FK Vojvodina-AZ (do 18 aug, 20.00u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef:Naar verluidt gaat AZ met ongeveer dezelfde tactiek tegen Vojvodina spelen als tegen PSV.

Dit lijkt mij persoonlijk een zeer gevaarlijke tactiek tegen een veel scorende tegenstander. Al eerder heb ik de gedachte geuit dat minimaal een gelijkspel en scoren van belang is om het in Alkmaar in de return succesvol af te maken.

Het verlies tegen PSV is zeker goed bevallen ? Sitting duck tactiek. Albanezen voetbal.
Briljant Jack: minimaal gelijk en scoren! Lijkt me vooral in deze wedstrijd echt belangrijk om te scoren. In andere wedstrijden maakt het niet zoveel uit, maar in specifiek déze wedstrijd zou scoren echt heel fijn zijn.
Is een beetje een "Van den Brommetje".
Van den Brom zelf zei: "Het is van belang dat zij zo min mogelijk scoren en dat wij wat zakelijker zijn in het afmaken en één of misschien meerdere goals kunnen maken. Zij hebben minimaal drie goede vooral Servische spelers lopen en het hele elftal bestaat trouwens uit Serven" :shock:
Wat zijn dat nou voor teksten? Vooral de eerste zin is toch een sjabloon dat je over elke wedstrijd kan leggen?

Ook ik stel voor: laten we zorgen dat zij zo min mogelijk scoren, dat wij er zoveel mogelijk inschoppen!!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou, zo voor de hand liggend is het helemaal niet. Als je een verdedigende tactiek gaat hanteren dan roep je vaak het onheil over jezelf af. Zo ook tegen PSV. Dan kun je dat toeschrijven aan individuele acties, maar in het algemeen ontstaan er vaak één of meerdere situaties die kansrijk zijn voor de tegenstander.

Toen AZ na jaren sukkelen eindelijk weer eens een Europese wedstrijd mochten spelen, was Adriaanse coach.
Hij is het ultieme voorbeeld van een liefhebber van aanvallend en aantrekkelijk voetbal.

PAOK uit werd 3-2 voor AZ. (17-4-2004?)

Onder Van den Brom schat ik niet in dat AZ zomaar een uitwedstrijd wint. En zeker niet met Albanezen voetbal.

Ik hou gewoon niet van een verdedigende instelling omdat het vaak verlies en onaantrekkelijke wedstrijden oplevert. Het geeft ook niet een gevoel van eigen kracht uitgaan.

Mijn inschatting is gewoon dat het voor Van den Brom al een hele klus zal zijn om een gelijkspel te halen. Een overwinning zou ik een enorm succes vinden en misschien wel grensverleggend voor Van den Brom.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ presenteert Europees uittenue

En maar 75 euro. Is niet duur voor die spelers.
Kracht
De HeatGear® technologie in het nieuwe Europees tenue voert zweet snel weg, houdt je koel en geeft je kracht.
Paarse shirts. Kleuren hebben betekenissen toch ? Rood is warm, liefde, bloed, gevaar. Blauw is koel, zakelijk.

Wat is paars ook alweer ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ik ben paars of noem me lila, purple, rood of blauwviolet een lichte of donkere variant het is mij om het even. Ik laat me toch niet vangen en geef mijn geest de ruimte om te inspireren, fantaseren en volledig mezelf te zijn. Ik heb zo mijn eigen wijze en originele manier van doen. Ik ben geestverruimend, heb een waanzinnig voorstellingsvermogen ben als het ware de dope onder de kleuren. Ik neem je mee op verre innerlijke reizen, een ticket of paspoort is niet nodig.

Paars, kleur van verder zien dan je kunt kijken

Ik ben een visionair. Ik kan veel verder zien dan de meeste van ons kunnen kijken. Ik heb mijn idealen en ben een gevoelig en vredelievend type. Ik weet iets heel moois van de wereld te maken en ik vind het dan ook heel fijn er toe te doen. Ik ben een mens met een missie en wil me graag in dienst stellen van de mensheid. Ik vind mensen prachtig en draag ze een warm hart toe liefst open en zonder oordeel. Zelfs als ik dat eigenlijk niet zou moeten doen blijf ik vertrouwen. En mijn vertrouwen heb je, sowieso!

Al die wijsheid, mooie gedachten en originaliteit brengen me weleens van de wijs. Het is niet de meest makkelijke weg en superlastig als mensen soms kijken alsof je van een andere planeet komt. Maar hey, Thats me en ik ben toch niet gek zeker? Wel anders, begaafd en origineel dat dan weer wel. Of noem het gewoon een vooruitziende blik maar niet gek.

Soms ben ik een beetje te veel paars, hoor. Dan zit ik overal bovenop in het bijzonder met mijn mening en mijn perfectionisme en dan blaas ik zoals een echte blaaskaak, dat betaamt huizenhoog van de toren.

Paars, kleur van geloof, hoop en veel liefde

Ik ben paars! Ik zie ver, schop het ver en ben vooral heel veel geloof, hoop en liefde
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ik vind het geheel een mooie combinatie; ziet er strak uit. Conform Europese richtlijnen moet de afmeting van de shirtreclame Europees gezien toch kleiner zijn dan de Nederlandse regelgeving? Is dit zometeen terug te zien in de shop? Shirtsponsoring is leuk, maar vaak te nadrukkelijk aanwezig, subtieler is mooier
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:Nou, zo voor de hand liggend is het helemaal niet. Als je een verdedigende tactiek gaat hanteren dan roep je vaak het onheil over jezelf af. Zo ook tegen PSV. Dan kun je dat toeschrijven aan individuele acties, maar in het algemeen ontstaan er vaak één of meerdere situaties die kansrijk zijn voor de tegenstander.

