Dorin Rotariu

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Met Gudmundsson er bij, voorzie ik weinig kansen voor Rotariu. Die keren dat ik hem zie spelen vind ik het redelijk voorspelbaar wat hij doet en heeft hij moeite het overzicht te behouden als hij aan de bal is. Voor het seizoen was het echter nog maar de vraag hoe en wanneer Stengs terug zou komen. Daarmee is de huur wel te billijken. Aangezien Stengs het gewoon goed doet en aangezien we dus ook nog Gudmundsson hebben, zie ik niet echt in waarom AZ hem nog een halfjaar nodig heeft. Zeker gezien hij - blijkbaar- ergens anders heen wilt. Geen probleem, dat kan geregeld worden. In Roemenië waren ze toch geïnteresseerd?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZaanstreek67 schreef: 28 jan 2019, 08:32 Zat gister niet bij de selectie, geblesseerd of een voorteken dat hij vertrekt aankomende dagen? Ik vind het overigens wel jammer dat hij zo weinig kans krijgt. Maar sjonnie zal zijn redenen wel hebben....
Er stond gister een Roemeens bericht op twitter waarin werd gezegd dat een Portugese club interesse had en AZ het prima vond als hij zou vertrekken. Misschien had het daarmee te maken.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Niet goed geld terug? :lol:
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 28 jan 2019, 16:39 Niet goed geld terug? :lol:
Ik heb nog helemaal niet kunnen zien of ie niet goed is :?
Ik heb ‘m geloof ik 10 minuten in AZ1 zien spelen......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 28 jan 2019, 19:30 Ik heb nog helemaal niet kunnen zien of ie niet goed is :?
Ik heb ‘m geloof ik 10 minuten in AZ1 zien spelen......
Mwoah... hij heeft dit seizoen tien wedstrijden mee gedaan. Natuurlijk zaten daar veel invalbeurten bij, maar blijkbaar waren die invalbeurten niet heel indrukwekkend. Tja...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DiepeMast schreef: 29 jan 2019, 14:23 Mwoah... hij heeft dit seizoen tien wedstrijden mee gedaan. Natuurlijk zaten daar veel invalbeurten bij, maar blijkbaar waren die invalbeurten niet heel indrukwekkend. Tja...
In Turkije, bij de oefenwedstrijd, stond hij op links. Hij deed het toen eigenlijk wel goed, naar mijn bescheiden mening.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DiepeMast schreef: 29 jan 2019, 14:23 Mwoah... hij heeft dit seizoen tien wedstrijden mee gedaan. Natuurlijk zaten daar veel invalbeurten bij, maar blijkbaar waren die invalbeurten niet heel indrukwekkend. Tja...
Volgens jouw statistieken site is hij beter dan Til :p
totaalscore van 6.83 tegenover 6,75 van Til.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

multatuli schreef: 29 jan 2019, 17:36 Volgens jouw statistieken site is hij beter dan Til :p
totaalscore van 6.83 tegenover 6,75 van Til.
Dat is inderdaad echt een topvergelijking. Thanks.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 29 jan 2019, 14:23 Mwoah... hij heeft dit seizoen tien wedstrijden mee gedaan. Natuurlijk zaten daar veel invalbeurten bij, maar blijkbaar waren die invalbeurten niet heel indrukwekkend. Tja...
:shock: blijkbaar niet. Ik kan het me niet herinneren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Vertrekt naar Duitsland (Arminia Bielefeld) als de medische keuring geen problemen oplevert.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 31 jan 2019, 15:34 Vertrekt naar Duitsland (Arminia Bielefeld) als de medische keuring geen problemen oplevert.
En nu maar hopen dat Idrissi en Stengs niet geblesseerd raken.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

zeekomkommer schreef: 31 jan 2019, 16:14 Dan zijn Gudmundsson en Boadu waarschijnlijk nog betere opties dan Rotariu.

