PAS Giannina FC-AZ (do 4 aug, 20.00u (Gri)/19.00u (Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Voor de supporters die nu in Athene zijn: morgen melden bij ingang 5 ipv ingang 3. We hebben het vak achter het doel. Einde dienstmededeling.

De training van AZ was net als het veld: niet heel best. Weinig balcontrole en weinig schoten tussen de palen. Aan de groepen was niet af te zien wat morgen de opstelling wordt. Desondanks hadden de Grieken in de pub in ieder geval veel vertrouwen in een overwinning van AZ.
Checkers
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 apr 2009, 10:51

Hout 81 schreef:En we zijn met vijf man in Athene aangekomen! Ben benieuwd over de tijd. Het is hier altijd vrij vroeg donker. Wedstrijd lokale tijd: 19.00 uur
Dan ben je lekker vroeg in het stadion. Als ik het goed heb begrepen 20:00 lokale tijd, dus 19:00 Nederlandse tijd.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

[quote="Antti Opdam"
Jack schreef:
Met alles eens.

Al daag ik je uit om posts van me te vinden dat ik er vooraf echt helemaal naast zat.
Niet helemaal in de lijn, maar je hebt je toch wel een hele tijd hard gemaakt voor de komst van Kevin Hofland :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Je jeugdzondes worden je hier echt nooit vergeven ook. :lol: :wink:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De supporters van PAOK gingen met hun rug naar het veld staan in de Arena. Dat begrijp ik niet zo goed. Is dat een nieuwe Griekse grap ofzo ? Dan zien ze toch niks van het spel ? Dat is toch raar ? En ook nog met ontbloot bovenlichaam. Ook zo apart. Kennelijk heeft AZ een normale tegenstander. Ik kan me niet herinneren dat de Gianninanezen dat in het AZ stadion deden.

Waarschijnlijk kan er trouwens toch geen een de wedstrijd vinden. Die is te vaak verplaatst qua plaats en tijd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Jack, ben jij stiekem Sierd de Vos? Ik kan jullie namelijk al jaren niet uit elkaar halen. Jullie hebben ook altijd allebei de behoefte om er zaken bij te halen die er totaal niet toe doen.

El Jack vind ik ook wel goed klinken.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Geen Friday in de verwachte basisopstelling. Het is zijn dag niet.
Glory Hunter
Last Scout

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Jack, ben jij stiekem Sierd de Vos? Ik kan jullie namelijk al jaren niet uit elkaar halen. Jullie hebben ook altijd allebei de behoefte om er zaken bij te halen die er totaal niet toe doen.

El Jack vind ik ook wel goed klinken.
El Jacko dan.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Padre schreef: Niet helemaal in de lijn, maar je hebt je toch wel een hele tijd hard gemaakt voor de komst van Kevin Hofland :lol:
:lol: !!!

Dat is waar. Daar maakte ik de fout door voor een speler te pleiten die ik al een paar jaar niet had zien spelen. Dit was overigens in 2007. Negen jaar geleden. Sindsdien doe ik dat ook niet meer.

Ik heb daarnaast ook nog wel eens gezegd dat Graziano Pellè er nooit meer dan tien in één seizoen zou maken omdat hij niet kan schieten.

En dan zijn er wel een beetje.

:wink:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Padre schreef: Niet helemaal in de lijn, maar je hebt je toch wel een hele tijd hard gemaakt voor de komst van Kevin Hofland :lol:
Antti Opdam schreef: :lol: !!!

Dat is waar. Daar maakte ik de fout door voor een speler te pleiten die ik al een paar jaar niet had zien spelen. Dit was overigens in 2007. Negen jaar geleden. Sindsdien doe ik dat ook niet meer.

Ik heb daarnaast ook nog wel eens gezegd dat Graziano Pellè er nooit meer dan tien in één seizoen zou maken omdat hij niet kan schieten.

En dan zijn er wel een beetje.

:wink:
Misschien neem je te weinig risico's. AZ heeft al lange tijd niks gewonnen, en jij wist alles vantevoren al. Alleen zijn je commentaren kennelijk niet effectief. Alsof je tegen een muur staat te lullen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het is al begonnen.. Speler verliest stuk van oor

Van Eijden mag wel uitkijken met zijn carbon Hannibal masker.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Jack schreef: Alsof je tegen een muur staat te lullen.
Zo voelt dat al jaren. Al zijn er ook momenten geweest dat AZ letterlijk mijn posts overneemt.

Ik besef dat ik het kampioenschap van 2009 ook niet goed voorspeld had. Maar daar heb ik achteraf dan ook een zeer goede uitleg (lees: lulverhaal) voor gegeven.

Ik vind overigens dat AZ de laatste jaren echt een prima en realistisch beleid voert en dus sportief en financieel gezien goed presteert. Dat is echt wel eens anders geweest ...

Natuurlijk zitten er wel eens Rienstraatjes en Rochetjes tussen en is het stadion nog steeds niet bereikbaar, maar het totaalplaatje overziend valt er weinig te klagen.
Hout 81
Steward
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 aug 2007, 14:26
Locatie: Oudorp

Hout 81 schreef:En we zijn met vijf man in Athene aangekomen! Ben benieuwd over de tijd. Het is hier altijd vrij vroeg donker. Wedstrijd lokale tijd: 19.00 uur


Dan ben je lekker vroeg in het stadion. Als ik het goed heb begrepen 20:00 lokale tijd, dus 19:00 Nederlandse tijd.

Klopt helemaal. Ben er wel een uurtje van te voren, maar wedstrijd begint inderdaad 20.00 uur lokale tijd! :mrgreen:
I was there: 1981 kampioen!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Til op de bank ten koste van Seuntjens. Interessant.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dos Santos gaat weer lekker.

We lijken wel ajax.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kut Dos Santos. Kut Rochet. Als we deze niet winnen mag de trainer opzouten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het is natuurlijk wel erg warm daar. Hobbelig veld ook.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kut Dos Santos denk? Je kan nu Johansson de schuld niet geven natuurlijk. :wink:

Van Eijden gaat eerst in de fout en Rochet is daarna weer heerlijk zichzelf. Iedereen die nu nog beweert dat het een goede keeper is of een keeper met potentie verdient een ban.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dramatisch begin. Een compleet schutterende verdediging en een blunderende Rochet. Veel slechte passes in de diepte en Dabney pakt de draad van vorige week weer op.....pfffff
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Dat heen en weer tikken op eigen helft van AZ, daar worden ze helemaal gek van natuurlijk. Sterke tactiek.
Glory Hunter
Plaats reactie