Toen AZ na jaren sukkelen eindelijk weer eens een Europese wedstrijd mochten spelen, was Adriaanse coach.
Hij is het ultieme voorbeeld van een liefhebber van aanvallend en aantrekkelijk voetbal.

PAOK uit werd 3-2 voor AZ. (17-4-2004?)

Onder Van den Brom schat ik niet in dat AZ zomaar een uitwedstrijd wint. En zeker niet met Albanezen voetbal.

Ik hou gewoon niet van een verdedigende instelling omdat het vaak verlies en onaantrekkelijke wedstrijden oplevert. Het geeft ook niet een gevoel van eigen kracht uitgaan.

Mijn inschatting is gewoon dat het voor Van den Brom al een hele klus zal zijn om een gelijkspel te halen. Een overwinning zou ik een enorm succes vinden en misschien wel grensverleggend voor Van den Brom.
Kan je niet beter supporter van ajax worden? Die hebben Peter Bosz als trainer. Die luistert wel naar je.

NB: PAOK uit was toen een seizoenopener, geen afsluiter in april.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

vriend schreef:Kan je niet beter supporter van ajax worden? Die hebben Peter Bosz als trainer. Die luistert wel naar je.

NB: PAOK uit was toen een seizoenopener, geen afsluiter in april.
Nee joh.. ik zie AZ eerder een Europese prijs winnen dan ajax. Ondanks Van den Brom.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

doc cantoc.png
doc cantoc.png (304.26 KiB) 4916 keer bekeken
Deze opstelling stond kennelijk in een Servische ochtenkrant. Als ik het goed zie dan staat er Doc Cantoc met een soort van Servische letters geschreven. Dat zou dan Dos Santos kunnen zijn. De Z is een 3 en een L is het pi teken. Dan staat er AZ Alkmap.. dat is vast Servisch voor AZ Alkmaar. Hoe krijgen ze die rare letters met het toetsenbord eigenlijk. ♪ Die Grieken hadden ook al van die rare.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou. Ik ben er wel klaar voor. Een potje AZ schijtluizenvoetbal. Misschien dat Friday AZ kan redden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ Twello schreef:Ik ben paars of noem me lila, purple, rood of blauwviolet een lichte of donkere variant het is mij om het even. Ik laat me toch niet vangen en geef mijn geest de ruimte om te inspireren, fantaseren en volledig mezelf te zijn. Ik heb zo mijn eigen wijze en originele manier van doen. Ik ben geestverruimend, heb een waanzinnig voorstellingsvermogen ben als het ware de dope onder de kleuren. Ik neem je mee op verre innerlijke reizen, een ticket of paspoort is niet nodig.

Paars, kleur van verder zien dan je kunt kijken

Ik ben een visionair. Ik kan veel verder zien dan de meeste van ons kunnen kijken. Ik heb mijn idealen en ben een gevoelig en vredelievend type. Ik weet iets heel moois van de wereld te maken en ik vind het dan ook heel fijn er toe te doen. Ik ben een mens met een missie en wil me graag in dienst stellen van de mensheid. Ik vind mensen prachtig en draag ze een warm hart toe liefst open en zonder oordeel. Zelfs als ik dat eigenlijk niet zou moeten doen blijf ik vertrouwen. En mijn vertrouwen heb je, sowieso!

Al die wijsheid, mooie gedachten en originaliteit brengen me weleens van de wijs. Het is niet de meest makkelijke weg en superlastig als mensen soms kijken alsof je van een andere planeet komt. Maar hey, Thats me en ik ben toch niet gek zeker? Wel anders, begaafd en origineel dat dan weer wel. Of noem het gewoon een vooruitziende blik maar niet gek.

Soms ben ik een beetje te veel paars, hoor. Dan zit ik overal bovenop in het bijzonder met mijn mening en mijn perfectionisme en dan blaas ik zoals een echte blaaskaak, dat betaamt huizenhoog van de toren.

Paars, kleur van geloof, hoop en veel liefde

Ik ben paars! Ik zie ver, schop het ver en ben vooral heel veel geloof, hoop en liefde
Voor de rest gaat het wel weer met je ?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik kan best wle goed tegne de spanning. ANtti.. AZ gaat 't toch wel goed doen tcoh?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hatteberg !
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dit ziet er zoveel beter uit, AZ moet haar kleuren veranderen in paars, grijs, oranje zodat dit het thuistenue kan worden!

Het kostuum, met donkerblauw pak/stropdas, lichtblauw overhemd en bruine schoenen is ook mooi trouwens, maar dat voetbalt minder handig.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Resultaat is het belangrijkste maar wat een afschuwelijke combinatie dat tenue :roll:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Vojvodina zet 4 man bij onze doelpuntenmachine Fred Friday.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat een huilebalk van de tegenpartij. Net een BMX-er tegen de baan zien smakken; die loopt met z'n halve fiets naar de meet en start de volgende heat gewoon, zonder dat mieterige gedoe.
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De namen van die Serven eindigen allemaal op "ic".
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

YES
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

GOAAAAALLLL... voorzet Garcia !!!!!!!!!!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

AZ speelt prima. Ondanks het commentaar van die X :---)
Geen gelul, drink een pul!!
Plaats reactie