Dorin Rotariu

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Mooi voor die jongen dat hij een basisdebuut krijgt. Maar het feit dat hij die in de beker tegen Alcides krijgt, zegt in principe genoeg. De technische staf gunt hem de speeltijd wel, maar hij is een beetje het kind van de rekening van het nieuwe systeem van AZ, en het lijkt erop dat de concurrentie voorin toch vrij sterk is.

Ben wel gecharmeerd van deze jongen, alleen met Gudmundsson, Til, Maher, Boadu, Johnsen, Stengs en Idrissi voor de voorste 4 posities heeft hij niet echt veel zicht op speeltijd vrees ik..
Compete to complete
Victorie90
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 jul 2018, 12:23

AZSander schreef: 26 sep 2018, 13:31 Mooi voor die jongen dat hij een basisdebuut krijgt. Maar het feit dat hij die in de beker tegen Alcides krijgt, zegt in principe genoeg. De technische staf gunt hem de speeltijd wel, maar hij is een beetje het kind van de rekening van het nieuwe systeem van AZ, en het lijkt erop dat de concurrentie voorin toch vrij sterk is.

Ben wel gecharmeerd van deze jongen, alleen met Gudmundsson, Til, Maher, Boadu, Johnsen, Stengs en Idrissi voor de voorste 4 posities heeft hij niet echt veel zicht op speeltijd vrees ik..
Precies en wel lekker om erbij te hebben.
Wat nou als hij ipv Johnsson in de spits staat? Dan wordt het voorin een stuk dynamischer.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AZSander schreef: 26 sep 2018, 13:31 Ben wel gecharmeerd van deze jongen, alleen met Gudmundsson, Til, Maher, Boadu, Johnsen, Stengs en Idrissi voor de voorste 4 posities heeft hij niet echt veel zicht op speeltijd vrees ik..
Toch, als je aan een rechtsbuiten denkt, denk ik van dit stel (even Stengs buiten beschouwing gelaten) meteen aan hem.
Soort Idrissi op rechts. In het systeem zoals nu gespeeld wordt men twee aanvallers en aanvallende middenvelders zie ik niet zo snel een plaatsje voor hem.
Maar als we zo speelde als destijds met Jahanbakhsh vind ik hem samen met Stengs de kandidaten voor op rechts.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 26 sep 2018, 15:29 Toch, als je aan een rechtsbuiten denkt, denk ik van dit stel (even Stengs buiten beschouwing gelaten) meteen aan hem.
Soort Idrissi op rechts. In het systeem zoals nu gespeeld wordt men twee aanvallers en aanvallende middenvelders zie ik niet zo snel een plaatsje voor hem.
Maar als we zo speelde als destijds met Jahanbakhsh vind ik hem samen met Stengs de kandidaten voor op rechts.
Precies, helemaal met je eens. De pech is nu dus dat we met twee aanvallers en aanvallende middenvelders spelen. Waarschijnlijk gaan we terug naar 4-3-3 als Stengs nog blijkt te kunnen voetballen.

Ik ben overigens van mening dat we weer terug moeten naar twee vleugelspelers nu Boadu geblesseerd is, Johnsen komt namelijk in het twee spitsen systeem slecht tot zijn recht. Die is nu eerste spits en dan moet je op zijn kwaliteiten in gaan spelen.
Compete to complete
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Victorie90 schreef: 26 sep 2018, 13:36 Precies en wel lekker om erbij te hebben.
Wat nou als hij ipv Johnsson in de spits staat? Dan wordt het voorin een stuk dynamischer.
Ik zou dan eerder Gudmundsson in de spits zetten die is er wat geschikter voor. Rotariu kan er dan nog achter of naast.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Geest van Dirk in Panta topic schreef: 28 sep 2018, 14:51
Vergeet je hier ook niet de tweet te kopiëren dat Rotariu ook is opgenomen dan? :roll:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Perry schreef: 28 sep 2018, 16:20 Vergeet je hier ook niet de tweet te kopiëren dat Rotariu ook is opgenomen dan? :roll:
Sinds wanneer heeft hij de Griekse nationaliteit gekregen?
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Perry schreef: 28 sep 2018, 16:20 Vergeet je hier ook niet de tweet te kopiëren dat Rotariu ook is opgenomen dan? :roll:
Wilde ik ook doen, toen ik zag dat het om een voorlopige selectie ging :)
Effe afwachten dus :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens Roemeense media mag onze vriend weer vertrekken.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/85 ... -weg-.html

Wederom een staaltje puik technisch beleid van onze Max
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Aardige mispeer van Huiberts.
Hup AZ.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Ferry schreef: 11 nov 2018, 09:33 Volgens Roemeense media mag onze vriend weer vertrekken.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/85 ... -weg-.html

