AZ-Maccabi Tel Aviv FC (do 20 okt, 21.05u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

1 minuut gespeeld in de 2e helft, Muhren buitenspel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

YES Til
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

En Dundalk staat gewoon voor tegen Zenit. We liggen er uit.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef:En Dundalk staat gewoon voor tegen Zenit. We liggen er uit.
is alweer gelijk zowel in Alkmaar als in Ierland
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ja, je moet wel verdedigen ... knudde (ik geef het op)
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Van Eijden staat te prutsen. Waarom is Medunjanin nooit wat geworden bij AZ? Speelt weer prima. Vroeger was ik daar ook al fan van. Nu lijkt hij wat completer geworden te zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef:Van Eijden staat te prutsen. Waarom is Medunjanin nooit wat geworden bij AZ? Speelt weer prima. Vroeger was ik daar ook al fan van. Nu lijkt hij wat completer geworden te zijn.
Had ook veel concurrentie in zijn tijd bij AZ
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dank u Earnest Stewart voor Janssen en Vlaar
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zenit lijkt te winnen van Dundalk.
AZ moet nog winnen van Dundalk en Maccabi en dan staat het alweer aardig ;-)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Met dit slechte materiaal heb je een goede trainer nodig. Hoe zijn we in godesnaam aan figuren als García en Friday gekomen? Waarom moet ik nog steeds naar een rechtsback kijken die niet kan verdedigen? Waarom krijgt Bel Hassani die bal niet van de grond? Waarom mag Rienstra weer opdraven? Allemaal vragen...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zelfs het interview na afloop is bar slecht
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef:Met dit slechte materiaal heb je een goede trainer nodig. Hoe zijn we in godesnaam aan figuren als García en Friday gekomen? Waarom moet ik nog steeds naar een rechtsback kijken die niet kan verdedigen? Waarom krijgt Bel Hassani die bal niet van de grond? Waarom mag Rienstra weer opdraven? Allemaal vragen...
Bel Hassani krijgt de bal alleen van de grond als hij over het doel schiet. Stommerd.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wat een schandalige vertoning, wat een slappe mentaliteit. Dit AZ stelt echt geen reet voor zonder Vlaar en Jahankhbaksh (en Luckassen en Haps). Ik heb gewoon mijn excuses aangeboden voor het weggeven van mijn kaartje aan iemand die voor het eerst naar AZ is gegaan. En deze waardeloze spelopvatting, waardeloze tactiek en treurig schouwspel moeten we al 3 seizoenen aangluren. Janssen en een opgeleefde Henriksen konden vorig seizoenshelft te veel verbloemen. Grote woorden van onze twee directeuren, maar met Brom win je geen oorlog. Ik ben het spuugzat.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Je mag blij zijn dat je verliest, want anders denkt iedereen dat het wel weer meevalt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef:Je mag blij zijn dat je verliest, want anders denkt iedereen dat het wel weer meevalt.
Heb je Van Eijden na afloop gehoord? Hij het over 'bij vlagen' en nog een hoop van dat soort uitdrukkingen.
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: Heb je Van Eijden na afloop gehoord? Hij het over 'bij vlagen' en nog een hoop van dat soort uitdrukkingen.
Ja. Van Eijden die lucht zat te dekken bij de 1-2 terwijl vooral hin in had moeten stappen. Die zeker drie keer bij het opbouwen de bal in de voeten van de tegenstander speelde. Waarom droeg hij de aanvoerdersband?
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: Heb je Van Eijden na afloop gehoord? Hij het over 'bij vlagen' en nog een hoop van dat soort uitdrukkingen.
Na twee zinnen haakte ik af. Ik (h)erken hem niet als leider en neem zijn mening niet serieus. Hij is geen autoriteit en mag blij zijn als hij volgend jaar rond deze tijd nog bij de club zit.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Er is maar 1 schuldige: vd. Brom! Hij krijgt deze groep niet aan het voetballen, wacht en aarzelt, totaal verkeerde opstelling tegen deze tegenstander en voert werkelijk de meest slechte wissels uit die je kunt bedenken. exit.
pieter1
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2004, 18:10
Locatie: Castricum

Wat is dit SLECHT ! er is maar 1 man verantwoordelijke John van der Brom EXIT.
En niet alleen op deze wedstrijd, hij blijft de boel maar door elkaar gooien, en lult als een een kip zonder kop...
AZ forever ajax never
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Aangezien het altijd zo makkelijk is om altijd alleen maar de slechte dingen op te noemen, ga ik dat ook gewoon doen.
De corners van Bel Hasani, de passiviteit van Friday, de traagheid van Rochet, het opgeven na 85 minuten, de wissels van Van den Brom, allemaal kut.
Plaats reactie