Adam Maher

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Jullie je zin, hij komt terug. Dat hij waarschijnlijk toch tegenvalt mag hier gepost worden in 3,2,1...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MO7 schreef: 09 sep 2018, 01:10 Jullie je zin, hij komt terug. Dat hij waarschijnlijk toch tegenvalt mag hier gepost worden in 3,2,1...
YEEEEESSS MAHER IS TERUG.

Zojuist bevestigd door MO7 !!!!!

Ik ben zo blij :D
Al is het alleen maar om vanaf nu Antti en MO7 te zien tandenknarsen en zich groen en geel te ergeren om maar niet toe te willen geven hoe goed Maher nog is :mrgreen:

Ik blij, maar uiteraard ook Maher blij, John blij, en een groot deel van de supporters blij dat deze held weer terug is bij AZ.
Tot nog toe spreken de statistieken tegen mijn blijdschap (Overtoom, El Hamdaoui, Rienstra) maar ik heb vertrouwen in de rasvoetballer Maher. Adam als je dit leest, geniet weer van het voetballen, zoals je 6 jaar geleden deed.

Meteen maar even 2 relevante foto's in het topic van Adam:

Afbeelding
Adam architect van het bekersucces van het oude AZ

Afbeelding
Adam op weg naar nieuwe successen met het nieuwe AZ
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Huiberts is dus toch op de wensen van John vd Brom ingegaan waardoor Maher, die reeds vrijdag medisch gekeurd is, na het weekend zal tekenen.

Bij PSV heeft hij zelden op zijn positie gestaan (zoals hier met Bel Hassani veelal het geval was) en moest hij veel zijn kans grijpen op de linkervleugel.
In onderstaande Bekerwedstrijd van PSV liet hij zijn kunnen echter weer zien en was hij betrokken bij alle 4 goals met listige passes en schoten, maar kreeg hij de kans niet meer van Cocu in de competitie.

Huiberts heeft goede zaken gedaan met een speler die voor de nodige diepgang en creativiteit op het middenveld kan zorgen waardoor talenten als Helmer en dergelijke, waarvan de stap nog te groot voor het 1e is, Jong AZ weer sterker kunnen maken want dat is zowat leeg geroofd door het 1e, wat wekelijks te zien.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=9W3KLCc4F7A
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dirk Scheringa schreef: 09 sep 2018, 07:57 Huiberts heeft goede zaken gedaan met een speler die voor de nodige diepgang en creativiteit op het middenveld kan zorgen waardoor talenten als Helmer en dergelijke, waarvan de stap nog te groot voor het 1e is, Jong AZ weer sterker kunnen maken want dat is zowat leeg geroofd door het 1e, wat wekelijks te zien.
Helmer zal wel dankbaar zijn dat hij gehaald is inderdaad. :roll:

Talentverkwanseling alsof Dick Advocaat weer aan het roer staat.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

~AZ~ schreef: 09 sep 2018, 08:08 Helmer zal wel dankbaar zijn dat hij gehaald is inderdaad. :roll:

Talentverkwanseling alsof Dick Advocaat weer aan het roer staat.
Dus jij denkt dat Helmer dit jaar al het niveau zou hebben van het 1e van AZ? Helmer is een talent, maar wel langdurig geblesseerd en afwachten hoe hij terugkomt. Voordat hij op het niveau zit dat hij op het middenveld goed bruikbaar zou zijn, is het alweer einde seizoen. Sprak je ook over talentverkwanseling toen Rotariu en Gudmundsson voor de plek van Stengs werd gehaald?

Als je nou had gezegd dat het ten koste van Til zou kunnen gaan, zou je nog een punt hebben. Maar het is aan Til om de concurrentiestrijd aan te gaan en er sterker uit te komen. Als je met de beste clubs wil meekomen, heb je een sterke selectie nodig, waarbij alle posities dubbel bezet zijn met zo gelijkwaardig mogelijke spelers. Als Til een slechte periode heeft is het goed als hij een periode op de bank terecht komt en nog harder gaat werken om weer in de basis te komen.
Laatst gewijzigd door multatuli op 09 sep 2018, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

~AZ~ schreef: 09 sep 2018, 08:08 Helmer zal wel dankbaar zijn dat hij gehaald is inderdaad. :roll:

