AZ-FC Kairat Almaty (do 2 aug, 20.45u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 31 okt 2018, 12:59 Toentertijd dachten we nog dat het om een incident ging.

Met de kennis van nu bleek het een startschot te zijn.

#maxout
Maar weer eens een upje.

Omdat het hier allemaal is begonnen.

De start van een lijdensweg.

#maxout
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

zeekomkommer schreef: 18 jan 2019, 10:46 ter nagedachtenis

#hopelijknuwelgoed
Ach ja. Die tijd dat onze technische leiding dacht ,mede met de hulp Friday, Bel Hassani en Hatzidiakos de groepsfase van de Europa League te kunnen halen ligt nog niet eens zo ver achter ons. Misschien dat we er later nog eens om kunnen lachen, zoals ik bijvoorbeeld tegenwoordig ook nog wel eens doe om het AZ van Henk van Stee, mits ik genoeg gedronken heb...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Dario Hubner schreef: 19 jan 2019, 07:56 Ach ja. Die tijd dat onze technische leiding dacht ,mede met de hulp Friday, Bel Hassani en Hatzidiakos de groepsfase van de Europa League te kunnen halen ligt nog niet eens zo ver achter ons. Misschien dat we er later nog eens om kunnen lachen, zoals ik bijvoorbeeld tegenwoordig ook nog wel eens doe om het AZ van Henk van Stee, mits ik genoeg gedronken heb...
Hahahahaha.

Bij mij zit er nog een steeds een litteken. En ondanks dat ik zeker geen agressieve dronk heb moeten mensen - na een paar drankjes - niet beginnen over deze wedstrijd.

#maxout

Is er trouwens al excuses aangeboden? Of is het bij dat slappe verhaal over evalueren gebleven?
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Antti Opdam schreef: 21 jan 2019, 10:50 Hahahahaha.

Bij mij zit er nog een steeds een litteken. En ondanks dat ik zeker geen agressieve dronk heb moeten mensen - na een paar drankjes - niet beginnen over deze wedstrijd.

#maxout

Is er trouwens al excuses aangeboden? Of is het bij dat slappe verhaal over evalueren gebleven?
Nee joh, we denderen lekker door, ook deze winterstop geen aanpassingen meer.
Een echte verandering komt volgende zomer pas hebben de profeten ons voorgeschreven.
Ik ben benieuwd.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Wat ook niet uit te sluiten valt is een taktiek van Rusland om in instroomfases van belangrijke toernooien voor extra sterke teams te zorgen.

Het WK in Rusland pakte voor Rusland gunstig uit qua poule indeling. Geen toeval.

Beetje complotterige gedachte, maar er zijn genoeg voorbeelden van manipulatie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Uitgaande van de huidige eindstand; in welke ronde stromen we in in de Europa League, wanneer is de loting en wat zijn de speeldata?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ Twello schreef: 07 mei 2019, 10:32 Uitgaande van de huidige eindstand; in welke ronde stromen we in in de Europa League, wanneer is de loting en wat zijn de speeldata?
Als AZ zich plaatst (ofwel via 4e plaats, ofwel via play-offs) dan beginnen we in de 2e voorronde op 25 juli en 1 augustus. De loting daarvoor is op 18 of 19 juni.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik ben op dit moment in Hongarije, en Kairat blijkt Exit te betekenen. Toepasselijk.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Forza AZ schreef: 07 mei 2019, 10:35 Als AZ zich plaatst (ofwel via 4e plaats, ofwel via play-offs) dan beginnen we in de 2e voorronde op 25 juli en 1 augustus. De loting daarvoor is op 18 of 19 juni.
Thanks
Plaats reactie