Maccabi Tel Aviv FC-AZ (do 3 nov, 20.00u (Isr)/19.00u (Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Klaar. Stoppen met dat Europese gedoe. We hebben daar niks te zoeken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Roemloos ten onder in Europa. Als je moet winnen was dat niet af te lezen aan de eerste helft. Zoals er aan de tweede helft begonnen werd had je al veel eerder moeten beginnen. Dos Santos weet het weer eens te verkloten.
.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat een ergernis zeg. Vrije trap in de 91e minuut en dan mag degene met de slechtste trap hem weer nemen. Friday en García die bij mijn amateurclub op de tribune zouden zitten. Een Rienstra waar je werkelijk niets aan hebt terwijl Van Overeem op de bank moet blijven. Weghorst weer om te janken, Johansson en Rochet idem dito. Wat een ergernis #-o
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hoef ik tenminste ook niet in de regen naar de laatste thuiswedstrijd, die we toch 0-5 verliezen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

2 overwinningen en zelfs 4 punten kunnen genoeg zijn. Maar de 5 aanvallers die ik vandaag weer in actie heb gezien zijn stuk voor stuk om te janken. Lekker ingekocht hoor van die 30 miljoen!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef:2 overwinningen en zelfs 4 punten kunnen genoeg zijn. Maar de 5 aanvallers die ik vandaag weer in actie heb gezien zijn stuk voor stuk om te janken. Lekker ingekocht hoor van die 30 miljoen!
Wat heeft Mühren niet goed gedaan in die 25 min.?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Azzaandijk schreef: Ik ben nu al bang voor de reactie van van den Brom, namelijk dat we een goede tweede helft hebben gespeeld en daarop kunnen bouwen.
Tweede helft werd er goed gespeeld. Daarop kan gebouwd worden voor zondag.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

We zijn nog zoekende dat we weer goed voetbal vinden. Zo'n gelijkspel neem je mee en is een bevestiging van de stijgende lijn. ofzo. gelul.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef:Wat heeft Mühren niet goed gedaan in die 25 min.?
Ik telde Bel Hassani mee als aanvaller omdat hij rechtsbuiten stond. Muhren was niet slecht maar had wel moeten scoren. En het blijft een beperkte spits.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: Lekker ingekocht hoor van die 30 miljoen!
Die staan nog op de bank hoor.

Er is geen serieuze cent uitgegeven.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Door het experiment "Luckassen op het middenveld" mag trouwens ook een dikke streep. Wat een gruwel als hij in die positie aan de bal komt. Niet om aan te zien. En verdedigend was het de eerste helft ook afschuwelijk.

Zonde van zo'n talent.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef:Weinig tot niets positiefs gezien. Gadverdamme.
Dat wordt zondag ook een vreselijke pot, want ajax kan er ook geen hout van.
:?

In de huidige verhoudingen mag je blij zijn als het niet een enorme afstraffing wordt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Antti Opdam schreef:Door het experiment "Luckassen op het middenveld" mag trouwens ook een dikke streep. Wat een gruwel als hij in die positie aan de bal komt. Niet om aan te zien. En verdedigend was het de eerste helft ook afschuwelijk.

Zonde van zo'n talent.
Van mij mag hij naast Vlaar. Van Eijden vind ik helemaal niet zo goed.
Het enige goede van Van Eijden vind ik zijn persoonlijkheid. Hij is een normaal mens. Zie je niet vaak meer in de voetbalwereld.

Normaal in het leven staan... dat dat ooit nog eens iets noemenswaardigs zou worden, wie had dat ooit gedacht?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef: Van Eijden vind ik helemaal niet zo goed.
Wie wel?

Ook dat was na drie wedstrijden wel te zien. Er zijn in en rond Alkmaar twee mensen die Van Eijden geschikt acht(t)en: Huiberts en Van den Brom.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Lees net op VI de reactie van onze trainer:
"Ik heb genoten. Het was een spektakelstuk eerste klas, jammer dat de wedstrijd afgefloten werd . We hebben er alles aan gedaan om te winnen. Als het dan niet lukt kun je daar ook vrede mee hebben. Hoe moeilijk dat ook is. Het was een puntje-van-je-stoel-wedstrijd, dus dat was geweldig"

:cry: :cry: :cry:
Wat voor universum leeft die man? Star Trek Deep Space Nine? Genoten? Spektakelstuk 1e klas? Vrede mee hebben? Ik ben godverdomme pissed dat we niet eens hebben kunnen scoren, hoezo vrede mee hebben?
Kijk dat is nou precies een goed voorbeeld van iemand zonder winners-mentaliteit.
Hoe kan je hier nou vrede mee hebben? Je moet die gasten verrot schelden, al in de spelerstunnel, in plaats van een armpje om ze heen doen, een aai over de bol geven " goed gedaan jochie". De softe-John-aanpak werkt niet meer, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Puntje-van-je-stoel-wedstrijd...... Nou, ik weet wel zo ongeveer wat ik de komende weken mag verwachten. Dat wordt een snurken-op-de-bank periode.

Vuilnisman, mag deze zak ook mee...........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hij prijst de inzet van de spelers. Verder vond hij de wedstrijd spannend. Hij durft het net niet attractief te noemen.

Hij zit op z'n happy planet om de moed erin te houden.

AZ heeft met Vlaar en van Eijden in de verdediging de nul gehouden. Eigenlijk maakten de spelers van AZ zelf het Rochet onnodig moeilijk met teveel terugspeelballen op het hobbelige veld.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Bij het interview met Van den Brom op AZ.nl zit ook ondertiteling. Dat zal wel vanwege de vertaalslag zijn. Een stukje kwaliteitsinjectie ofzo.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Van den Brom begrijpt ook niet zo goed waarom de spelers zo vaak op Rochet terugspelen.

Ze maken het zichzelf wel moeilijk zo.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik heb helaas maar een klein stukje van deze wedstrijd (in de eerste helft) kunnen zien, maar het viel me op dat er wat anders dan recentelijk werd gespeeld. Het leek erop of dat de focus op solide verdedigen lag en aanvallen een bonus was. Het lijkt me goed daarop terug te grijpen zolang de aanval niet je van het is.
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik hou van de commentaren van az67 op de fanpage.
En nu, na een klein 2 maanden tijd, zitten we dus met, op zen oud Hollands, kut met peren.
Het was kut met peren. haha. Van den Brom heeft genoten. "Helaas pindakaas".
Glory Hunter
Plaats reactie