AZ-PAS Giannina FC (do 28 jul, 20.45u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik zit naar Fenerbahce-Monaco te kijken en vond direct dat Emenike op Friday lijkt qua spel. Marktwaarde Emenike is ongeveer 9 miljoen. Fysiek sterk en doorgaand voor de goal, maar ook wat qua bouw en looks. Is trouwens een kleine wijziging in het beleid van AZ. Voorheen werden Afrikaanse spelers gemeden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:Ik zit naar Fenerbahce-Monaco te kijken.
Dan moet je je wel heel erg vervelen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hoera, voetbal dat eindelijk weer ergens om gaat. Ik heb er zin in.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ tegen Giannina.png
AZ tegen Giannina.png (126.17 KiB) 4922 keer bekeken
De beginopstelling van AZ tegen Giannina volgens het AD.

Naar mijn bescheiden mening hoort Dos Santos op dit moment niet in dit team thuis.
Glory Hunter
kristenforever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 dec 2013, 08:40

Jack schreef:
AZ tegen Giannina.png
De beginopstelling van AZ tegen Giannina volgens het AD.

Naar mijn bescheiden mening hoort Dos Santos op dit moment niet in dit team thuis.
Met deze conclusie ben ik het eens! En met de rest van de opstelling ook. En terecht dat Johansson er in zou staan, maar johnny zal het wel weer anders doen. Of zal hij goed hebben opgelet tegen Herta?
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Jack schreef:Naar mijn bescheiden mening hoort Dos Santos op dit moment niet in dit team thuis.
Zou ook op dit moment liever Garcia zien. Overigens zou Rienstra nu hij geblesseerd is nog wel een basisplaats hebben afgedwongen in deze selectie, denk het haast van niet.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

handelaar schreef:Zou ook op dit moment liever Garcia zien. Overigens zou Rienstra nu hij geblesseerd is nog wel een basisplaats hebben afgedwongen in deze selectie, denk het haast van niet.
Nu niet. Als Henriksen vertrekt waarschijnlijk wel. Ik weet niet hoe Seuntjens in de pikorde staat.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:
AZ tegen Giannina.png
De beginopstelling van AZ tegen Giannina volgens het AD.

Naar mijn bescheiden mening hoort Dos Santos op dit moment niet in dit team thuis.
Naar mijn bescheiden mening word ik een beetje moe van dat negatieve gedoe (lees Jack
. Wat een gezeik iedere keer maar weer. Seizoen is nog niet eens begonnen. Vorig jaar 4 goals en 8 assists. =D>
ik hoop dat Dabney vanavond 1 assist geeft en een goal maakt
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het is ook gewoon een feit dat Levi Garcia een echte linksbuiten is. Ik begrijp Jack en deel zijn mening deels. Het is echter niet zo dat ik Dabney dos Santos slecht vind. Ik heb wel het idee dat het bij Levi Garcia allemaal wat makkelijker gaat.

Ik snap V/d Brom ook wel. Met Haps op linksback heb je in principe geen echte linksbuiten nodig. Er moet alleen op gehamerd blijven worden, dat als Haps niet op zijn plek staat, dat Dabney dan moet anticiperen op de tegenstoot, en dus Haps zijn positie moet overnemen/gaten moet dichtlopen/schouderduw moet inzetten.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef:Ik heb wel het idee dat het bij Levi Garcia allemaal wat makkelijker gaat.
En wat gaat er dan precies makkelijker bij Levi Garcia? Passeeracties? Steekballetjes? Voorzetten? Balcontrole? Corners? Meeverdedigen? Wisselwerking met Haps?

Ik ben razend benieuwd naar je onderbouwing. Ik heb van Garcia in ieder geval nog niet zo veel gezien.

Sommige spelers zijn blijkbaar al populair voordat ze een fatsoenlijke bal geraakt hebben. Terwijl andere spelers de sterren van de hemel kunnen spelen en toch altijd beschimpt en bespot worden.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Jack schreef:
AZ tegen Giannina.png
De beginopstelling van AZ tegen Giannina volgens het AD.
Opstelling tegen Istanbul Basaksehir rond deze tijd:
Rochet; Johansson, Gouweleeuw, Van der Linden, Haps; Van Overeem, Henriksen, Ortiz, Haye, Dos Santos; Vincent Janssen.

