PAS Giannina FC-AZ (do 4 aug, 20.00u (Gri)/19.00u (Ned))

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Volgens mij snappen die Griekse toeschouwers niet dat het na deze wedstrijd afgelopen is.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout

Til erin was geen verslechtering, ook geen verbetering, weet niet of dat positief is van Til of negatief voor wie hij verving.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Til deed het uitstekend. Gedebuteerd in hét AZ !! Gefeliciteerd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef:Goh, nou ja, nu je het zegt. Nee inderdaad, één goede actie maakt de spits..........
Hé, ik had ook nu liever 1 hele wedstrijd Friday gezien om het een beetje te kunnen vergelijken. Toch vond ik Weghorst niet slecht. Het is altijd zwaar kut om tegen zo'n defensief blok te spelen en hij heeft niet veel verkeerd gedaan naar mijn mening. Hij kreeg bij die ene kans in de 2e helft net niet op tijd zijn voet bij de bal omdat zowel de keeper als een verdediger er net op tijd bij zaten. Daar moet je je beeldvorming dan op baseren. En op die assist. En het irritant zijn voor de verdediging van de tegenstander. Bij mij scoort-ie dan een 7. Ik doe niet aan decimalen. Ik vond hem te goed voor een 6.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: Hé, ik had ook nu liever 1 hele wedstrijd Friday gezien om het een beetje te kunnen vergelijken. Toch vond ik Weghorst niet slecht. Het is altijd zwaar kut om tegen zo'n defensief blok te spelen en hij heeft niet veel verkeerd gedaan naar mijn mening. Hij kreeg bij die ene kans in de 2e helft net niet op tijd zijn voet bij de bal omdat zowel de keeper als een verdediger er net op tijd bij zaten. Daar moet je je beeldvorming dan op baseren. En op die assist. En het irritant zijn voor de verdediging van de tegenstander. Bij mij scoort-ie dan een 7. Ik doe niet aan decimalen. Ik vond hem te goed voor een 6.
Als je bedenkt dat hij er in staat als nummer 9, de spitspositie, krijgt ie van mij een 5. Dat is vier punten voor inzet, en eentje voor de pré-assist. Een 7 is echt te veel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Weghorst viel mij ook niet zo tegen, ik had op basis van de reacties op de eerste wedstrijd een soort Muhren of Boymans verwacht. Hij was wat ongelukkig in zijn acties, maar was al redelijk goed in de combinatie en doelgericht op momenten die daar om vroegen. Hij heeft ook een prima schot in de benen. Hij stond de hele wedstrijd tussen minimaal 4 verdedigers, dat maakt het allemaal niet makkelijker.

Ik zie wel potentie.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Nee. Want Van Wolfswinkel wilde helemaal niet naar AZ, dus kan je hem ook niet halen en bovendien: wat heeft hij nou eigenlijk helemaal laten zien de laatste twee, drie jaar? 7 keer gescoord in drie jaar.......Ook weer zo'n zwaar overschatte speler. Maar dat is een andere topic.....
Want jij hebt hem gesproken denk? Het is gewoon een speler als De Jong. Niet goed genoeg voor een grote competitie, ideaal voor de eredivisie. Als hij naar Vitesse wilde dan was AZ zeker niet kansloos geweest. Zeker niet als we ons eerder dan Vitesse hadden gemeld.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Swami schreef:Wolfswinkel zal een iets hoger salaris hebben denk ik
Klopt. De transfersom was echter wel weer iets lager. Netto denk ik dat je ongeveer hetzelfde kwijt zou zijn.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Als je bedenkt dat hij er in staat als nummer 9, de spitspositie, krijgt ie van mij een 5. Dat is vier punten voor inzet, en eentje voor de pré-assist. Een 7 is echt te veel.
We zijn het eens! =D> :wink:
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Als je bedenkt dat hij er in staat als nummer 9, de spitspositie, krijgt ie van mij een 5. Dat is vier punten voor inzet, en eentje voor de pré-assist. Een 7 is echt te veel.
Vanwaar het woord PRE ?
Plaats reactie