Waarom ga jij Europa in?

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.

Wat is voor jou het leukste aan Europese uitwedstrijden?

De wedstrijd, daar gaat het per slot van rekening allemaal om!
18
34%
De drank, lekker zuipen in een vreemde stad.
4
8%
De gezelligheid, de wedstrijd is bijzaak als ik maar een leuke dag heb.
9
17%
Wedstrijd? Welke wedstrijd?
2
4%
Ik zuip van tevoren niet te veel, anders kan ik de wedstrijd niet volgen.
5
9%
De reis en de kroeg ter plekke zijn voor mij de hoogepunten.
14
26%
Puur en alleen de reis.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 53
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Toch grappig dat zoveel mensen kiezen voor de reis en de kroeg. Uiteindelijk is het toch AZ (de loting, de wedstrijd) dat ons uiteindelijke reisdoel bepaalt, terwijl er qua reis en kroeg toch echt wel leukere bestemmingen zijn te verzinnen dan Saloniki, Poznan, Graz, Keulen of Donetsk. Maar ja, als AZ er niet zou spelen, krijg dan maar eens zoveel mensen enthousiast...

Ik denk nog even na over wat ik stem.
Aldus de papegaai van de media
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

Dropkick Murphy schreef:Toch grappig dat zoveel mensen kiezen voor de reis en de kroeg. Uiteindelijk is het toch AZ (de loting, de wedstrijd) dat ons uiteindelijke reisdoel bepaalt, terwijl er qua reis en kroeg toch echt wel leukere bestemmingen zijn te verzinnen dan Saloniki, Poznan, Graz, Keulen of Donetsk. Maar ja, als AZ er niet zou spelen, krijg dan maar eens zoveel mensen enthousiast...

Ik denk nog even na over wat ik stem.
Saloniki vonden een hoop menesen toch echt wel een zeer geslaagde eventuele vakantiebestemming...
Waaronder ondergetekende.

Over de andere plekken heb je natuurlijk wel gelijk...
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Saloniki vonden een hoop menesen toch echt wel een zeer geslaagde eventuele vakantiebestemming...
Ach ja...weet Dropkick veel.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Louisiana Steamboat Co. schreef:Saloniki vonden een hoop menesen toch echt wel een zeer geslaagde eventuele vakantiebestemming...
Waaronder ondergetekende.

Over de andere plekken heb je natuurlijk wel gelijk...
Ja Saloniki is inderdaad een prima vakantiebestemming, maar geen stad waar je speciaal naartoe gaat wegens de kroegen of vanwege de enerverende reis.

En GMT, dank voor je zoveelste blijk van medeleven.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Vennie
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 dec 2003, 05:02
Locatie: Alkmaar

Dropkick Murphy schreef:[..]

Ja Saloniki is inderdaad een prima vakantiebestemming, maar geen stad waar je speciaal naartoe gaat wegens de kroegen of vanwege de enerverende reis.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die naar Griekenland gaat Thessaloniki uitkiest als vakantieverblijf... ik heb me er prima vermaakt, maar met alle respect: het is verre van het mooiste plekje in Griekenland.
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Vennie schreef:[..]


Ik kan me niet voorstellen dat iemand die naar Griekenland gaat Thessaloniki uitkiest als vakantieverblijf... ik heb me er prima vermaakt, maar met alle respect: het is verre van het mooiste plekje in Griekenland.
Vind je? Ik kan me nog herinneren dat Tristan, Mazter, AZ ole en ik ergens bij een kebab tentje zaten en er echt om de minuut lekkere wijven langs kwamen lopen. En dan geen sletterige toeristen maar echt gewoon prachtige vrouwen. Qua natuur is het misschien niet het mooiste plekje in Griekenland maar qua vrouwen wel :wink:
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Peter Andre schreef:Vind je? Ik kan me nog herinneren dat Tristan, Mazter, AZ ole en ik ergens bij een kebab tentje zaten en er echt om de minuut lekkere wijven langs kwamen lopen. En dan geen sletterige toeristen maar echt gewoon prachtige vrouwen. Qua natuur is het misschien niet het mooiste plekje in Griekenland maar qua vrouwen wel :wink:
En die optie staat dan weer niet in de poll!
Aldus de papegaai van de media
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

De reis en de kroeg waren hoogtepunten, en dat zal ook wel zo blijven. Maar het gaat uiteindelijk toch wel om de wedstrijd!
MAZTER VAK-W
Glory-hunter
Berichten: 85
Lid geworden op: 23 nov 2004, 17:22
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Peter Andre schreef:[..]

Vind je? Ik kan me nog herinneren dat Tristan, Mazter, AZ ole en ik ergens bij een kebab tentje zaten en er echt om de minuut lekkere wijven langs kwamen lopen. En dan geen sletterige toeristen maar echt gewoon prachtige vrouwen. Qua natuur is het misschien niet het mooiste plekje in Griekenland maar qua vrouwen wel :wink:
Op naar Spanje & het terras!!!! Oh... nu kan ik echt niet meer wachtten.. ik zie de beelden weer voor me, mijn kater verdween voor de poesjes, eh zon...
Steun ons in de strijd tegen passiviteit! www.victoria-alkmaar.nl
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

MAZTER VAK-K schreef:[..]


Op naar Spanje & het terras!!!! Oh... nu kan ik echt niet meer wachtten.. ik zie de beelden weer voor me, mijn kater verdween voor de poesjes, eh zon...
Joh! Jij was toch ook zo goed als getrouwd?
MAZTER VAK-W
Glory-hunter
Berichten: 85
Lid geworden op: 23 nov 2004, 17:22
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Joh! Jij was toch ook zo goed als getrouwd?
Nou nee, niet iedereen maakt van zulke fouten hè :wink:
Steun ons in de strijd tegen passiviteit! www.victoria-alkmaar.nl
Gesloten