Talentverkwanseling alsof Dick Advocaat weer aan het roer staat.
Zoals gezegd, jong AZ is wel leeggeroofd door het 1e.
Van mij mag een speler als Gudmundsson (ik zie er namelijk ook meer een aanvallende middenvelder in dan een echte buitenspeler) er ook wel even spelen om zo langzaam door te schuiven naar het eerste.
Even afwachten hoe lang Maher zal gaan tekenen bij AZ maar grote talenten die nog net niet klaar zijn en geforceerd de stap moeten maken kunnen nog lekker bij Jong hun kunnen etaleren.
Maher zie ik weer volledig tot zijn recht komen in een aanvallend elftal zoals AZ.
PSV speelt toch meer een ander spelletje wat hem niet lag en bij Twente was het degradatievoetbal, iets wat hij ook destijds eventjes bij AZ heeft meegemaakt en daar ook alle moeite mee had.
Laatst gewijzigd door Dirk Scheringa op 09 sep 2018, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Dirk Scheringa schreef: 09 sep 2018, 08:20 Zoals gezegd, jong AZ is wel leeggeroofd door het 1e.
Van mij mag een speler als Gudmundsson (ik zie er namelijk ook meer een aanvallende middenvelder in dan een echte buitenspeler) er ook wel even spelen om zo langzaam door te schuiven naar het eerste.
Even afwachten hoe lang Maher zal gaan tekenen bij AZ maar grote talenten die nog net niet klaar zijn en geforceerd de stap moeten maken kunnen nog lekker bij Jong hun kunnen etaleren.
Het probleem met Gudmundsson is dat hij een jaar geleden al de beste was van de 1e divisie en het niveau allang ontstegen is.
Dat hij (bijna) geen kansen kreeg bij PSV in het 1e was voor hem de reden om weg te willen. Toen hij naar AZ werd gehaald, zal er dan ook wel gesproken zijn dat hij gehaald wordt om de concurrentie in het 1e aan te gaan. Met dergelijke afspraken past het niet om hem nu weer terug te zetten naar een jong team en 1e divisie waar hij ondertussen veel te goed voor is.

AZ heeft alleen in het 1e al, 2 complete teams, waardoor praktisch een heel team aan spelers niet aan spelen toekomt. Het zou logisch zijn om regelmatig (liefst elke week) een oefenwedstrijd te regelen tegen een goede tegenstander om spelers die niet aan spelen toekomen, aangevuld met talenten uit Jong AZ om spelers speelritme op te laten doen en zich te kunnen bewijzen.
Zo was het ook in een oefenwedstrijd te zien dat Adam de beste man van het veld was, waardoor de keus om hem te contracteren makkelijk werd.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

multatuli schreef: 09 sep 2018, 08:20 Dus jij denkt dat Helmer dit jaar al het niveau zou hebben van het 1e van AZ? Helmer is een talent, maar wel langdurig geblesseerd en afwachten hoe hij terugkomt. Voordat hij op het niveau zit dat hij op het middenveld goed bruikbaar zou zijn, is het alweer einde seizoen. Sprak je ook over talentverkwanseling toen Rotariu en Gudmundsson voor de plek van Stengs werd gehaald?

Als je nou had gezegd dat het ten koste van Til zou kunnen gaan, zou je nog een punt hebben. Maar het is aan Til om de concurrentiestrijd aan te gaan en er sterker uit te komen. Als je met de beste clubs wil meekomen, heb je een sterke selectie nodig, waarbij alle posities dubbel bezet zijn met zo gelijkwaardig mogelijke spelers. Als Til een slechte periode heeft is het goed als hij een periode op de bank terecht komt en nog harder gaat werken om weer in de basis te komen.
Ik vind dat Helmer dit jaar een kans moet krijgen om te laten zien dat hij het niveau van het 1e aankan, die jongen is ook alweer 21. En als hij geblesseerd of toch niet goed genoeg is, dat Reijnders of Gudmundsson op die positie kunnen laten zien dat ze daar het niveau van het 1e aankunnen. Ik heb het al een paar keer gepost, maar op de positie waarvoor Maher in aanmerking komt maakte Til vorig jaar meer dan 90%van de minuten.

