krijgt. Meneer was gisteren zelfs nog te beroerd om hinderlijk in de weg te lopen. In tegenstelling tot Tankovic, die prima verdedigend werk leverde.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ging om vijf voor half zes van huis(nabij Haarlem) en was kwart over zeven in het stadion. Een slecht voorteken, dacht ik, bijgelovig als ik ben. Maar wat een pot, wat een inzet, wat een combinaties af en toe. Wat kan die Tankovic toch veel. Luckassen deed Vlaar vergeten. Seuntjes bracht rust op het middenveld. Geweldig gedaan AZ, bedankt. En als beloning weer eeen tripje naar het buitenland. =D> =D>
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MO7 schreef:Tankovic, die prima verdedigend werk leverde.
Behalve bij de 2-1 dan...

Ik ben in de tijd van Van Nistelrooij en Sneijder een keer bij Real geweest. Toen mocht Drenthe invallen en dat paste totaal niet bij het toneel en niveau van de wedstrijd. Ik had gisteren hetzelfde gevoel bij Dos Santos.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef:Behalve bij de 2-1 dan...

Ik ben in de tijd van Van Nistelrooij en Sneijder een keer bij Real geweest. Toen mocht Drenthe invallen en dat paste totaal niet bij het toneel en niveau van de wedstrijd. Ik had gisteren hetzelfde gevoel bij Dos Santos.
Op de linkerkant stond meestal geen middenvelder. Soms Rienstra, maar meestal moesten achterin Wuytens en Haps de Russen opvangen. Tankovic hielp wel, maar is natuurlijk geen (controlerende) middenvelder.

Hetgeen jij beschrijft over Dos Santos deel ik volledig. Wat een verschil in voetbalvaardigheid met Tankovic op dit moment. Vorig seizoen vond ik hem soms nog wel wat met een enkele keer opvallend goede acties. Gisteren stond ie verdwaasd op het veld leek het wel. Deed niks of deed niks goed! Je verwacht dat ie met zijn snelheid de Russen het lastig kan maken, maar als ie rent is ie zomaar weer de bal kwijt.

Van Overeem viel ook onrustig in en Jahanbakshk eigenlijk ook. Die gasten willen zich overmatig bewijzen en verliezen dan de rust en het overzicht. Van Overeem trapte op het eind de ballen wild weg. Jahanbakshk en een ander namen in de extra tijd een hoekschop heel snel, terwijl ze natuurlijk alle tijd moeten nemen. Dan gaat ie ook nog gehaast zelf op doel schieten. Dus wij de bal weer kwijt en Zenit kon weer gaan aanvallen. Wie brengt die gasten wat verstand bij in die laatste minuten als de ploeg toch al onder druk staat?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ForzAZ schreef:Wie brengt die gasten wat verstand bij in die laatste minuten als de ploeg toch al onder druk staat?
Normaal gesproken is dat een taak van de technische staf. Zij horen dat ook voor een wedstrijd te doen. Na een wedstrijd is zinloos, tenzij het voor een volgende wedstrijd is, wat bijna altijd is. Als ze het maar doen.
Glory Hunter
Plaats reactie