(verder Seuntjens, Mihalik en Helmer)
Op dit moment is Gudmundsson de enige serieuze optie terwijl hij ook niet echt lekker uit de verf kwam als rechtsbuiten. Boadu is nog niet speelklaar, Seuntjens hebben we daarom als spits nodig en Mihalik en Jelmer zijn op dit moment in de 1e divisie al geen versterking.
Totdat Boadu weer 100 procent is, is de spoeling in de voorhoede erg dun.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

AZ 4 Life schreef: 31 jan 2019, 15:34 Vertrekt naar Duitsland (Arminia Bielefeld) als de medische keuring geen problemen oplevert.
Problemen: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=144977
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hij zal niet voldoen. Zoals ik al eerder zei kan ik er geen zinnig oordeel over geven. Hij heeft 144 minuten gespeeld voor AZ1. Ik vind het knap dat er flink wat forrummerts waren die hem op basis daarvan al hebben beoordeeld, veroordeeld en volledig afgeschreven.

Het zal toch aan de trainingen (en het slechte presteren daarop?) en inzet hebben moeten liggen dat AZ hem heeft afgeschreven.
Of dus wellicht aan de fysieke gesteldheid.
Hoe kan het anders dat een international (van , OK, Roemenië, maar dan nog....) opeens niet meer kan voetballen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wel balen voor Rotariu. Denkt hij weer opnieuw te kunnen beginnen blijken die Duitsers de regels niet te kennen. Ik dacht dat het een profclub was....
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 31 jan 2019, 20:55 Hij zal niet voldoen. Zoals ik al eerder zei kan ik er geen zinnig oordeel over geven. Hij heeft 144 minuten gespeeld voor AZ1. Ik vind het knap dat er flink wat forrummerts waren die hem op basis daarvan al hebben beoordeeld, veroordeeld en volledig afgeschreven.

Het zal toch aan de trainingen (en het slechte presteren daarop?) en inzet hebben moeten liggen dat AZ hem heeft afgeschreven.
Of dus wellicht aan de fysieke gesteldheid.
Hoe kan het anders dat een international (van , OK, Roemenië, maar dan nog....) opeens niet meer kan voetballen?
Bij Brugge schijnt het een probleem geweest te zijn met zijn instelling. Of dat bij AZ ook het geval is geweest zou ik eerlijk gezegd niet durven zeggen. Daar heb ik tot op heden in ieder geval geen signalen van ontvangen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 01 feb 2019, 11:45 Bij Brugge schijnt het een probleem geweest te zijn met zijn instelling. Of dat bij AZ ook het geval is geweest zou ik eerlijk gezegd niet durven zeggen. Daar heb ik tot op heden in ieder geval geen signalen van ontvangen.
Dat was alleen omdat hij niet fit van vakantie terug kwam
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Dinamo Boekarest en Universitade Craiova zijn nog voor hem in de markt. Transfermarkt is daar nog open tot 25 feb. Dat moet lukken!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

AZ 4 Life schreef: 01 feb 2019, 11:45 Bij Brugge schijnt het een probleem geweest te zijn met zijn instelling. Of dat bij AZ ook het geval is geweest zou ik eerlijk gezegd niet durven zeggen. Daar heb ik tot op heden in ieder geval geen signalen van ontvangen.
Op de youtube filmpjes (zijn Dinamo Boekares periode) zag ik wel een echte rechtsbuiten die met regelmaat zijn mannetje voorbij was en ik dacht dat deze international het wel samen met Stengs zou gaan uitvechten op die positie.
Helaas heeft hij hier en bij Brugge zelden meer indruk gemaakt en moeten we hopen dat Idrissi en Stengs vooral niet in de lappenmand raken anders hebben we aanvallend op de vleugels een enorm probleem gezien we geen waardige concurrenten hebben voor die twee.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dirk Scheringa schreef: 01 feb 2019, 18:51 Op de youtube filmpjes (zijn Dinamo Boekares periode) zag ik wel een echte rechtsbuiten die met regelmaat zijn mannetje voorbij was en ik dacht dat deze international het wel samen met Stengs zou gaan uitvechten op die positie.
Helaas heeft hij hier en bij Brugge zelden meer indruk gemaakt en moeten we hopen dat Idrissi en Stengs vooral niet in de lappenmand raken anders hebben we aanvallend op de vleugels een enorm probleem gezien we geen waardige concurrenten hebben voor die twee.
Ik zie dan een (evt.) nachtmerrie-bekerfinale voor me zonder onze sterkhouders en verlies nr. drie ..........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten