Maxim Gullit (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

In ieder geval een betere clubkeuze dan zijn vader, dus veel succes!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tja hij is er dus hij verdient een kans.
Misschien heeft AZ met de medische data latente potentie gezien bij deze jongen. Een beetje zoals Haps ook wel een ingewikkelde route heeft gehad naar het eerste.

Vooralsnog zie ik zelfs in de Eerste Divisie een aantal betere backs(Murkin, El Karouani) maar ik ben benieuwd of hij het tegendeel kan bewijzen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 25 jun 2021, 15:00 Tja hij is er dus hij verdient een kans.
Misschien heeft AZ met de medische data latente potentie gezien bij deze jongen. Een beetje zoals Haps ook wel een ingewikkelde route heeft gehad naar het eerste.

Vooralsnog zie ik zelfs in de Eerste Divisie een aantal betere backs(Murkin, El Karouani) maar ik ben benieuwd of hij het tegendeel kan bewijzen.
Zou hij ook niet als controlerende middenvelder kunnen renderen?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DiepeMast schreef: 25 jun 2021, 18:28 Zou hij ook niet als controlerende middenvelder kunnen renderen?
Eerder als linker cv
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als Gullit komend seizoen aan veel speelminuten komt is er iets chronisch mis. Iedereen die met enige regelmaat naar Jong AZ heeft gekeken kan dat wel bevestigen. Soms is het fijn als iemand een bal over de zijlijn trapt, maar niet als het gewoon de bedoeling was om die bal in het spel te houden. Volgens mij ontbreken er bij hem structureel een aantal basisvaardigheden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Prima voor Gullit!
Hopelijk betekend dit dat er nu wel echt een extra linksback aankomt
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 27 aug 2021, 09:58 Prima voor Gullit!
Hopelijk betekend dit dat er nu wel echt een extra linksback aankomt
Hopelijk ontwikkelt hij zich daar, want heeft bij lange na het niveau nog niet voor de basis van AZ. Wel goed voor die jongen, hoop dat hij daar veel gaat spelen.

Dit betekent niet dat er een linksback bijkomt, maar gewoon dat Wijndal blijft. En dat vind ik top. Oosting backup. Prima invulling.
Compete to complete
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZSander schreef: 27 aug 2021, 10:04 Hopelijk ontwikkelt hij zich daar, want heeft bij lange na het niveau nog niet voor de basis van AZ. Wel goed voor die jongen, hoop dat hij daar veel gaat spelen.

Dit betekent niet dat er een linksback bijkomt, maar gewoon dat Wijndal blijft. En dat vind ik top. Oosting backup. Prima invulling.
Gullit heeft het niveau voor Cambuur nog niet eens. Gaat daar gewoon langdurig reserve zijn.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 27 aug 2021, 10:35 Gullit heeft het niveau voor Cambuur nog niet eens. Gaat daar gewoon langdurig reserve zijn.
Krijg soms wel het idee dat hij destijds vooral een contract kreeg ivm naamsbekendheid.
Compete to complete
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZSander schreef: 27 aug 2021, 10:48 Krijg soms wel het idee dat hij destijds vooral een contract kreeg ivm naamsbekendheid.
Dat gevoel had ik ook. Later las ik dat hij voor hij bij AZ kwam altijd als linksbuiten had gespeeld. Dat verklaart wel waarom hij zo slecht in verdedigen was in Jong AZ. Hij heeft wel kwaliteiten maar het is de vraag wanneer die er uit gaan komen. Hopelijk kan hij bij Cambuur wat speeltijd krijgen en zich verder ontwikkelen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZSander schreef: 27 aug 2021, 10:48 Krijg soms wel het idee dat hij destijds vooral een contract kreeg ivm naamsbekendheid.
Werkelijk iedere buitenlandse commentator noemt iedere wedstrijd zijn naam als de ''zoon van".
Zolang AZ hem niet in het eerste gaat opstellen (wat ook niet gebeurt gelukkig) vind ik het allemaal niet zo erg. Die jongen zelf kan daar natuurlijk niet veel aandoen. Veel succes in t noorden in ieder geval (als t officieel wordt)

Maar blijf erbij dat AZ wel over 2 fatsoenlijke linksbacks dient te beschikken. Oosting is dat niet.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Definitief verkocht dus. Doeidoei.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 27 aug 2021, 16:36 Definitief verkocht dus. Doeidoei.
Bij verkoop ga je ervan uit dat AZ er nog geld voor gekregen heeft :lol:

Ook ik wens hem uiteraard veel succes in zijn carriere. Zou mooi zijn als de naam Gullit weer Oranje haalt :)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Slotje! Slotje! Slotje [-o<

Vreemdste gang van zaken van een speler in tijden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 27 aug 2021, 16:58
Mooi foto. Dat Blauw Geel staat hem beter dan AZ rood :mrgreen:
Gesloten