Maccabi Tel Aviv FC-AZ (do 3 nov, 20.00u (Isr)/19.00u (Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

differentcook schreef:Ik heb helaas maar een klein stukje van deze wedstrijd (in de eerste helft) kunnen zien, maar het viel me op dat er wat anders dan recentelijk werd gespeeld. Het leek erop of dat de focus op solide verdedigen lag en aanvallen een bonus was. Het lijkt me goed daarop terug te grijpen zolang de aanval niet je van het is.
In wedstrijden die je MOET winnen is dat natuurlijk geen optie. Als je met 3 verdedigende middenvelders begint weet je bijna zeker dat aanvallen niet veel wordt.

Zondag zo beginnen, en het is met de rust al 0-3.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Langedijk schreef:2 overwinningen en zelfs 4 punten kunnen genoeg zijn.
Het kan ook zeer zeker nog alleen moet je wel vanaf te zijlijn toekijken wat Tel Aviv gaat doen.
Door uit te winnen bij Dundalk komt AZ in ieder geval met een punt boven de Ieren.
En Tel Aviv moeten dus of tegen Zenit of tegen Dundalk verliezen of beide gelijk spelen waarbij AZ ook thuis tegen Zenit een overwinning eruit moet slepen (gelukkig hebben we dan over deze beide wedstrijden weer de beschikking over Jahanbakhsh die het feitelijk voor AZ moet doen).
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: :cry: :cry: :cry:
Wat voor universum leeft die man? Star Trek Deep Space Nine? Genoten? Spektakelstuk 1e klas? Vrede mee hebben? Ik ben godverdomme pissed dat we niet eens hebben kunnen scoren, hoezo vrede mee hebben?
Kijk dat is nou precies een goed voorbeeld van iemand zonder winners-mentaliteit.
Hoe kan je hier nou vrede mee hebben? Je moet die gasten verrot schelden, al in de spelerstunnel, in plaats van een armpje om ze heen doen, een aai over de bol geven " goed gedaan jochie". De softe-John-aanpak werkt niet meer, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Puntje-van-je-stoel-wedstrijd...... Nou, ik weet wel zo ongeveer wat ik de komende weken mag verwachten. Dat wordt een snurken-op-de-bank periode.

Vuilnisman, mag deze zak ook mee...........
Die man is dronken joh. Eerste helft lekker met drie defensieve middenvelder starten, waarbij je blij mag zijn dat je niet met rust al op een onoverbrugbare afstand stond. En 2-0 noem ik onoverbrugbaar met onze aanvallende 'kwaliteiten'. Na rust was het inderdaad leuk en had je kunnen winnen. Dat was echter pas na de aanvallende wissels. Evenals afgelopen zondag trouwens, toen werd het ook pas leuk na de aanvallende wissels.
Plaats reactie