Wederom een staaltje puik technisch beleid van onze Max
Vraag mij af wat de optie tot koop zou zijn die wij in zijn contract hebben staan?
2-2.5 miljoen was wel een behoorlijke mispeer geweest.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Last Scout schreef: 11 nov 2018, 13:14 Vraag mij af wat de optie tot koop zou zijn die wij in zijn contract hebben staan?
2-2.5 miljoen was wel een behoorlijke mispeer geweest.
Die mispeer hebben we met Gudmundsson ook al gemaakt, jammer dat die ook niet is aangeboden om te huren met optie tot koop.
Ik garandeer je dat het dan nooit tot een koop zou zijn gekomen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dirk Scheringa schreef: 11 nov 2018, 15:47 Die mispeer hebben we met Gudmundsson ook al gemaakt, jammer dat die ook niet is aangeboden om te huren met optie tot koop.
Ik garandeer je dat het dan nooit tot een koop zou zijn gekomen.
Ja ja, je bent geen fan. Nu weten we het wel.
Ik geloof in hem als nummer 10. Moet ik dat nu ook telkens herhalen tot iedereen gek van mij wordt?
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Dirk Scheringa schreef: 11 nov 2018, 15:47 Die mispeer hebben we met Gudmundsson ook al gemaakt, jammer dat die ook niet is aangeboden om te huren met optie tot koop.
Ik garandeer je dat het dan nooit tot een koop zou zijn gekomen.
Verander je naam anders in Antti Gudmundsson, dat is toch waar iedere opmerking van je op neer komt. Je grijpt ieder bericht aan om je onvreden over deze jongen te uiten alsof het de slechtstr voetballer in de geschiedenis is.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bob Ross schreef: 11 nov 2018, 11:35 Aardige mispeer van Huiberts.
Dat valt toch wel mee? Een huur constructie voor je tweede of derde rechtsbuiten .... dat gokje kan je wel wagen.

Dat vind ik van een hele andere orde dan het verlengen van Ron Vlaar of Vejinovic een vierjarig contract geven.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

leszz schreef: 11 nov 2018, 16:51 Verander je naam anders in Antti Gudmundsson, dat is toch waar iedere opmerking van je op neer komt. Je grijpt ieder bericht aan om je onvreden over deze jongen te uiten alsof het de slechtstr voetballer in de geschiedenis is.
Inderdaad "Dirk Scheringa" wat heeft Albert jou aangedaan? Heeft hij jouw plaats ingenomen bij de Psv jeugd destijds?
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Antti Opdam schreef: 12 nov 2018, 09:51 Dat valt toch wel mee? Een huur constructie voor je tweede of derde rechtsbuiten .... dat gokje kan je wel wagen.

Dat vind ik van een hele andere orde dan het verlengen van Ron Vlaar of Vejinovic een vierjarig contract geven.
'Gokje' geloof maar dat er een huursom betaald is, als de huidige vraagprijs nog altijd rond de 2-2.5 miljoen ligt dan is het een vraag wat voor een optie AZ had. (was dat bijvoorbeeld 1.5 miljoen, maar dan omdat er al een paar ton voor de huur is neergelegd?).
Vergeet niet dat clubs ook op verhuur een verdienmodel op na houden.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 12 nov 2018, 09:51 Dat valt toch wel mee? Een huur constructie voor je tweede of derde rechtsbuiten .... dat gokje kan je wel wagen.

Dat vind ik van een hele andere orde dan het verlengen van Ron Vlaar of Vejinovic een vierjarig contract geven.
Volgens mij was Rotariu gehaald om te concurreren voor een basisplek, maar daar komt (voorlopig) niets van terecht. Voor alle 3 de spelers geldt dat je door de relatief lage investering het kan proberen, maar je wordt er niet veel beter van.

Wat dit betreft is het huidige spelbeeld goed te vergelijken met de aankopen van Huiberts in de zomer: traag in de opbouw, weinig durf en een gebrek aan creativiteit.
Hup AZ.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Dirk Scheringa schreef: 11 nov 2018, 15:47 Die mispeer hebben we met Gudmundsson ook al gemaakt, jammer dat die ook niet is aangeboden om te huren met optie tot koop.
Ik garandeer je dat het dan nooit tot een koop zou zijn gekomen.
Mee eens. Buiten 20 minuten tegen Feyenoord heeft deze jongen nog helemaal niets laten zien. De technische leiding van PSV had gewoon gelijk. Niet goed genoeg. Lichtgewicht. Speeltuinvoetballer.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gesloten