We zijn op elke positie beter geworden. Zowel door nieuwe spelers (Vlaar, Van Eijden, Jahanbakhsh, Wuytens en Weghorst) als door een jaar extra ervaring (Rochet, Dos Santos, Van Overeem, Haps etc.). Daarnaast is het elftal ook beter in balans en heeft het meer leeftijdservaring en lengte.

Overigens denk ik niet dat we hierdoor een makkelijke wedstrijd gaan krijgen. Dat we kwalitatief beter zijn hoeft niks te zeggen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Die statistieken van de bookies geven wel een aardige indicatie van het algemene verwachtingspatroon. Als dat ook maar een beetje klopt, rollen we ze vanavond op :-).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
kristenforever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 dec 2013, 08:40

vriend schreef: En wat gaat er dan precies makkelijker bij Levi Garcia? Passeeracties? Steekballetjes? Voorzetten? Balcontrole? Corners? Meeverdedigen? Wisselwerking met Haps?

Ik ben razend benieuwd naar je onderbouwing. Ik heb van Garcia in ieder geval nog niet zo veel gezien.

Sommige spelers zijn blijkbaar al populair voordat ze een fatsoenlijke bal geraakt hebben. Terwijl andere spelers de sterren van de hemel kunnen spelen en toch altijd beschimpt en bespot worden.
Op wie doel jij? Ik ken niemand die bij naar behoren presteren beschimpt wordt
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

pAZcal schreef:Het is ook gewoon een feit dat Levi Garcia een echte linksbuiten is. Ik begrijp Jack en deel zijn mening deels. Het is echter niet zo dat ik Dabney dos Santos slecht vind. Ik heb wel het idee dat het bij Levi Garcia allemaal wat makkelijker gaat.

Ik snap V/d Brom ook wel. Met Haps op linksback heb je in principe geen echte linksbuiten nodig. Er moet alleen op gehamerd blijven worden, dat als Haps niet op zijn plek staat, dat Dabney dan moet anticiperen op de tegenstoot, en dus Haps zijn positie moet overnemen/gaten moet dichtlopen/schouderduw moet inzetten.

"is gewoon een feit".?
Die Garcia heeft nog helemaal NIETS laten zien. Niets niks nada noppes.
En wat te denken van "Als Haps niet op z'n plek staat" ja nou, wat dan? Oja een schouderduw inzetten :lol:
Vreselijk dit.
Ga het je 1x uitleggen Dos Santos is het grootste voetbal talent wat we hebben, niet zo slim, maar dat is met voetballen wel vaker het geval.
we gaan igv niet Garcia promoten omdat "we" dan zijn leuke liedje kunnen zingen.
Verzin maar wat voor Dos Santos.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

bk wcm schreef: Verzin maar wat voor Dos Santos.
How much more can I say?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

bk wcm schreef:"is gewoon een feit".?
Ja, je kunt wat Garcia betreft niet stellen dat zijn natuurlijk positie een andere positie is dan linksbuiten.
bk wcm schreef:En wat te denken van "Als Haps niet op z'n plek staat" ja nou, wat dan? Oja een schouderduw inzetten :lol:
In elk geval niet als een oud wijf kijken hoe je tegenstander op het doel afloopt. Dat deed Dabney vaak wel.
Op die liedjes ga ik niet eens reageren. Dat interesseert me vrij weinig. Ik kijk voetbal, de rest is bijzaak.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ moet met minimaal 2 doelpunten verschil winnen. Oorlog.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef:AZ moet met minimaal 2 doelpunten verschil winnen. Oorlog.
En waarom moet dat?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef:AZ moet met minimaal 2 doelpunten verschil winnen. Oorlog.
salmonyappi schreef:En waarom moet dat?
Omdat je anders onzekerheid overhoudt voor de return die je uit moet spelen. Het stukje oorlog dat is van Michels.

Heracles staat lang voor met 1-0 in een thuiswedstrijd. Iedereen gaat ervan uit dat Heracles wint. In de 91e minuut scoort de tegenstander. 1-1 en het ziet er ineens een stuk somberder uit. Heracles had 2 doelpunten verschil moeten maken.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ze kunnen goed synchroon duiken die Grieken. Twee tegelijk naar de grond terwijl er niks aan de hand is.
Plaats reactie