Als Rotariu en Gudmundsson allebei alleen stijf op rechts gebruikt gaan worden, dan zou ik dat ook talentverkwanseling vinden. Alhoewel in dit geval dat eerder ten koste zou gaan van het talent één van deze twee. Bovendien heb je dan een heel raar gat op links waar alleen Idrissi kan spelen, met drie spelers die in aanmerking komen voor rechts. Vooral Gudmundsson lijkt op alle posities voorin wel uit de voeten te kunnen.

Spelers worden beter door speelminuten te maken.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6489
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

multatuli schreef: 09 sep 2018, 07:57 Al is het alleen maar om vanaf nu Antti en MO7 te zien tandenknarsen en zich groen en geel te ergeren om maar niet toe te willen geven hoe goed Maher nog is :mrgreen:
Opvallend dat er iemand al een eigen topic krijgt voordat er sprake is van een handtekening. Vooralsnog zegt alleen de Telegraaf dat Mahertje een medische keuring heeft ondergaan.

Ik hoop van ganser harte dat Maher ons gaat verbazen. Maar - ik heb het ook al eerder gezegd - ik ben niet erg onder de indruk van onze Max als het gaat om het aantrekken van nieuwe spelers. Maher heeft vijf jaar lang niks gepresteerd.
En wij geven hem (wellicht) een contract - omdat we hopen op dat de AZ, Alkmaar en John 'hem wel weer aan het voetballen krijgen'. Sentimenten.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Ferry schreef: 09 sep 2018, 09:09 Sentimenten.
Ik hoop maar op dit, hij liet toen toch ook zien het wel in een ander shirt te kunnen met zelfs weer zo'n no -look passes
als je hem maar op zijn positie neer zet.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=9W3KLCc4F7A
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ heeft idioot veel spelers voor zo´n dun programma als dit seizoen afgewerkt moet worden. Vanwege de uitschakeling door Kairat. Het is niet zo dat je met heel veel spelers meer kans maakt op het winnen van wedstrijden. Net zo als dat met geld het geval is. De nederlaag tegen Heracles spreekt wat dat betreft boekdelen. Om nog maar te zwijgen over de vroege uitschakeling door Kairat.

Van de Brom zit al jaren aan zijn top en het is al drie jaar glashelder dat betere prestaties dan wat hij boekt er niet in zullen zitten. Maar toch blijft AZ doorgaan met het ondersteunen van zijn ideeen en wensen. Het contracteren van Maher is mede ingegeven omdat Van den Brom er wel wat in ziet. De invloed van Van den Brom op het spelersbeleid is groot. Terwijl hij dat niet verdient, want wint niks.

oh ja, Pietje Veldhuizen, bekende van Van den Brom.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Jack schreef: 09 sep 2018, 09:48 Van de Brom zit al jaren aan zijn top en het is al drie jaar glashelder dat betere prestaties dan wat hij boekt er niet in zullen zitten. Maar toch blijft AZ doorgaan met het ondersteunen van zijn ideeen en wensen. Het contracteren van Maher is mede ingegeven omdat Van den Brom er wel wat in ziet. De invloed van Van den Brom op het spelersbeleid is groot. Terwijl hij dat niet verdient, want wint niks.
Een van de meest succesvolste trainers die AZ heeft gehad, na zwaar gewichten als van Gaal, Kesler en wellicht Adriaanse.
Hij heeft nu een lekker elftalletje met Stengs, Boadu en Idrissi en Maher op het middenveld, gesteund door het blok Koopmeiners en Midsjo.
Als nu ook nog Wuijtens terug komt weet je niet wat dit seizoen gaat brengen.
Maar ik vind ons beduidend betere papieren hebben dan bijv. een Feijenoord, Utrecht of Vitesse.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

multatuli schreef: 09 sep 2018, 07:57 YEEEEESSS MAHER IS TERUG.

Zojuist bevestigd door MO7 !!!!!

Ik ben zo blij :D
Al is het alleen maar om vanaf nu Antti en MO7 te zien tandenknarsen en zich groen en geel te ergeren om maar niet toe te willen geven hoe goed Maher nog is :mrgreen:

Ik blij, maar uiteraard ook Maher blij, John blij, en een groot deel van de supporters blij dat deze held weer terug is bij AZ.
Tot nog toe spreken de statistieken tegen mijn blijdschap (Overtoom, El Hamdaoui, Rienstra) maar ik heb vertrouwen in de rasvoetballer Maher. Adam als je dit leest, geniet weer van het voetballen, zoals je 6 jaar geleden deed.

