Adam Maher

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZA'dam schreef: 25 mei 2019, 22:14 Omdat hij anders zijn transferwaarde gratis weg gegeven zou hebben. Daar zou geen enkele zaakwaarnemer mee akkoord zijn gegaan, in het onderhavige geval.
Dan had hij ook geen contract gekregen bij AZ. Dan had hij ergens op een lager niveau moeten instromen. Hij was op dat moment een werkloze, niet wedstrijdfitte (conditioneel) speler. Die gok/bluf had AZ moeten nemen en die had kunnen werken aangezien er verder geen belangstelling voor hem was.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Als we transfermarkt.nl/adam-maher/profil/spieler/122421 mogen geloven was Maher destijds 1¾ miljoen waard en nu 4 miljoen. In hoeverre dat accuraat is , is discutabel, maar ik ben benieuwd wat ze hem destijds aangeboden hebben en ook wat ze hem nu geboden hebben.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 25 mei 2019, 10:46 Mocht hij bij Vitesse of Utrecht gaan tekenen, dan is dat echt onbegrijpelijk richting AZ. Zou een hele vreemde stap zijn.

Maar als hij naar een mooie club in het buitenland gaat, is dat te begrijpen. Dan hebben AZ en hij elkaar een jaartje geholpen waar ze allebei op korte termijn beter van zijn geworden.

We zullen zien.
Ik hoorde dit weekend dat het naar alle waarschijnlijkheid toch FC Utrecht gaat worden en dat de kans groot is dat hij daar samen met Seuntjens naartoe gaat. Zou het echt bizar vinden. Van Seuntjens zou ik het begrijpen, van Maher echter niet.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

AZ 4 Life schreef: 27 mei 2019, 15:06 Ik hoorde dit weekend dat het naar alle waarschijnlijkheid toch FC Utrecht gaat worden en dat de kans groot is dat hij daar samen met Seuntjens naartoe gaat. Zou het echt bizar vinden. Van Seuntjens zou ik het begrijpen, van Maher echter niet.
Maher en Seuntjens waren dit seizoen wellicht wel onze meest in het oog springende spelers, dus lijkt me stug dat die naar Utrecht gaan want dat zou wel een hele afgang voor Huiberts betekenen (dan was het voor AZ begrippen richting Maher helemaal niet zo'n best aanbod) . Ik hou het op domweg geruchten omdat Brom er nu zit, Maher gaat naar een leuk buitenlands clubje en Seuntjens is afhankelijk hoe AZ zich opsteld mocht hij daadwerkelijk min of meer overbodig zijn in de plannen van Slot.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Dirk Scheringa schreef: 27 mei 2019, 15:13 Maher en Seuntjens waren dit seizoen wellicht wel onze meest in het oog springende spelers, dus lijkt me stug dat die naar Utrecht gaan want dat zou wel een hele afgang voor Huiberts betekenen. Ik hou het op domweg geruchten omdat Brom er nu zit, Maher gaat naar een leuk buitenlands clubje en Seuntjens is afhankelijk hoe AZ zich opsteld mocht hij daadwerkelijk min of meer overbodig zijn in de plannen van Slot.
Seuntjens was natuurlijk een wisselspeler die door gebrek aan een fatsoenlijke spits daar mocht spelen. Dat deed hij overigens prima, de helft van de tijd, de andere helft slofte hij er maar wat bij. Hij heeft een aardige potentie, alleen komt het er nooit structureel uit. Van den Brom heeft trouwens wel een hoge pet van hem op dus zo raar zou het niet zijn als hij hem meeneemt. Slot heeft Seuntjens namelijk te kennen gegeven dat hij niet in zijn plannen voorkomt volgend jaar.

Maher zou inderdaad zeer apart zijn. Een gigantische tekenbonus zou de enige verklaring kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ 4 Life schreef: 27 mei 2019, 15:06 Ik hoorde dit weekend dat het naar alle waarschijnlijkheid toch FC Utrecht gaat worden en dat de kans groot is dat hij daar samen met Seuntjens naartoe gaat. Zou het echt bizar vinden. Van Seuntjens zou ik het begrijpen, van Maher echter niet.
Jij zei ook dat ie hier ging tekenen, ik geloof het niet meer :wink:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZ 4 Life schreef: 27 mei 2019, 15:18
Maher zou inderdaad zeer apart zijn. Een gigantische tekenbonus zou de enige verklaring kunnen zijn.
Als dat waar is laat hij zich wel heel erg kennen. Ik hoop dat Vitesse de play offs wint, dan is het argument dat Utrecht Europees speelt (en dat er nog iets van sportieve ambitie in zo'n overstap zit) ook van de baan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: 27 mei 2019, 15:57 Jij zei ook dat ie hier ging tekenen, ik geloof het niet meer :wink:
Ik zei dat AZ verwachtte dat hij binnenkort bij zou tekenen. Wel even de feiten correct weergeven voor er weer dingen de wereld in komen die ik niet heb gezegd ;)
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

AZ 4 Life schreef: 27 mei 2019, 17:42 Ik zei dat AZ verwachtte dat hij binnenkort bij zou tekenen. Wel even de feiten correct weergeven voor er weer dingen de wereld in komen die ik niet heb gezegd ;)
AZ 4 Life schreef: 15 apr 2019, 15:47 Zie dat niet heel snel gebeuren, ook niet vanuit het perspectief van Maher. Wat moet hij daar? Maar wees gerust, Maher zal gewoon hier blijven en spoedig tekenen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik post teveel hahaha.. Soms draaf ik een beetje door in m’n enthousiasme ;)
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Celtic schijnt Maher te willen.

bron

Ook Blackburn Rovers, Queens Park Rangers, Brescia, Fenerbache en Vitesse zijn geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote="AZ 4 Life" post_id=674050 time=1558970284 user_id=194]
Maher zou inderdaad zeer apart zijn. Een gigantische tekenbonus zou de enige verklaring kunnen zijn.
[/quote]

Een voor de hand liggende verklaring. Maar van Brom zou dat niet erg netjes zijn. Tenzij:

[quote="Dirk Scheringa" post_id=674049 time=1558970000 user_id=14979]
Maher en Seuntjens waren dit seizoen wellicht wel onze meest in het oog springende spelers, dus lijkt me stug dat die naar Utrecht gaan want dat zou wel een hele afgang voor Huiberts betekenen [b](dan was het voor AZ begrippen richting Maher helemaal niet zo'n best aanbod) .[/b]
[/quote]
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Leer eens quoten, a.u.b.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

pAZcal schreef: 27 mei 2019, 18:59 Celtic schijnt Maher te willen.
Een dergelijke club verwacht ik ook, zeker geen eredivisieclub.
Het is net als Johan Derksen gisteren ook al zei 'waarom zouden Eenhoorn en Huiberts AZ verlaten voor een club als Feyenoord alleen al kijkend naar de perspectieven van de club'
Alles op PSV en ajax na, is minder dan AZ. Ik neem aan dat dit gevoel ook bij de spelers leeft dus stap je enkel over als je voelt dat hier de concurrentie te groot is om nog aan spelen te komen (zoals wellicht Seuntjens)
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

pAZcal schreef: 27 mei 2019, 18:59 Celtic schijnt Maher te willen.

bron

Ook Blackburn Rovers, Queens Park Rangers, Brescia, Fenerbache en Vitesse zijn geïnteresseerd.
Ik hoop dat het een mooie club is.. Dan voel ik minder boosheid om het verraad. Zou het erger vinden als hij naar Feyenoord gaat.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote=MO7 post_id=674065 time=1559009803 user_id=51]
Leer eens quoten, a.u.b.
[/quote]

hoe ?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 27 mei 2019, 15:18 Maher zou inderdaad zeer apart zijn. Een gigantische tekenbonus zou de enige verklaring kunnen zijn.
Een voor de hand liggende verklaring. Maar van Brom zou dat niet erg netjes zijn. Tenzij:
Dirk Scheringa schreef: 27 mei 2019, 15:13 Maher en Seuntjens waren dit seizoen wellicht wel onze meest in het oog springende spelers, dus lijkt me stug dat die naar Utrecht gaan want dat zou wel een hele afgang voor Huiberts betekenen (dan was het voor AZ begrippen richting Maher helemaal niet zo'n best aanbod) .
Zo dus.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Slotje maar en over ex-AZ speler Maher verder praten in het oud-spelers topic?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Maher zou natuurlijk kunnen kiezen om bij van de Brom te blijven. Hij ziet het zitten in Maher, heeft hem het vertrouwen gegeven bij AZ. Dit zou een reden kunnen zijn om voor Utrecht te kiezen. Of Seuntjens er ook zo over denkt weet ik niet, van de Brom heeft hem altijd als twaalfde man gebruikt bij AZ. Ik zie Seuntjens niet direct in de basis verschijnen bij Utrecht
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 28 mei 2019, 11:51 Slotje maar en over ex-AZ speler Maher verder praten in het oud-spelers topic?
inderdaad, zijn vertrek staat toch vast? de rest van de discussies is gewoon in een cirkeltje aan het gaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten