FC Zenit-AZ (do 29 sep, 22.05u (Rus) / 21.05u(Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Volgens mij heeft AZ nog alle kansen om te overwinteren door de nederlaag van tel Aviv (die puntloos onderaan staat) en dus alles in eigen hand heeft door de thuis wedstrijden te winnen en tegen Dundalk uit toe te slaan.
Het kan zich dus nog uit bij Tel Aviv een nederlaag permitteren en mogelijk zelfs nog thuis tegen Zenit (als die alles wint) om door te komen als tweedes in de poule. Moet gewoon een haalbare kaart zijn of dat Dundalk moet gaan verrassen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze eindstand is inderdaad helemaal niet ondenkbaar:

Zenit 6-18
AZ 6-6
Dundalk 6-5
Tel Aviv 6-4
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Sebaztian
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jun 2013, 14:15

Ach ja, het niveau van AZ is gewoon vrij laag vergeleken met dat van Zenit. In de Nederlandse competitive kunnen we nog redelijk mee, ook al gaan we daar soms ook pijnlijk onderuit. Het niveau van het Nederlands voetbal is gewoon heel zwak. We hebben niks meer te zoeken in Europa en dat zie ik niet snel veranderen zeker niet met de nieuwe regels straks. We doen niet meer mee.
Dirk ga eens werken slappe
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Sebaztian schreef:Ach ja, het niveau van AZ is gewoon vrij laag vergeleken met dat van Zenit. In de Nederlandse competitive kunnen we nog redelijk mee, ook al gaan we daar soms ook pijnlijk onderuit. Het niveau van het Nederlands voetbal is gewoon heel zwak. We hebben niks meer te zoeken in Europa en dat zie ik niet snel veranderen zeker niet met de nieuwe regels straks. We doen niet meer mee.
Tuurlijk was AZ geen partij tegen Zenit (dat zouden ajax, feijenoord en psv ook niet zijn) maar neemt niet weg zoals ik reeds boven heb aangehaald dat het nog steeds een grote kans heeft zelfs met een mogelijke uit nederlaag tegen Tel-Aviv en een thuisnederlaag tegen Zenit dat het gaat overwinteren.
Dat we door komen is alleen al goed voor de status binnen de eredivisie en of we Europees iets te zeggen hebben tja..
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Sebaztian
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jun 2013, 14:15

Ik draai liever bovenin mee in een spannende competitie dan naar Rusland te reizen om daar vervolgens totaal voor lul te worden gezet. Begrijp me niet verkeerd als we een team hadden dat mee kon als teams zoals Zenit dan graag, maar wij kunnen niet eens thuis winnen van een Ierse amateur ploeg. Wat voor meerwaarde heeft het dan?
Dirk ga eens werken slappe
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

handelaar schreef:Volgens mij heeft AZ nog alle kansen om te overwinteren door de nederlaag van tel Aviv (die puntloos onderaan staat) en dus alles in eigen hand heeft door de thuis wedstrijden te winnen en tegen Dundalk uit toe te slaan.
Het kan zich dus nog uit bij Tel Aviv een nederlaag permitteren en mogelijk zelfs nog thuis tegen Zenit (als die alles wint) om door te komen als tweedes in de poule. Moet gewoon een haalbare kaart zijn of dat Dundalk moet gaan verrassen.
Nou, dat doen ze al.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef:Nou, dat doen ze al.
Tegen Zenit zal Dundalk wel 2x gaan verliezen lijkt me, maar is zeker niet uitgesloten dat ze in de laatste 2 wedstrijden nog meer punten pakken.
Dus in plaats van een tweestrijd tussen AZ en Maccabi Tel Aviv, is het nu een driestrijd, waarin Dundalk voorlopig een voorsprong heeft.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Als je de wedstrijd nou eens depersonaliseert. Hoe ziet de analyse er dan uit?

Van den Brom heeft aangegeven dat de selectie in orde is. En dat ben ik met hem eens.

Verder heeft hij beweerd dat AZ een stap heeft gemaakt. Dat waag ik te betwijfelen. Ik denk wel dat de selectie sterker is geworden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Jack schreef:Ik denk wel dat de selectie sterker is geworden.
Je weet dat Janssen vertrokken is?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef:Ik denk wel dat de selectie sterker is geworden.
Antti Opdam schreef:Je weet dat Janssen vertrokken is?
Er zijn zo vaak spelers vertrokken. De verkoop van Janssen is toch niks bijzonders ?

Anderen mogen ook gewoon scoren. Weghorst is volgens mij een goede spits. Hij heeft een goede instelling.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Jack schreef:Er zijn zo vaak spelers vertrokken. De verkoop van Janssen is toch niks bijzonders ?
Jawel.

Als je topscorer en beste speler met een transferwaarde van 20 miljoen vertrekt en je haalt twee twijfelaars terug dan word je selectie minder.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef:Er zijn zo vaak spelers vertrokken. De verkoop van Janssen is toch niks bijzonders ?
Antti Opdam schreef:Jawel.

Als je topscorer en beste speler met een transferwaarde van 20 miljoen vertrekt en je haalt twee twijfelaars terug dan word je selectie minder.
Wout Weghorst en Fred Friday zijn geen twijfelaars.

Dat zijn, samen met Mühren, goede aanvallers. AZ heeft de beste aanvallers van de eredivisie.

Trouwens, Van den Brom onderwaardeert Robert Mühren op het schandalige af.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het is eerder de speelstijl die ervoor zorgt dat de aanvallers van AZ niet goed uit de verf komen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Jack schreef:Wout Weghorst en Fred Friday zijn geen twijfelaars.

Dat zijn, samen met Mühren, goede aanvallers. AZ heeft de beste aanvallers van de eredivisie.
:lol: !!!

Ze komen nog eerder in aanmerking voor de slechtste.
Plaats reactie