Meteen maar even 2 relevante foto's in het topic van Adam:

Afbeelding
Adam architect van het bekersucces van het oude AZ

Afbeelding
Adam op weg naar nieuwe successen met het nieuwe AZ
Ik ga mij niet tot dit niveau verlagen aan de andere kant.
Maar weet dat er recentere foto's van je held zijn die een heel ander beeld uitdragen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dirk Scheringa schreef: 09 sep 2018, 09:56 Een van de meest succesvolste trainers die AZ heeft gehad, na zwaar gewichten als van Gaal, Kesler en wellicht Adriaanse.
Hij heeft nu een lekker elftalletje met Stengs, Boadu en Idrissi en Maher op het middenveld, gesteund door het blok Koopmeiners en Midsjo.
Als nu ook nog Wuijtens terug komt weet je niet wat dit seizoen gaat brengen.
Maar ik vind ons beduidend betere papieren hebben dan bijv. een Feijenoord, Utrecht of Vitesse.
Ik zou Vitesse in ieder geval niet onderschatten dit seizoen. ik vraag mij af hoe die gaan spelen als Slutsky daar een paar maanden zit, ze spelen nu al wezenlijk anders dan vorig seizoen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6489
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Overigens zei Max een dag of 10 geleden:
Eerder op de dag werd rechtsback Ricardo van Rhijn vastgelegd door de Alkmaarders. Meer nieuwe spelers verwacht Huiberts niet. "Wij zijn met de selectie rond. Ik denk dat we een fantastische groep hebben en dat belooft veel voor de rest van het seizoen."
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ja en? gewoon ingehaald door de actualiteit. Zo gaat het in het leven :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 09 sep 2018, 09:48 AZ heeft idioot veel spelers voor zo´n dun programma als dit seizoen afgewerkt moet worden. Vanwege de uitschakeling door Kairat. Het is niet zo dat je met heel veel spelers meer kans maakt op het winnen van wedstrijden. Net zo als dat met geld het geval is. De nederlaag tegen Heracles spreekt wat dat betreft boekdelen. Om nog maar te zwijgen over de vroege uitschakeling door Kairat.

Van de Brom zit al jaren aan zijn top en het is al drie jaar glashelder dat betere prestaties dan wat hij boekt er niet in zullen zitten. Maar toch blijft AZ doorgaan met het ondersteunen van zijn ideeen en wensen. Het contracteren van Maher is mede ingegeven omdat Van den Brom er wel wat in ziet. De invloed van Van den Brom op het spelersbeleid is groot. Terwijl hij dat niet verdient, want wint niks.

oh ja, Pietje Veldhuizen, bekende van Van den Brom.
Ok dus we hadden Piet Veldhuizen maar niet moeten nemen omdat het een bekende is van Vd Brom?
En hoe verklaar je Maher dan? Dat is geen bekende van Vd Brom.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Last Scout schreef: 09 sep 2018, 10:12 Ik ga mij niet tot dit niveau verlagen aan de andere kant.
Maar weet dat er recentere foto's van je held zijn die een heel ander beeld uitdragen.
Ik ben benieuwd over welke foto's je het hebt? Als je ze niet hier wil posten, daan graag via pm.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dirk Scheringa schreef: 09 sep 2018, 09:56 Een van de meest succesvolste trainers die AZ heeft gehad, na zwaar gewichten als van Gaal, Kesler en wellicht Adriaanse.
Hij heeft nu een lekker elftalletje met Stengs, Boadu en Idrissi en Maher op het middenveld, gesteund door het blok Koopmeiners en Midsjo.
Als nu ook nog Wuijtens terug komt weet je niet wat dit seizoen gaat brengen.
Maar ik vind ons beduidend betere papieren hebben dan bijv. een Feijenoord, Utrecht of Vitesse.
Brom is een veel, veel, veel, veel, veeeel minder goede trainer dan Adriaans bij AZ was. Lang trainer zijn is niet hetzelfde als een goede trainer zijn.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

multatuli schreef: 09 sep 2018, 11:09 Ik ben benieuwd over welke foto's je het hebt? Als je ze niet hier wil posten, daan graag via pm.
Foto's van Adam in de prive (karakter) foto's van Adam op de bank of tribune bij PSV, foto's van Adam tijdens de degradatie van Twente.

De Adam die doorbrak bij AZ heeft hij zich al jaren niet getoond.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten