Adam Maher

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZA'dam schreef: 28 mei 2019, 08:00 hoe ?
Vinkje uitzetten bij "BBCode uitschakelen". Zie bijgevoegde afbeelding.
Vinkje uitzetten bij BBCode uitschakelen.PNG
Vinkje uitzetten bij BBCode uitschakelen.PNG (47.8 KiB) 2862 keer bekeken
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

AZ Twello schreef: 28 mei 2019, 12:40 Ik zie Seuntjens niet direct in de basis verschijnen bij Utrecht
Ik wel, goede speler (misschien wel een beetje onderschat) en de selectie van Utrecht is wel wat minder dan die van AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Dirk Scheringa schreef: 28 mei 2019, 16:22 Ik wel, goede speler (misschien wel een beetje onderschat) en de selectie van Utrecht is wel wat minder dan die van AZ.
Met Maher en Seuntjes naar Utrecht denk ik dat Utrecht er op vooruit gaat en AZ er op achteruit gaat.
Zoiezo denk ik dat Slot geen spelers naar zich toe trekt door zijn naam of staat van dienst. Misschien kiest Maher wel niet voor AZ omdat hij het niet in Slot ziet zitten.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

FugAZi schreef: 28 mei 2019, 17:01 Met Maher en Seuntjes naar Utrecht denk ik dat Utrecht er op vooruit gaat en AZ er op achteruit gaat.
Zoiezo denk ik dat Slot geen spelers naar zich toe trekt door zijn naam of staat van dienst. Misschien kiest Maher wel niet voor AZ omdat hij het niet in Slot ziet zitten.
Maher gaat naar het buitenland, let er nou maar op.
Maar inderdaad zonder Maher en Seuntens gaat er AZ niet op vooruit, althans Vejinovic en Gudmundsson zijn in mijn ogen geen verbetering ten opzichte van die twee.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

FugAZi schreef: 28 mei 2019, 17:01 Met Maher en Seuntjes naar Utrecht denk ik dat Utrecht er op vooruit gaat en AZ er op achteruit gaat.
Zoiezo denk ik dat Slot geen spelers naar zich toe trekt door zijn naam of staat van dienst. Misschien kiest Maher wel niet voor AZ omdat hij het niet in Slot ziet zitten.
Misschien kiest Maher wel niet voor AZ omdat de hoeren op de parkeerplaats in Utrecht goedkoper zijn.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

pAZcal schreef: 28 mei 2019, 15:27 Vinkje uitzetten bij "BBCode uitschakelen". Zie bijgevoegde afbeelding.
Vinkje uitzetten bij BBCode uitschakelen.PNG
ThnQ much
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 28 mei 2019, 17:21 Misschien kiest Maher wel niet voor AZ omdat de hoeren op de parkeerplaats in Utrecht goedkoper zijn.
Ja 5 jaar geleden waren de hoeren in Eindhoven goedkoper :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gesloten