FC Zenit-AZ (do 29 sep, 22.05u (Rus) / 21.05u(Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

We hebben wel de grootste nederlaag van deze groepsfase ronde gewonnen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ondertussen staat Dundalk 1-0 voor tegen Maccabi.
Dus moeten we tegen Maccabi minimaal vier punten halen en uit van Dundalk winnen om nog een kans te maken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZraamklA schreef:It is hard to be an AZ fan...
Damn it feels good to be a gangsta.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: Welk aansprekend resultaat is er dan gehaald ?

Misschien Utrecht uit.

Tegen Heerenveen en GA Eagles was het natuurlijk ook al idioot. Van Willem II, NEC en Zwolle mag je wel gewoon winnen ...
Je hebt gelijk.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hopelijk hebben ze wel van deze wedstrijd geleerd. Zodat ze daar in de toekomst wat aan hebben zeg maar.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Toch wel een prestatie om je voor te schamen als supporter van AZAlkmaar.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Gelukkig ...... Joris en Ben hebben hun Zenith shirt. Daar wil je toch de rest van je leven naar kijken. Heerlijk.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Treurige vertoning. Verlies had ik ingecalculeerd, mag ook. Alleen niet op deze manier. Geen durf, geen inzet, geen plan. We stonden erbij en liepen achter Zenit aan. Totaal geen agressie in het spel. Als je zo'n behoudende tactiek hebt moet je wel continu kort op de man zitten. Wij lopen telkens op 3 meter te dekken.

Iedereen speelde zwaar ondermaats vandaag. Maar waar ik me ontzettend aan irriteer is Friday. Die zet echt geen stap teveel. Hij doet soms net alsof hij jaagt/druk zet, maar doet dat nooit met overtuiging. Meer voor de vorm. Daarnaast vind ik het bijzonder dat iemand met zijn postuur bijna geen duel wint. Voorlopig niet meer opstellen aub. Geef Weghorst maar de kans, werkt harder en wint meer duels. Zonde dat hij uitviel. Alleen waarom dan Seuntjes... Nog amper meegedaan en nog minder laten zien. Hoe kan je die inbrengen?!
Lewis heeft trouwens ook niet laten zien de oplossing voor Johansson te zijn. Volgende keer Luckassen op de rechtsback graag bij afwezigheid Johansson.

Verder is Zenit gewoon slimmer, sterker, feller, vaardiger en meer ervaren. Geen moment een wedstrijd geweest. Al zie ik Zenit ook gewoon alle wedstrijden winnen in deze poule. Kan onze mazzel zijn dat ze de laatste wedstrijd zeer waarschijnlijk al eerste in de poule zijn. Speel je tegen een B-elftal. Thuis tegen Maccabi moet je winnen, anders ben je klaar.
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Deze nederlaag heeft met de winst van Dundalk mogelijk grote gevolgen. Ons doelsaldo is naar de knoppen. We moeten de volgende 2 wedstrijden winnen, anders speel je niet meer mee.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11141
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Meer kun je van dit AZ niet verwachten. Dramatische voorhoede, zwakke rechtsback, droevige keeper, 0 komma 0 creativiteit op het middenveld en een tactisch onbeholpen trainer. Benieuwd naar zijn motivatie voor dit absurde strijdplan. Nog een geluk dat Dundalk wint zodat je een theoretische kans houdt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Morgenochtend gezamenlijk ontbijten. En alle stoelen de avond ervoor met slingers versieren.

Eens kijken of er zich iemand af gaat vragen of er wat te vieren valt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Als ik een AZ-speler zou zijn, zou ik nu ergens in een hoekje waar niemand me ziet 15 minuten gaan zitten huilen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11141
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef:Als ik een AZ-speler zou zijn, zou ik nu ergens in een hoekje waar niemand me ziet 15 minuten gaan zitten huilen.
Dat laten ze aan ons over. Zelf hebben ze weer een mooie stedentrip gehad met een hinderlijke onderbreking van 90 minuten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Een transfer naar Barcelona of de Premier League zit er even niet in voor ze. Nu zijn ze weer druk om de klap te boven te komen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Het is geen uitzondering, dit seizoen, dat we dramatisch spelen. Na de 1-0 tegen Willem II kwamen we niet meer in het stuk voor. Laatste half uur tegen Go Ahead idem dito. Net als vandaag, alle duels verliezen, geen agressie, geen overtuiging, niets creëren en alles direct inleveren. Op die manier ga je van een fris van de lever spelend Sparta ook kansloos verliezen.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef:Hopelijk hebben ze wel van deze wedstrijd geleerd. Zodat ze daar in de toekomst wat aan hebben zeg maar.
Of zoiets.Niet dus.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZA'dam schreef:Het is geen uitzondering, dit seizoen, dat we dramatisch spelen. Na de 1-0 tegen Willem II kwamen we niet meer in het stuk voor. Laatste half uur tegen Go Ahead idem dito. Net als vandaag, alle duels verliezen, geen agressie, geen overtuiging, niets creëren en alles direct inleveren. Op die manier ga je van een fris van de lever spelend Sparta ook kansloos verliezen.
Voor agressie en overtuiging moet je niet bij AZ zijn. Het moet allemaal
met mooi voetbal en techniek worden opgelost. Watjesvoetbal.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Het was een genante 2e helft :oops:
Met deze voorhoede, zonder Jahanbakhsh, wordt het een lastig verhaal. Als je dan ook Bel Hassani gewoon op de bank zet wordt het voorin nog lastiger. Verliezen mag maar zoals gisteren is het wel heel treurig.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZraamklA schreef:Deze nederlaag heeft met de winst van Dundalk mogelijk grote gevolgen. Ons doelsaldo is naar de knoppen. We moeten de volgende 2 wedstrijden winnen, anders speel je niet meer mee.
Wat dat betreft geldt gelukkig wel eerst het onderlinge resultaat bij een gelijk aantal punten. Maar dan moet je natuurlijk niet 2x dezelfde uitslag krijgen tegen Maccabi Tel Aviv en/of 1-1 spelen in Dublin.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Helemaal voor Jan Lul naar Rusland geweest.
Glory Hunter
Plaats reactie